mboost-dp1
Lokalviden - Go newz
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
milandt (7) skrev:#6 det eneste nye du bidragede med var egentlig at kiosken ligger til venstre når man kommer op af rulletrapperne :)
Hvis du læser godt efter så starter jeg faktisk med at give ham svaret når han kommer op hvad han kigger på, busserne. det svar du kun var 60% sikker på. Derefter fortalte jeg så hvordan han ellers kunne se hvad side der var hvad når han stod i kiosken.
- Så skulle da mene jeg har svaret ham rigtigt i stedet for at give ham et halv rigtigt svar som dig.
DennisAndersen (9) skrev:Hvis du læser godt efter så starter jeg faktisk med at give ham svaret når han kommer op hvad han kigger på, busserne. det svar du kun var 60% sikker på. Derefter fortalte jeg så hvordan han ellers kunne se hvad side der var hvad når han stod i kiosken.
- Så skulle da mene jeg har svaret ham rigtigt i stedet for at give ham et halv rigtigt svar som dig.
Det er muligt, men der havde OP allerede bekræftet at busserne var det korrekte svar, hvorfor jeg godt mener at man kan sige at vi ikke blev klogere på noget i dit svar (ud over at 7-eleven ligger til venstre)
Ja, det er selvfølgelig en forudsætning at du ikke går baglæns op af rulletrappen. I sådan tilfælde ville kiosken ligge til højre når du kommer op af rulletrappen.fidomuh (12) skrev:#7
BZZZT. Forkert, hvis man tager rulletrappen korrekt. Noobz.
Edit: Og busserne ville være bag dig
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.