mboost-dp1
Lang internet kø hos telia
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
så troed man lige at man ville købe en Iphone..
det var så indtil jeg opdagde at jeg var numm 804 i deres internetkø
se billede
men i det mindste har de en kø så deres side ikke blive lagt ned ligsom såmange andres er blevet det i årenes løb :)
det var så indtil jeg opdagde at jeg var numm 804 i deres internetkø
se billede
men i det mindste har de en kø så deres side ikke blive lagt ned ligsom såmange andres er blevet det i årenes løb :)
#2 Umiddelbart vil jeg da mene, at det er den bedste løsning, så man ikke ender op med de problemer, som Zepto stod med. Det var forrykt, mens Telia her vælger at lade kunderne vente allerede ved "indgangen", så der ikke opstår problemer ved betalingen eller ved opdateringen af lagerstatus.
For sjov skyld prøvede jeg også at lægge mig i kø på webshoppen, og det gik da relativt hurtigt. Jeg kom ind som 800 and some, mens jeg blot efter et kvarter var nummer 434. Alt i alt er det god stil fra Telia.
For sjov skyld prøvede jeg også at lægge mig i kø på webshoppen, og det gik da relativt hurtigt. Jeg kom ind som 800 and some, mens jeg blot efter et kvarter var nummer 434. Alt i alt er det god stil fra Telia.
Gu' er det ej god stil -- de kunne have sørget for tilstrækkelig kapacitet i stedet. Det er altså ikke rocket science det her..
nu er både den hvide og den sorte udsolgt
- det kan da også være at de har solgt 10.000 Iphones :P
lige nu tror jeg at alverdens PR-virksomheder skriver alt ned hvad apple laver..
de har en eller anden hypeness der bare virker
nu er både den hvide og den sorte udsolgt
- det kan da også være at de har solgt 10.000 Iphones :P
telia skrev:
iPhone 3G 16GB sort er udsolgt.
iPhone 3G 16GB hvid er udsolgt.
lige nu tror jeg at alverdens PR-virksomheder skriver alt ned hvad apple laver..
de har en eller anden hypeness der bare virker
4 skrev:Gu' er det ej god stil -- de kunne have sørget for tilstrækkelig kapacitet i stedet. Det er altså ikke rocket science det her..
Hvis jeg skal gætte, tror jeg ikke det er et spørgsmål om kapacitet.
Internetbrugere gør rigtigt meget i at lægge ting i sin virtuelle indkøbskurv, selv om de ikke køber varen. Når man har få varer på hylden, og rigtigt mange i butikken på én gang, bliver det noget bøv.
På den anden side - sidst jeg kiggede krævede deres butik IE for at man overhovedet kunne se hvad de havde at byde på, så ingen dumheder kan overraske mig.
Åndsvagt reklamestunt.
Først lader telia informationen om, at de har meget få iPhones slippe ud hvilket resulterer i, at endnu flere stiller sig i kø = mere gratis reklame.
Og så når det latterligt lave antal iPhones så er solgt, så resulterer det i endnu en overskrifter på de fleste medier: iPhone UDSOLGT!!!
Først lader telia informationen om, at de har meget få iPhones slippe ud hvilket resulterer i, at endnu flere stiller sig i kø = mere gratis reklame.
Og så når det latterligt lave antal iPhones så er solgt, så resulterer det i endnu en overskrifter på de fleste medier: iPhone UDSOLGT!!!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.