mboost-dp1
Macnation?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
#52-53: I må respektere at newz er nødt til at lave disse kategorier til de nye brugere. Der er sgu da ingen arto- og dating-brugere der interesserer sig for vores nørdenyheder.
Jeg har lavet en lille illustration for at illustrere tankerne bag de nye kategorier:
ronson.dk/papmache/newz.png
Jeg har lavet en lille illustration for at illustrere tankerne bag de nye kategorier:
ronson.dk/papmache/newz.png
Hvorfor ikke bare lave en sektion som indeholder alle nyheder fra alle sektioner, til dem som vil benytte det? Personlingt har jeg ingen interesse i andre sektioner end newz.dk, men kan sagtens følge folk som ikke gider gennemgå alle sider hver dag. Så kan også nøjes med et RSS feed, hvilket er rart når man bruger med FF's bogmærkelinie.
56 skrev:Hvorfor ikke bare lave en sektion som indeholder alle nyheder fra alle sektioner, til dem som vil benytte det? Personlingt har jeg ingen interesse i andre sektioner end newz.dk, men kan sagtens følge folk som ikke gider gennemgå alle sider hver dag. Så kan også nøjes med et RSS feed, hvilket er rart når man bruger med FF's bogmærkelinie.
Vi diskuterer lige nu muligheden for at lade registrerede brugere tilpasse, hvad de vil se. Jeg håber personligt, at det bliver indført, da jeg heller ikke rigtigt gider at skulle tjekke flere forskellige sider.
Problemet er, at vi ikke bare kan smide 50 nyheder på forsiden hver dag. Hvis 15 af dem så omhandler spil, 15 af dem Apple og 20 alt andet, så virker spil og Apple som noget, der får uforholdsmæssigt meget fokus. Derfor mener vi, at det er bedre at lave en opdeling, så man på newz.dk stadig får store nyheder, men ellers kan vælge den sektion, der matcher ens interesse.
Jeg håber, at vi hurtigt får diskuteret det andet færdigt og fundet en løsning, der tilgodeser jeres behov.
Forstår ikke hvorfor der kommer en macnation når at windows har 80% af alle forbrugere og mac kun 10% eller sådan noget ( jaja har selv gættet på tal )
Winnation kunne omhandle alle de fejl de retter hver dag 8) ? det er ihvertfald cirka 40 nyheder om dagen jo, det syntes jeg er en god grund...
flaaaameeeeebaaaait
Winnation kunne omhandle alle de fejl de retter hver dag 8) ? det er ihvertfald cirka 40 nyheder om dagen jo, det syntes jeg er en god grund...
flaaaameeeeebaaaait
#58 Jeg forstår godt hvorfor der kommer en MacNation og ikke en WindowsNation
Mac er COOL windows er lidt skident....
Den ENESTE grund til at windows existerer er at Mac ikke kan komme helt "ind" Hvis Mac kunne komme mere "ind" ville de få lavere priser... og alle ville købe dem da de Pwner windows totalt
-- håber det der flaaaameeeeebaaaait var til dig selv :D --
Mac er COOL windows er lidt skident....
Den ENESTE grund til at windows existerer er at Mac ikke kan komme helt "ind" Hvis Mac kunne komme mere "ind" ville de få lavere priser... og alle ville købe dem da de Pwner windows totalt
-- håber det der flaaaameeeeebaaaait var til dig selv :D --
Jeg sagde da ikke nogen andn grund gjorde jeg jeg sagde bare det ville være LOL at lave en WindowsNation :D
#57: Acro
jeg håber virkelig at i kan få det til at virke, og håber desuden at det bliver markeret rent visuelt, så man kan se hvilke sektioner nyhederne på forsiden høre til (vil gøre det mere overskueligt)
Men i har jo også den mulighed at i giver brugerne et ekstra faneblad, som er personligt og man der kan tilpasse nyhedsønskerne.
husk på at nogen brugere ønsker at kunne se newz nyhedder for sig selv, men også ønsker at se alle de resterende nyhedder under et faneblad. ligesåvel som i kan få nye brugere som kun ønsker at se på et par af undersektionerne.
57 skrev:Vi diskuterer lige nu muligheden for at lade registrerede brugere tilpasse, hvad de vil se. Jeg håber personligt, at det bliver indført, da jeg heller ikke rigtigt gider at skulle tjekke flere forskellige sider.
jeg håber virkelig at i kan få det til at virke, og håber desuden at det bliver markeret rent visuelt, så man kan se hvilke sektioner nyhederne på forsiden høre til (vil gøre det mere overskueligt)
Men i har jo også den mulighed at i giver brugerne et ekstra faneblad, som er personligt og man der kan tilpasse nyhedsønskerne.
husk på at nogen brugere ønsker at kunne se newz nyhedder for sig selv, men også ønsker at se alle de resterende nyhedder under et faneblad. ligesåvel som i kan få nye brugere som kun ønsker at se på et par af undersektionerne.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.