mboost-dp1
Løbe headset
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Kan anbefale B&O's høretelefoner, prisen er lidt pebret, men ergonomien er simpelthen i top.
Dog kan du finde noget tilsvarende meget billigere.
Jeg har bare ikke selv nogle erfaringer med dem.
Stoppe med at lytte til musik og løb et sted hvor du kan nyde naturen istedet :P Det er min taktik ^^
DiZaster (4) skrev:Find dig et løbebånd i et center med mange kællinger. Der er fri musik og god udsigt :-)
Men on topic har jeg hørt gode ting om Sony's sports serie.
Du kender tydeligvis ikke jungleloven i Fitness.dk. Alle de grimme placeres nede bagerst i lokalet, mens alle de smukke unge mennesker flyttes heeeeelt foran...
Man har derfor tabt, fordi du ikke kan se alle de lækre kællinger for bare fantastisk store, grimme shemales i spandex.
vandfarve (5) skrev:Du kender tydeligvis ikke jungleloven i Fitness.dk. Alle de grimme placeres nede bagerst i lokalet, mens alle de smukke unge mennesker flyttes heeeeelt foran...
Ah se... Så må jeg jo høre til de smukke unge mennesker, for da jeg trænede inde i Adelgade, havde jeg ikke problemer med at få øjenkontakt med de søde pigebørn (Eller prøve at undgå det samme fra visse mandlige eksemplarer :-/ )... (Og nej jeg er langt fra nogen adonis ^^)
Jeg vil så undlade at kommentere på hvilken gruppe du tilhører jvf. dit eget indlæg ;-)
DiZaster (6) skrev:Jeg vil så undlade at kommentere på hvilken gruppe du tilhører jvf. dit eget indlæg ;-)
Rolig nu. Der skal jo også være nogen til de grimme kællinger.
gnarfsan (13) skrev:#12: I beg to differ (advarsel, PDF link)
Prisen er ca. 1500 dask
Fra linket: "BeoSound 2 inkl. A8 3.995,-"
Næææh... Det var da godt nok billigt, hvis man kan få et BeoSound 2 for lige under 4.000 kroner, hvis der følger en Audi A8 med on the side.
De kan sgu drive forretning, de der jyder!
Jeg har absolut intet at bruge dem til, men de ser fanme gode ud.. Har helt lyst til at købe dem bare for at have dem :(Norrah (2) skrev:Kan anbefale B&O's høretelefoner, prisen er lidt pebret, men ergonomien er simpelthen i top.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.