mboost-dp1
Livvagterne
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Her er nogle ting, der gik mig lidt på nerverne ved første afsnit.
Problemer indtil videre:
"Han blev dræbt af en mortergranat"
- tydeligevis var det et eller andet raketfremdrevet fladbaneilds våben, ikke ekstrem buebaneild, som en morter er.
En pige bliver rykket til jorden i sin fletning under kamptræning for aspiranterne, hun går på toilettet og klipper den af med en stor frisørsaks.
Problemer med dialog:
søn er dræbt, politibetjente i dialog inden de informere familien: "Fra i aften bliver nytårsaften aldrig mere det samme for den her familie"
Kolleger til den dræbte:
"Du har rejst med ham før, hvordan var han?"
"Han var en stor glad dreng der kunne sit arbejde. Alle ved, vi ikke skulle have gået ind i Irak"
Kom selv med mere
Problemer indtil videre:
"Han blev dræbt af en mortergranat"
- tydeligevis var det et eller andet raketfremdrevet fladbaneilds våben, ikke ekstrem buebaneild, som en morter er.
En pige bliver rykket til jorden i sin fletning under kamptræning for aspiranterne, hun går på toilettet og klipper den af med en stor frisørsaks.
Problemer med dialog:
søn er dræbt, politibetjente i dialog inden de informere familien: "Fra i aften bliver nytårsaften aldrig mere det samme for den her familie"
Kolleger til den dræbte:
"Du har rejst med ham før, hvordan var han?"
"Han var en stor glad dreng der kunne sit arbejde. Alle ved, vi ikke skulle have gået ind i Irak"
Kom selv med mere
i 2. afsnit ser man en død soldats billede stående på kisten.
JDR-baretmærket men KAR-mærker på jakken.
JDR-baretmærket men KAR-mærker på jakken.
Kan du ikke lige forklare hvorfor de ting bl.a. i dialogen går dig på nerverne for os, der ikke er lige så indviet i din tankegang :)
Jeg synes serien er udemærket, der var lige ved at gå actionfilm i den i kirkescenen. Dog synes jeg det håndholdte kamera er lidt overdrevet og nogle af scenerne ville have taget sig bedre ud med flotte panoreringer.
Jeg synes serien er udemærket, der var lige ved at gå actionfilm i den i kirkescenen. Dog synes jeg det håndholdte kamera er lidt overdrevet og nogle af scenerne ville have taget sig bedre ud med flotte panoreringer.
#3 Synes også den er glimrende, derfor jeg har set den, men derfor kan man vel godt irriteres :)
Det håndholdte holder bare ikke, de er ikke særligt gode til at gøre det overbevisende.
Dialog.
Den med nytårsaften: Det er så banalt, at det er til at græde over. Selvfølgelig sucks nytårsaften fremover, når ens barn, bror, whatever, bliver dræbt. Det kunne godt være skrevet lidt mere elegang.
Den med stor dreng:
blah blah blah - alle ved, vi ikke skulle have gået ind i irak.
Det virker bare så tilfældigt, en underlig indskudt sætning, som om der er blevet klippet noget dialog ud.
Alt i alt har jeg umiddebart heller ikke noget imod den. Det er bare sjovt at pille sådan noget fra hinanden.
#4 Det er din egen fejl, at du har postet i denne tråd.
Det håndholdte holder bare ikke, de er ikke særligt gode til at gøre det overbevisende.
Dialog.
Den med nytårsaften: Det er så banalt, at det er til at græde over. Selvfølgelig sucks nytårsaften fremover, når ens barn, bror, whatever, bliver dræbt. Det kunne godt være skrevet lidt mere elegang.
Den med stor dreng:
blah blah blah - alle ved, vi ikke skulle have gået ind i irak.
Det virker bare så tilfældigt, en underlig indskudt sætning, som om der er blevet klippet noget dialog ud.
Alt i alt har jeg umiddebart heller ikke noget imod den. Det er bare sjovt at pille sådan noget fra hinanden.
#4 Det er din egen fejl, at du har postet i denne tråd.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.