mboost-dp1

Lortetisselort!!! Øvøv!

Gå til bund
Gravatar #1 - rackbox
5. jun. 2009 16:32
Så har men lige købt et Canon EOS 450D for et par mdr. siden - OG SÅ LAVER DE KRAFTHELVEDE EN 500D!!!

ØVØVØV! Den gad jeg godt at ha'! HD-video og 15 Mpix! Og ekstreme ISO-værdier!

Nå... Må jo se, om jeg kan sælge mit 450D...
Gravatar #2 - mindzero
5. jun. 2009 16:47
Der er 2 muligheder når man køber nye ting:
1) Undersøg markedet hvis du bliver irriteret over sådan noget her, Canon udgiver kameraer på en ret systematisk måde, så hvis man følger lidt med ved man ca. hvad der er på vej og hvornår
2) Køb hvad du har brug for når du har brug for det og nyd det. Der kommer altid nye ting
Gravatar #3 - myplacedk
5. jun. 2009 16:51
Jeg købte en kage ved bageren i sidste uge. Allerede dagen efter lavede han en større!

Jeg kunne ikke engang få mine penge tilbage.
Gravatar #4 - arne_v
5. jun. 2009 16:53

Hvordan har du det, nå du køber computer??
Gravatar #5 - engfeh
5. jun. 2009 17:21
Cry me a river... Jeg bruger stadig mit gamle Nikon D70 og er godt tilfreds! Som #2 siger, hvis det er godt nok så vær glad for det - og glæd dig over at du så ikke først skulle vente et par måneder før du fik dit nye kamera!
Gravatar #6 - Azuria
5. jun. 2009 17:36
#1 Man kan så sige, til 2800 er det ikke verdens dyreste cam...
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID...
Burde næsten bestille det, selvom jeg er ganske tilfreds med mit 450D...

EDIT: Argh... Pixmania brænd da op i helvede...
Havde lige smidt det i indkøbs kurven da jeg så det var 1000D...
Til 5400 bliver det nok ikke helt let at overtale lillemor...
Gravatar #7 - rumagenten
5. jun. 2009 17:56
det er som regel ikke ens udstyr der er skyld man ikke tager gode billeder....
Gravatar #8 - rackbox
5. jun. 2009 18:15
Nu er det ikke fordi jeg er utilfreds med mit 450D - tværtimod. Men jeg har ventet længe på at købe det, for at sikre mig, at det også var det rigtige valg. I processen havde jeg undersøgt om der evt.skulle findes et kamera med HD-kapabiliteter i samme prisklasse - men der var end ikke rygter at finde på nettet.

Det er lidt øv.

Mht. computere, så går jeg ikke helt så højt op i det, at det gør ondt, når der kommer noget større, men lige præcis 500D havde jeg ledt efter, da jeg købte mit 450D. Jeg valgte så at gå på kompromis, da jeg faktisk manglede et DSLR-cam på daværende tidspunkt.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login