mboost-dp1
Lejligheds søgning.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Kære fellow nørder!
Jeg skal bruge noget hjælp da jeg skal hjælpe en veninde fra udlandet med at finde en lejlighed. Hun skal studere i Danmark fra sommer af og jeg har aldrig selv søgt lejlighed og har dermed ikke den store erfaring inden for området.
Hun skal bruge en lejlighed i Horsens området, da hun skal gå på VIA University College i Horsens.
Nogen der kender steder hvor man kan søge sådan noget? En general side eller måske noget lokalt?
Takker på forhånd!
Jeg skal bruge noget hjælp da jeg skal hjælpe en veninde fra udlandet med at finde en lejlighed. Hun skal studere i Danmark fra sommer af og jeg har aldrig selv søgt lejlighed og har dermed ikke den store erfaring inden for området.
Hun skal bruge en lejlighed i Horsens området, da hun skal gå på VIA University College i Horsens.
Nogen der kender steder hvor man kan søge sådan noget? En general side eller måske noget lokalt?
Takker på forhånd!
Vossen (1) skrev:Jeg skal bruge noget hjælp da jeg skal hjælpe en veninde fra udlandet med at finde en lejlighed. Hun skal studere i Danmark fra sommer af og jeg har aldrig selv søgt lejlighed og har dermed ikke den store erfaring inden for området.
Mange kommuner har green card-lignende ordninger, hvor folk uden for kommunens grænser (og/eller som er tilflyttere fra andre landsdele og udlandet) kommer foran i køen til de sociale boligbyggerier.
Jeg kan derfor kun anbefale dig at tage fat i kommunen for at høre, hvad de kan tilbyde. Ofte kan man få en ungdomsbolig til latterlig billige penge, som man endda kan få med dages eller ugers varsel.
vandfarve (2) skrev:Mange kommuner har green card-lignende ordninger, hvor folk uden for kommunens grænser (og/eller som er tilflyttere fra andre landsdele og udlandet) kommer foran i køen til de sociale boligbyggerier.
Jeg kan derfor kun anbefale dig at tage fat i kommunen for at høre, hvad de kan tilbyde. Ofte kan man få en ungdomsbolig til latterlig billige penge, som man endda kan få med dages eller ugers varsel.
Har kigget lidt rundt efter ungdoms boliger og fandt http://www.ungdomsboliger-horsens.dk/ hvilket ser ud til at være en god mulighed, jeg er dog stadig åben over for flere forslag. :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.