mboost-dp1

Løbe headset

Gå til bund
Gravatar #1 - provien
5. jan. 2010 10:09
Jeg står og vil have mig et headset til min nye ipod touch 3g; som er behageligt, men som frem for alt bliver i mine ører når jeg er ude og løbe.

Jeg er lidt på herrens mark. Standard headsettet til min iPod kan slet ikke blive i mit øre.
Gravatar #2 - Norrah
5. jan. 2010 10:29
Kan anbefale B&O's høretelefoner, prisen er lidt pebret, men ergonomien er simpelthen i top.

Dog kan du finde noget tilsvarende meget billigere.
Jeg har bare ikke selv nogle erfaringer med dem.
Gravatar #3 - Slettet Bruger [2488014412]
5. jan. 2010 10:31
Stoppe med at lytte til musik og løb et sted hvor du kan nyde naturen istedet :P Det er min taktik ^^
Gravatar #4 - DiZaster
5. jan. 2010 17:17
Find dig et løbebånd i et center med mange kællinger. Der er fri musik og god udsigt :-)

Men on topic har jeg hørt gode ting om Sony's sports serie.
Gravatar #5 - vandfarve
5. jan. 2010 17:24
DiZaster (4) skrev:
Find dig et løbebånd i et center med mange kællinger. Der er fri musik og god udsigt :-)

Men on topic har jeg hørt gode ting om Sony's sports serie.

Du kender tydeligvis ikke jungleloven i Fitness.dk. Alle de grimme placeres nede bagerst i lokalet, mens alle de smukke unge mennesker flyttes heeeeelt foran...

Man har derfor tabt, fordi du ikke kan se alle de lækre kællinger for bare fantastisk store, grimme shemales i spandex.
Gravatar #6 - DiZaster
5. jan. 2010 17:53
vandfarve (5) skrev:
Du kender tydeligvis ikke jungleloven i Fitness.dk. Alle de grimme placeres nede bagerst i lokalet, mens alle de smukke unge mennesker flyttes heeeeelt foran...

Ah se... Så må jeg jo høre til de smukke unge mennesker, for da jeg trænede inde i Adelgade, havde jeg ikke problemer med at få øjenkontakt med de søde pigebørn (Eller prøve at undgå det samme fra visse mandlige eksemplarer :-/ )... (Og nej jeg er langt fra nogen adonis ^^)

Jeg vil så undlade at kommentere på hvilken gruppe du tilhører jvf. dit eget indlæg ;-)
Gravatar #7 - LinguaIgnota
5. jan. 2010 18:08
DiZaster (6) skrev:
Jeg vil så undlade at kommentere på hvilken gruppe du tilhører jvf. dit eget indlæg ;-)

Rolig nu. Der skal jo også være nogen til de grimme kællinger.
Gravatar #8 - XorpiZ
5. jan. 2010 18:25
DiZaster (6) skrev:
Så må jeg jo høre til de smukke unge mennesker, for da jeg trænede inde i Adelgade, havde jeg ikke problemer med at få øjenkontakt med de søde pigebørn

Ja, vi ved jo alle, hvordan det er med uheld.. man kan jo ikke lade være med at kigge lidt :D
Gravatar #9 - vandfarve
5. jan. 2010 20:23
LinguaIgnota (7) skrev:
Rolig nu. Der skal jo også være nogen til de grimme kællinger.

HEY! Det var faktisk noget af en sviner, som du kom med der... Så dum er jeg sgu heller ikke.

Dislike!
Gravatar #10 - provien
12. jan. 2010 20:35
Jeg har købt mig et rigtig godt løbe headset. Det falder ikke ud, og det larmer godt. Kan varmt anbefales.

Sennheiser OMX 80 Sport II !

Gravatar #11 - illishar
13. jan. 2010 08:22
#2, #4, #10 Hvad med nogle priser????!!!
Jeg ved at I har dem! Det er kun for at tvinge dovne personer til at goggle dem!

;p
Gravatar #12 - Norrah
13. jan. 2010 09:50
#11 Du finder ikke priser på B&O over nettet.
:)
Gravatar #13 - gnаrfsan
13. jan. 2010 09:58
#12: I beg to differ (advarsel, PDF link)

Prisen er ca. 1500 dask
Gravatar #14 - vandfarve
13. jan. 2010 10:10
gnarfsan (13) skrev:
#12: I beg to differ (advarsel, PDF link)

Prisen er ca. 1500 dask

Fra linket: "BeoSound 2 inkl. A8 3.995,-"

Næææh... Det var da godt nok billigt, hvis man kan få et BeoSound 2 for lige under 4.000 kroner, hvis der følger en Audi A8 med on the side.

De kan sgu drive forretning, de der jyder!
Gravatar #15 - gnаrfsan
13. jan. 2010 10:17
Hmm ups, de hovedtelefoner koster 1100 så :P

Men ja, så er 4K godt givet ud!
Gravatar #16 - Magten
13. jan. 2010 10:25
Norrah (2) skrev:
Kan anbefale B&O's høretelefoner, prisen er lidt pebret, men ergonomien er simpelthen i top.

Dog kan du finde noget tilsvarende meget billigere.
Jeg har bare ikke selv nogle erfaringer med dem.
Jeg har absolut intet at bruge dem til, men de ser fanme gode ud.. Har helt lyst til at købe dem bare for at have dem :(
Gravatar #17 - zin
14. jan. 2010 08:10
#7: Ja, du kan jo ikke være alene forevigt.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login