mboost-dp1

Lokalviden - Go newz

Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
18. dec. 2012 13:04
Høje Taastrup st, når man kommer op ad rulletrapperne nede fra togperonnerne, kigger man så ud på taxa'erne eller busserne?
Gravatar #2 - Mort
18. dec. 2012 13:09
Ja
Gravatar #3 - milandt
18. dec. 2012 13:45
uhmm.. mener det er busserne (60% sikker) eller måske taxaerne (35% sikker) eller måske 7-eleven (4% sikker) eller Istedgade (1% sikker).
Gravatar #4 - holmen
18. dec. 2012 13:55
"mener det er busserne (60% sikker)" Det var det. Du har ikke vundet noget.
Gravatar #5 - milandt
18. dec. 2012 13:56
Yay :)
Gravatar #6 - DennisAndersen
18. dec. 2012 14:15
Busserne. 100% sikker.
- hvis du står i kiosken så er busserne også til venstre, og taxa højre.
Gravatar #7 - milandt
18. dec. 2012 14:17
#6 det eneste nye du bidragede med var egentlig at kiosken ligger til venstre når man kommer op af rulletrapperne :)
Gravatar #8 - Brugernavn
18. dec. 2012 14:42
Busserne. Taxaer er bag dig. Og milandt har ret mht. kiosken.
Gravatar #9 - DennisAndersen
18. dec. 2012 16:27
milandt (7) skrev:
#6 det eneste nye du bidragede med var egentlig at kiosken ligger til venstre når man kommer op af rulletrapperne :)

Hvis du læser godt efter så starter jeg faktisk med at give ham svaret når han kommer op hvad han kigger på, busserne. det svar du kun var 60% sikker på. Derefter fortalte jeg så hvordan han ellers kunne se hvad side der var hvad når han stod i kiosken.
- Så skulle da mene jeg har svaret ham rigtigt i stedet for at give ham et halv rigtigt svar som dig.
Gravatar #10 - Lusk
18. dec. 2012 17:09
Det var så lidt
Gravatar #11 - milandt
19. dec. 2012 12:47
DennisAndersen (9) skrev:
Hvis du læser godt efter så starter jeg faktisk med at give ham svaret når han kommer op hvad han kigger på, busserne. det svar du kun var 60% sikker på. Derefter fortalte jeg så hvordan han ellers kunne se hvad side der var hvad når han stod i kiosken.
- Så skulle da mene jeg har svaret ham rigtigt i stedet for at give ham et halv rigtigt svar som dig.

Det er muligt, men der havde OP allerede bekræftet at busserne var det korrekte svar, hvorfor jeg godt mener at man kan sige at vi ikke blev klogere på noget i dit svar (ud over at 7-eleven ligger til venstre)
Gravatar #12 - fidomuh
19. dec. 2012 18:48

BZZZT. Forkert, hvis man tager rulletrappen korrekt. Noobz.
Gravatar #13 - milandt
20. dec. 2012 08:43
fidomuh (12) skrev:

BZZZT. Forkert, hvis man tager rulletrappen korrekt. Noobz.
Ja, det er selvfølgelig en forudsætning at du ikke går baglæns op af rulletrappen. I sådan tilfælde ville kiosken ligge til højre når du kommer op af rulletrappen.

Edit: Og busserne ville være bag dig
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login