mboost-dp1

Lego Star Wars II - CD-ROM eller DVD-ROM?

Gå til bund
Gravatar #1 - Tang
24. sep. 2006 11:57
Jeg ved ikke om det er det rigtige sted at spørge om dette men på den anden side, hvis man ikke spørger, får man ikke noget svar.

Da jeg ville til at købe det nye Lego Star Wars II, fandt jeg ud af, at det var billigere på internettet (selvfølgelig). Jeg fandt det bla. på play.com, cd-wow.com og cdon.com. Problemet er, at på play.com og cdon.com ser det tilsyneladende ud som om spillet er udgivet på DVD-ROM. Jeg ved fra en ven, at spillet kun er udgivet på CD-ROM her i DK, og det blev da ikke mindre underligt, da jeg fandt det på cd-wow.com. På cd-wow.com har de tilsyneladende både en CD-ROM og en DVD-ROM version. Kan nogen fortælle mig hvad "forviringen" skyldes?
Gravatar #2 - yosh
24. sep. 2006 14:03
Det er meget almindeligt at spil der fylder mere end én CD også udgives på DVD så man slipper for at skulle skifte medie under installation eller spil.
Grunden til at du ikke har set spillet på DVD i Danmark skyldes sikkert at DVD versionen ikke er udgivet med dansk cover og manual da man ikke har ment at målgruppen har været stor nok til dette.
Gravatar #3 - Tang
24. sep. 2006 14:26
Det havde jeg sådan set regnet ud. Men sagen er den, at CD-ROM versionen kun fylder én cd, og så tænkte jeg at der måske var noget specielt ved DVD-versionen. Sjovt nok står der i specifikationerne at installationen fylder 3,5 GB, det er jo lidt svært at forestille sig, at de kan fylde 3,5 GB på en enkelt cd.
Gravatar #4 - amokk
25. sep. 2006 11:25
Uanset hvad får du vel mere ved at købe DVD versionen, hvis de koster det samme... Det er sikkert ekstra-ting og sager
Gravatar #5 - Bornslippy
25. sep. 2006 14:13
Go for more for less....
Helt enig med amokk køb dvd versionen.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login