mboost-dp1
Lever jeg i en bobel? ("Nyt" på Youtube)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hold da op, jeg holder pause fra Youtube i et par dages tid, og når jeg vender tilbage bliver jeg mødt med en alt for sej "audio preview"-funktion. Funktionen er åbenbart et par dage gammel, så jeg er da lidt skuffet over, at Newz ikke har holdt mig opdateret - for selv med en desperat forumsøgning lykkedes det mig ikke at finde ét ord om Youtube-guffet.
Jeg vil egentlig bare gerne vide, hvorfor I ikke har sagt noget? I kunne da i det mindste have sagt: "Hey, prøv lige at skrive en kommentar på Youtube. Srsl."
Awesomeness: http://blag.xkcd.com/2008/10/08/youtube-audio-prev...
Jeg vil egentlig bare gerne vide, hvorfor I ikke har sagt noget? I kunne da i det mindste have sagt: "Hey, prøv lige at skrive en kommentar på Youtube. Srsl."
Awesomeness: http://blag.xkcd.com/2008/10/08/youtube-audio-prev...
#3:
Så du min parantes? - Den var meget velovervejet, da folk så selv kan styre, om de vil læse tråden eller gå udenom. Der er ingen, der tvinger nogen til at læse om noget.
Jeg synes bare, det var lidt underligt, at der ikke var nogen, der havde nævnt funktionen - især med tanke på den lidt sjove historie, der ligger bag. Men okay, man kan vel ikke have tid til det hele, og nogle har så valgt at opprioritere ord-, ctrl+v- og "sidste ord"-lege, hvor jeg til enhver tid finder denne type information uendeligt mere interessant. Fred være med det. :)
Så du min parantes? - Den var meget velovervejet, da folk så selv kan styre, om de vil læse tråden eller gå udenom. Der er ingen, der tvinger nogen til at læse om noget.
Jeg synes bare, det var lidt underligt, at der ikke var nogen, der havde nævnt funktionen - især med tanke på den lidt sjove historie, der ligger bag. Men okay, man kan vel ikke have tid til det hele, og nogle har så valgt at opprioritere ord-, ctrl+v- og "sidste ord"-lege, hvor jeg til enhver tid finder denne type information uendeligt mere interessant. Fred være med det. :)
Jeg tror ikke det hjælper i længden, folk bliver til djævle når de skriver på nettet. Bare tag et kig på Ekstra Bladets børnehave, Nationen!. Man har lidt svært ved at se, at det er voksne, der skriver kommentarerne til nyhederne. På Politiken er det ikke mere bedre, når de engang imellem smider et emne til debat. Enten er det racistiske kommentarer eller også er det personlige angreb. Man fatter ikke, at deres moderatorer ikke går amok, som var de Charles Bronson i Death Wish. De må ikke tage sig selv særlig seriøs, når de tillader sådan en debat tone.
Men generelt synes jeg bare, at debat tonen over hele nettet er blevet værre end den tidligere har været de seneste par år. Folk burde stå lovmæssigt til ansvar, for det lort det skriver i debat fora.
Men generelt synes jeg bare, at debat tonen over hele nettet er blevet værre end den tidligere har været de seneste par år. Folk burde stå lovmæssigt til ansvar, for det lort det skriver i debat fora.
Penny Arcade's Greater Internet Fuckwad Theory forklarer det meget godt: http://fishbowl.pastiche.org/2004/04/02/penny_arca...
Anonymitet er ikke ret smart, når man ønsker konstruktiv dialog. Hvis folk blev udstillet med deres fulde navn, så ville de fomentlig tænke sig lidt bedre om, før de trykker "send".
Penny Arcade's Greater Internet Fuckwad Theory forklarer det meget godt: http://fishbowl.pastiche.org/2004/04/02/penny_arca...
Anonymitet er ikke ret smart, når man ønsker konstruktiv dialog. Hvis folk blev udstillet med deres fulde navn, så ville de fomentlig tænke sig lidt bedre om, før de trykker "send".
Funktionen er åbenbart et par dage gammel, så jeg er da lidt skuffet over, at Newz ikke har holdt mig opdateret - for selv med en desperat forumsøgning lykkedes det mig ikke at finde ét ord om Youtube-guffet.
Så som jeg forstår ovennævnte citat ville du have en nyhed hver gang der kom en ny funktion til Youtube. Men jeg har nok misforstået.
Tagwall er hvis heller ikke ment som nyhedsområde men mere som et "random" forum.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.