mboost-dp1
Lockerz.com
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Lockerz.com er en side hvor man kan optjene point og derefter købe ved hjælpe af de PTZ (point), som man tjener.
For at tjene point skal man:
* svare på daglige spørgsmål
* +2 PTZ for hver dag man logger på
* +2 PTZ for hver person man inviterer og som melder sig ind
* (siden er indtil videre i beta-version, men der er flere der har fået vilde ting fra dem, se YouTube og søg på Lockerz. Når siden bliver færdiggjort og udgivet vil man kunne tjene point på at se videoer, hører musik og spille spil).
Man kan dog kun være medlem ved at blive inviteret og jeg vil gerne give invitationer ud hvis folk er interesserede (og ja jeg får 2 PTZ for hver person som melder sig ind via den email i får)
Der er masser af elektronisk guf, alt fra Ipods til fladskærme osv. Så bare skriv jeres email hvis i er interesserede :)
For at tjene point skal man:
* svare på daglige spørgsmål
* +2 PTZ for hver dag man logger på
* +2 PTZ for hver person man inviterer og som melder sig ind
* (siden er indtil videre i beta-version, men der er flere der har fået vilde ting fra dem, se YouTube og søg på Lockerz. Når siden bliver færdiggjort og udgivet vil man kunne tjene point på at se videoer, hører musik og spille spil).
Man kan dog kun være medlem ved at blive inviteret og jeg vil gerne give invitationer ud hvis folk er interesserede (og ja jeg får 2 PTZ for hver person som melder sig ind via den email i får)
Der er masser af elektronisk guf, alt fra Ipods til fladskærme osv. Så bare skriv jeres email hvis i er interesserede :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.