mboost-dp1
Lorte vejr!!!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Kraft helvede om de nazister ved elforsyningen ikke har smadret en højspændings ledning...
Eneste positive man kan sige om dem, er at deres fiber internet åbenbart kører videre udmærket.
Så serveren og min pc holder sig da kørende. :)
Er jeg den eneste online uden strøm så?
Eneste positive man kan sige om dem, er at deres fiber internet åbenbart kører videre udmærket.
Så serveren og min pc holder sig da kørende. :)
Er jeg den eneste online uden strøm så?
Først skulle jeg til at spørge, hvordan du kunne være online uden strøm, men så tog jeg mig selv i at huske, at der både findes UPS'er og bærbare computere, så det er ikke umuligt.
Men vi har fuldt strøm, så ingen problemer her. I stedet undrer jeg mig lidt over de kæmpe svartider, der var på Newz.dk i nat ved 01-tiden. Oplevede nogen andre det?
Men vi har fuldt strøm, så ingen problemer her. I stedet undrer jeg mig lidt over de kæmpe svartider, der var på Newz.dk i nat ved 01-tiden. Oplevede nogen andre det?
Overskriften må betyde, at det eneste tidspunkt vi nørder vender mod vinduer, som ikke kan minimeres, er når strømmen er gået.
er nok ikke nørd nok så, skæver tit ud af mit vindue, også selvom min udsigt ikke er noget specielt..
lige nu er der fx. bælgmørkt, udover lyset fra en gadelygte, næsten malerisk kedeligt :P
går strømmen åbner jeg msn på min mobil for at forklarer folk hvorfor jeg D/C'ede
lige nu er der fx. bælgmørkt, udover lyset fra en gadelygte, næsten malerisk kedeligt :P
går strømmen åbner jeg msn på min mobil for at forklarer folk hvorfor jeg D/C'ede
#2 Korrekt, min 5000VA ups holdt skansen i 5kvarter, men måtte så desværre også overgive sig. :/
#4 Ja, et frygteligt generarie :O
#3 Her har vi så kun fornøjelsen af regn, krydret med lidt frost.
Lidt udsnit fra min ups loggen:
#4 Ja, et frygteligt generarie :O
#3 Her har vi så kun fornøjelsen af regn, krydret med lidt frost.
Lidt udsnit fra min ups loggen:
01/05/2008 17:11:31 System: Coldstart.
01/05/2008 16:18:48 UPS: Turned off.
01/05/2008 16:14:22 UPS: Battery power is low and will soon be exhausted.
01/05/2008 15:00:51 UPS: Switched to battery backup power.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.