mboost-dp1

LG KU990i Viewty fra Telia. Hjælp hurtigt tak!

Gå til bund
Gravatar #1 - Imperial
30. apr. 2010 10:26
Hej Newz.

Jeg har tænkt mig at skifte abonnement fra TDC's max sms+ til Telias Xpress 1.0

Grunden til dette er at jeg MEGET sjældent ringer med min mobil. Det er maks for 5-10 kroner om måneden at jeg ringer for :)
Derfor gav Xpress 1.0 mest mening, fordi det falder til 60kr efter 18 måneder.

Men mit spørgsmål er om i har nogen erfaringer med LG's Viewty smartphone? Jeg overvejer nemlig at tage den med for 1kr i abonnoments oprettelsen.

Kan i svare hurtigt, da jeg helst skal købe inden søndag, fordi så skal jeg ikke betale de 250kr for oprettelsen af abonnomentet :P
Gravatar #2 - vandfarve
30. apr. 2010 10:37
#1 Hvis den koster 1 kr., så har du ikke forfærdelig meget at tabe. Gør det.

Hvis du spørger til reviews, så er Google din ven.
Gravatar #3 - BOversoe
30. apr. 2010 11:11
min kæreste har købt den, med netop det abb. du omtaler, og hun er vist fint tilfreds med den. Jeg har også rodet lidt med den, og den virker ligeså fint, og så tager den rigtig gode billeder. Dog skal du være forberedt på at den kommer uden hukommelseskort og uden USBkabel.
Gravatar #4 - Imperial
30. apr. 2010 11:43
molive (3) skrev:
min kæreste har købt den, med netop det abb. du omtaler, og hun er vist fint tilfreds med den. Jeg har også rodet lidt med den, og den virker ligeså fint, og så tager den rigtig gode billeder. Dog skal du være forberedt på at den kommer uden hukommelseskort og uden USBkabel.

Jeg har tons af alle mulige forskellige slags hukommelses kort fra gamle mobiler mm. :P
Er det bare et af dem der mini usbstik halløj man skal bruge til den? Altså det som der plejer at være i de forskellige mobiler? xD Jeg ved ikke lige hvad det hedder, kan du linke et billede af udgangen? :)

vandfarve (2) skrev:
#1 Hvis den koster 1 kr., så har du ikke forfærdelig meget at tabe. Gør det.

Hvis du spørger til reviews, så er Google din ven.

Ja, det tænker jeg også :P Har alligevel et par af mine gamle mobiler liggende, så hvis den ikke lige er god nok så kan jeg bare bruge en af dem, eller købe en ny efter 6 måneder :) Men ja, til den pris kan jeg ligesågodt købe den, og så bare sælge lortet videre hvis det failer xD
Gravatar #5 - LinguaIgnota
30. apr. 2010 11:56
Så vil jeg gerne byde 2 kr. +porto.
Gravatar #6 - Imperial
30. apr. 2010 13:07
LinguaIgnota (5) skrev:
Så vil jeg gerne byde 2 kr. +porto.

Hvor købte du dit hash? Jeg tror du er blevet røvrendt /:
Gravatar #7 - LinguaIgnota
30. apr. 2010 13:42
Cykelskuret foran boligselskabet i Roskilde. Men pusherne er nok blevet fortrængt siden da.

God ryger til billige penge, ellers.
Gravatar #8 - Chewy
30. apr. 2010 16:07
@1

En af mine gode venner har haft den i et stykke tid, og må sige et det er en meget lækker lille telefon. Den er lidt for simpel til min smag, men jeg har så også haft Windows Mobile telefoner siden 03.
Den har et udemærket menusystem, en lækker touch skærm, og et virkeligt sindsygt godt kamera (alt taget i betragtning).

En sjov lille historie om den.
Han var på Gran Canaria, og lå ved siden af poolen og havde taget et billede. Han klargjorde derefter en MMS med billedet og i det han trykkede på send, gled telefonen ud af hånden på ham og ned i poolen.
Han dykkede ned og tog telefonen fra bunden af poolen, og da han kom op med den og kiggede på skærmen skrev den at MMS'en var blevet sendt.
5 minutter adskilt og til tørring i solen, og den virkede præcist som før. (Faktisk virkede det lidt som om at mikrofonen havde haft godt af det?), så den kan klart anbefales!
Gravatar #9 - vandfarve
30. apr. 2010 16:20
Chewy (8) skrev:
En sjov lille historie om den.
Han var på Gran Canaria, og lå ved siden af poolen og havde taget et billede. Han klargjorde derefter en MMS med billede blah blah blahj

1) Jeg håber for hans egen skyld, at han havde taget et billede af nogle nice skanks, som han ville sende, samt

2) Hvordan har han råd til at sende MMS'er fra Gran Canaria? Det må have kostet spidsen af en halv mormor, eller hvad de unge siger nutildags.
Gravatar #10 - Ronson ⅍
30. apr. 2010 17:35
http://www.gsmarena.com/lg_gc900_viewty_smart-revi... - hvis det er den telefon?

(gsmarena er gud når det kommer til mobiler)
Gravatar #11 - Imperial
1. maj 2010 16:56
Nu har jeg bestilt lortet, så får vi se. Men 1 kr. er vel en fair pris for en 3 år gammel model :)
Gravatar #12 - Imperial
1. maj 2010 19:45
molive (3) skrev:

Fulgte der et godt headset med forresten?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login