mboost-dp1

LifeProTip: wifi indstillinger

Gå til bund
Gravatar #1 - Cloud02
4. dec. 2012 22:21
Sæt ssid og password til at være det samme for alle familiemedlemmer. Så skal man ikke ind og ændre dem eller tænke over det.

theCroc skrev:
I even set it up so it uses the same ssid and password on all family networks. That way all family members have access in whatever house they visit without even having to think about it.

http://www.reddit.com/r/geek/comments/146lq9/psa_t...
Gravatar #3 - Qw_freak
4. dec. 2012 22:53
Med mindre man er på stofa, for så er man låst.... :(
Gravatar #4 - Thalion
5. dec. 2012 00:28
Meh...

Det er en gang det skal indtastes og så er det klaret.
Gravatar #5 - csstener(^,^)
5. dec. 2012 04:12
eller hvis man har Fullrate for så bliver passworded ændret tilbage tilbage til det, det var før man ændrede det(efter en update rate på 15-20min)
Gravatar #6 - Saxov
5. dec. 2012 09:17
#5, mit wifi-password og sid har nu kun ændret sig på fullrate routeren da jeg fik pushet en factory reset ud af deres kundeservice.
Gravatar #7 - mbw2001
5. dec. 2012 09:32
Passwordet til webinterfacet på routeren kan ikke ændres.

Passwordet til wifi kan ændres på Mit Fullrate.
Gravatar #8 - csstener(^,^)
5. dec. 2012 15:39
mbw2001 (7) skrev:

ja men hvis jeg nu ændre det på mit fullrate så laver de et random password til en og hvis jeg nu ændre via admin på routeren så går der 15-20min så er passworded ændret tilbage til det der står på mitfullrate. så der er ikke nogen måde selv at vælge et password på

edit: jeg snakker om admin passworded...det er mega nedern
Gravatar #9 - OxxY
5. dec. 2012 15:43
csstener (8) skrev:
mbw2001 (7) skrev:

ja men hvis jeg nu ændre det på mit fullrate så laver de et random password til en og hvis jeg nu ændre via admin på routeren så går der 15-20min så er passworded ændret tilbage til det der står på mitfullrate. så der er ikke nogen måde selv at vælge et password på

Du skal ændre det inde på mit fullrate. Det virkede for en+ år siden da jeg havde det, den autoopdatere firmware hvis den rigistrere forandringer for at beskytte mod hijack, det er sådan set en fin nok løsning og ikke særlig svært at ændre.
Gravatar #10 - OxxY
5. dec. 2012 15:44
Qw_freak (3) skrev:

Du kan ikke ændre det inde på webindstillingerne på deres hjemmeside? Jeg har min egen router på stofa, men jeg kunne da f.eks. sætte always on derinde, og syntes også der var flere muligheder.
Gravatar #11 - csstener(^,^)
5. dec. 2012 15:57
jeg snakkede om admin password og nej det kan man ikke selv bestemme
Gravatar #12 - Qw_freak
5. dec. 2012 16:28
OxxY (10) skrev:
Qw_freak (3) skrev:

Du kan ikke ændre det inde på webindstillingerne på deres hjemmeside? Jeg har min egen router på stofa, men jeg kunne da f.eks. sætte always on derinde, og syntes også der var flere muligheder.

Jeg har ikke nørdet ret meget i det da jeg er ret ligeglad, men jeg mener ikke jeg kunne lave det om...

Gravatar #13 - kinaholm
5. dec. 2012 19:34
På stofa kan man ikke ændre SSID, kun nøgle.
Gravatar #14 - OxxY
5. dec. 2012 19:41
kinaholm (13) skrev:
På stofa kan man ikke ændre SSID, kun nøgle.

Så er jeg bare endnu mere glad for jeg sagde nej til deres router :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login