mboost-dp1
Lokumslæsning
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hvad er din favorit lokumslitteratur?
Fo mit vedkomne er lokumet stortset det eneste fristed jeg har, hvor jeg kan læse min avis i fred for 2 unger og en galsindig hustru... Det gør at så at mine toilet besøg nemt kan andrage 20-30 min uafhængigt af det oprindelige ærinde.
Fo mit vedkomne er lokumet stortset det eneste fristed jeg har, hvor jeg kan læse min avis i fred for 2 unger og en galsindig hustru... Det gør at så at mine toilet besøg nemt kan andrage 20-30 min uafhængigt af det oprindelige ærinde.
- Anders And er vel en klassiker? :)
- Ellers Quadrapop på mobilen (da jeg havde en mobil med det spil)
- Ellers er det hvad der nu lige er, typisk Information eller Illustreret Videnskab.
Jeg har det også lidt sådan at toiletbesøget er en dejlig lille oase hvor tiden står stille og verden er simpel.
- Ellers Quadrapop på mobilen (da jeg havde en mobil med det spil)
- Ellers er det hvad der nu lige er, typisk Information eller Illustreret Videnskab.
Jeg har det også lidt sådan at toiletbesøget er en dejlig lille oase hvor tiden står stille og verden er simpel.
Jeg er overraskende enige med alle ovenstående. Besøg til det lille hus skal være en glædelig affære med masser af ceremonier, regler og traditioner, der kan sørge for hyggen, stemningen og den helt rigtige følelser, når man sætter sig derud. Det er "pure love".
Nej, jeg læser ofte det eller de magasiner, som jeg ikke får tid til ellers. På den måde tvinger jeg mig til at læse lidt mere, hvis jeg tager "hvad-jeg-nu-har-ved-hånden" ud for at læse det.
Derfor bliver det ofte TIME og Euroman, som jeg forresten begge højt kan anbefale.
Nej, jeg læser ofte det eller de magasiner, som jeg ikke får tid til ellers. På den måde tvinger jeg mig til at læse lidt mere, hvis jeg tager "hvad-jeg-nu-har-ved-hånden" ud for at læse det.
Derfor bliver det ofte TIME og Euroman, som jeg forresten begge højt kan anbefale.
Jeg har et sundt tarmsystem. Så når jeg skal ud og lave stort hver anden/tredje dag, spilder jeg ikke tiden:
1. Sæt sig
2. 15 sekunders udtømning
3. Tør
4. Vask hænder
1. Sæt sig
3. Tør
4. Vask hænder
myplacedk (3) skrev:RSS-feeds på mobilen. Nyheds-resumeer (de interessante bookmarkes og læses på en større skærm senere) og fjollede blogs som FML/GMH/MMT og Not Always Right.
Jeg har lige læst 16 sider på GMH, og nu føler jeg mig helt fuzzy indeni. Det er meget irriterende. Kan vi ikke lade være at linke til sådan noget pladdersentimentalt pjat?
Ihh, jeg nåede ikke at redigere #7. :(
Jeg ville bare sige, at:
Jeg læser primært tilbudsaviser på toilettet. Blandt favoritterne finder vi Elgigantens, Lidls (den er så farverig, og de har åndssvagt mange tilbud på fjollet prøjsermerchandise), Nettos, SuperBests og Faktas. Kæresten synes, det er en lille smule ulækkert, at jeg kommer og viser hende tilbud på fødevarer og plant-selv-champignon-kits, som jeg fandt, mens jeg bagte chokoladekage med røven. Men altså, nogle gange bliver jeg også så entusiastisk omkring kulsyreholdige læskedrikke med kaktussaft, at jeg dårligt når at polere udgangen med Lambi, før jeg overfalder hende med savlfugtige katalogbilleder og våde, tryglende mårøjne.
Jeg ville bare sige, at:
Jeg læser primært tilbudsaviser på toilettet. Blandt favoritterne finder vi Elgigantens, Lidls (den er så farverig, og de har åndssvagt mange tilbud på fjollet prøjsermerchandise), Nettos, SuperBests og Faktas. Kæresten synes, det er en lille smule ulækkert, at jeg kommer og viser hende tilbud på fødevarer og plant-selv-champignon-kits, som jeg fandt, mens jeg bagte chokoladekage med røven. Men altså, nogle gange bliver jeg også så entusiastisk omkring kulsyreholdige læskedrikke med kaktussaft, at jeg dårligt når at polere udgangen med Lambi, før jeg overfalder hende med savlfugtige katalogbilleder og våde, tryglende mårøjne.
Hvis jeg ikke lige spiller på min iPhone, så læser jeg TIME, og da der er så fandens meget læsestof i det lille lorte blad, bliver jeg simpelthen nød til at skide mindst to gange om dagen så jeg kan nå at læse bladet, inden det næste kommer...!
Det var også en joke. Men jeg har altså ingen problemer med at skide. Heller ikke, hvis jeg kun gør det hver anden/tredje dag.Avenger- (13) skrev:Hvis du har et sundt tarmsystem er du på tønden med nr. 2 én gang om dagen og ikke hver anden eller tredje dag :)
Sidney Lee, hvorfor skulle du rate #12 sjov? ):
Daniel-Dane (14) skrev:
Jeg kan stadig nå at lave det om. Hvad vil du hellere have: Informativ, interessant, neutral, irrelevant eller flamebait?
For sent. vandfarve har ødelagt det... igen. ):LinguaIgnota (17) skrev:Daniel-Dane (14) skrev:
Jeg kan stadig nå at lave det om. Hvad vil du hellere have: Informativ, interessant, neutral, irrelevant eller flamebait?
Jeg mente det seriøst. Jeg havde blot en joke iblandet.Avenger- (15) skrev:Måske derfor du fik "sjov"-rating så ;)?
Hvis bærbaren er tændt så kommer den tit ud, ellers hvis jeg er igang med at læse noget er der ingen grund til at stoppe med det. Ellers har jeg ingeniøren liggende. Jeg er nød til at have noget at læse i, eller kan jeg bare ikke skide!
Bonus Info: Jeg skider lige nu!
Daniel-Dane (19) skrev:Jeg mente det seriøst. Jeg havde blot en joke iblandet.
Daniel-Dane (19) skrev:Jeg havde blot en joke iblandet.
Daniel-Dane (19) skrev:joke iblandet.
Daniel-Dane (19) skrev:joke
Daniel-Dane (12) skrev:Hvorfor har jeg fået en sjov-rating?
... I rest my case
JOKE skrev:Jeg har et sundt tarmsystem.
SANDT skrev:Så når jeg skal ud og lave stort hver anden/tredje dag, spilder jeg ikke tiden:
SANDT skrev:1. Sæt sig
3. Tør
4. Vask hænder
Så er den gris grillet.
Læser forskellige faglitterære bøger eller lokalbladet, hvis jeg ikke får en bog med derud.
I øjeblikket er det "the human body" der står for skud.
I øjeblikket er det "the human body" der står for skud.
Lylover (29) skrev:Anders And.. Eller Bounce på mobilen..
Skider ikke medmindre jeg har noget at læse.. Det er direkte ulækkert..
Hvis jeg er hos nogle fremmed, så læser jeg en shampoo flaskes beskrivelse eller lign..
Skift Bounce ud med RISK også kunne det ikke være mere rigtigt:P
Lylover (29) skrev:Hvis jeg er hos nogle fremmed, så læser jeg en shampoo flaskes beskrivelse eller lign..
Og hvis der ikke er en shampooflaske eller en tandpastatube indenfor rækkevidde, så dyrker jeg origami med hustandens toiletpapir. Good times.
Thalion (21) skrev:Hvis bærbaren er tændt så kommer den tit ud, ellers hvis jeg er igang med at læse noget er der ingen grund til at stoppe med det. Ellers har jeg ingeniøren liggende. Jeg er nød til at have noget at læse i, eller kan jeg bare ikke skide!
jeg har kun éen gang været på lokummet med lappien, men nu du nævner det, så var det sgu egentlig meget behageligt.
En anden sjov ting er at ringe til folk man alligevel skulle snakke med, mens man sidder på gulvvasen, der går lige et par minutter før de spørger hvorfor man lyder så mærkelig.
Så vil jeg nu langt hellere have min mave, og simpelthen bare kunne undgå potten i flere dage..NioBe (37) skrev:Har en mave ligesom dig... Den er meget rar og have når man er på telttur i skoven og ikke har lyst til at skide der...
Fordi kvinder der skider er meget klammere end kvinder der ikke skider? :DSlettetBruger (39) skrev:#37 arhhhg, ødelæg ikke billedet af hvor pæne kvinder er -.-
Norrah (43) skrev:Du aner ikke hvor mange gange jeg har oplevet det
Hvis det er mere end nul, vil jeg ikke vide det.
Jeg bryder mig ikke om at tale i telefon med folk der skider, æder, har sex, eller nogen kombination deraf.
(Hvis hvis det er face-to-face bryder jeg mig ikke om at snakke med nogen der skider, nogen der æder mens jeg ikke gør og jeg er sulten, nogen der har sex uden mig, eller nogen kombination deraf.)
Gamereactor er også god lokumslæsning.
Samt div tegneserier! :)
edit: Har det for iøvigt på samme måde som OP, lokummet er det eneste sted i huset hvor man kan gå ind i et rum, låse døren og være for sig selv uden der kommer en eller ande irriterende person ogh spørger med unødigt højt stemmeleje:"hvorfor har du låst døren, hvem er derinde, hvad laver du, lås op!" :)
Samt div tegneserier! :)
edit: Har det for iøvigt på samme måde som OP, lokummet er det eneste sted i huset hvor man kan gå ind i et rum, låse døren og være for sig selv uden der kommer en eller ande irriterende person ogh spørger med unødigt højt stemmeleje:"hvorfor har du låst døren, hvem er derinde, hvad laver du, lås op!" :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.