mboost-dp1

Lockerz!

Gå til bund
Gravatar #1 - jens112
14. okt. 2009 08:32
Hey people!

Er der nogen der vil have et invite til en 100% troværdig side ved navn Lockerz.

Man kan skaffe point på siden, og købe utroligt store ting som wii, ps3, ipods, spil osv. Men også mindre ting man kan få råd til i løbet af en uge!

Det er en rigtig fed side. Og den eneste måde man kan tjene point lige nu er ved bare at logge in og svare på et dagligt spørgsmål, easy! :)

Alt er gratis og det er en af mændene bag Amazon.com der står bag.

Har flere venner der allerede har fået ting der indefra, og jeg har snart råd til en ipod nano! :p

Det eneste i skal er at skrive er en mail til [email protected], så sender jeg inviten over email med det samme.

Mvh. jens112
Gravatar #2 - Woller
14. okt. 2009 08:36
for det hjælper jo at lave flere posts om det -,-
Gravatar #3 - jens112
14. okt. 2009 08:38
undskyld, :s
Gravatar #4 - Borg[One]
14. okt. 2009 08:53
Altså med den mail-adresse, og nu 2 bruger med 4 indlæg til sammen, så er produktet jo blåstemplet, og 100% troværdigt.

Send endelig 1..nej 2 - fuck it - 500 mails til min mailbox, for jeg er altså helt vildt interesseret i dit produkt:
jackass@dev/null.com
Gravatar #5 - rpey60
14. okt. 2009 08:57
Hvis man endelig vil være medlem er det muligt selv at oprette en bruger..
Gravatar #6 - fidomuh
14. okt. 2009 09:19
Boerne....Lockerz! :D
Gravatar #7 - jens112
14. okt. 2009 09:19
Borg - det er ikke muligt at sende til jackass@dev/null.com, mailen er ugyldigt eller ikke godkendt. brug en almindeligmail, eller hotmail - har ikke modtaget en eneste mail fra dem og de spammer ikke!
Gravatar #8 - Borg[One]
14. okt. 2009 09:20
#7 *sigh*
Gravatar #9 - Slettet Bruger [1943595266]
14. okt. 2009 09:29
Well Lockerz er legit.

Man køber ting med points
og får points ved at invite brugere så siden tjener reklamepenge.

^^
Gravatar #10 - Woller
14. okt. 2009 11:52
#7 lige meget om det var meningen eller ej så skal du altså have en sjov rating for den post^^
Gravatar #11 - gnаrfsan
14. okt. 2009 12:50
SlettetBruger (9) skrev:
Well Lockerz er legit.

Jo tak, så langt er jeg med, men det er stadig ufatteligt lamt at reklamerer på et forum på den måde.
Gravatar #12 - LinguaIgnota
14. okt. 2009 13:03
Hey jens112!

Jeg kunne ikke undgå at bemærke dine utallige (oh well, to) fortræffelige spamtråde, og så var det, jeg tænkte, at når nu du er så desperat efter en iPod, så kunne jeg da lige tilbyde min assistance.
Ser du, jeg har tilfældigvis en ældre iPod Classic liggende, som jeg ikke rigtig bruger mere, og det kunne da sådan set godt blive din, hvis du til gengæld giver din rare onkel Ignota et blæs i banditten. Og fordi jeg føler mig så pisselarge i dag, så smider jeg sgu gerne to iTunes-downloads oveni, forudsat at jeg ikke behøver at vaske svineriet først (jeg kan godt lige tørre det værste af slimhinden af med et stykke køkkenrulle).

Hvis du lige smider din mailadresse, så sender jeg dig en officiel "invite", med kørevejledning til det nærmeste offentlige toilet i dit område - så møder du bare op i løbet af eftermiddagen og banker to gange på døren. Én gang for hver af de store, blå boller, jeg så gerne vil presse ned i halsen på dig.

Du skal bare skynde dig lidt, hvis du er interesseret, for themuss har tigget om min tisser i et stykke tid, og jeg havde lidt tænkt mig, at det var hans tur i dag. Hvis han da ellers er færdig med at give prostatamassage til langturschaufførerne på rastepladsen ved Tappernøje.

Jeg glæder mig til at høre fra dig. Kys-kys.
Gravatar #13 - Slettet Bruger [1943595266]
14. okt. 2009 16:27
Der er intet, INTET nogen kan sige efter denne post der vil overgå overstående..
Gravatar #14 - Woller
14. okt. 2009 18:10
0.o
Gravatar #15 - vandfarve
14. okt. 2009 21:44
#12 Jeg vil ha' dine børn!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login