mboost-dp1
Mænd mellem 18 & 35 søges til tv-program
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Er du mand, mellem 18-35, single, har du svært ved at få den kæreste, du gerne vil have? Måske har du i det hele taget svært ved at tale med kvinder?
Lige nu søger vi med lys og lygte deltagere til et tv-program, hvor single mænd mellem 18 og 35 bliver hjulpet og coachet af kærlighedseksperter - de bliver indviet i scorekunstens verden og ender som Love Champs.
Du skal have lyst til at få en sjov oplevese, blive udfordret og ændre dig.
Programmet er en opfølger til Zulu Love Camp, men med et let ændret koncept.
Er du interesseret, måske sidder du en bekendt i tankerne, der er verdens flinkeste mand, men bare ikke rigtig kan det med damerne, eller har du blot spørgsmål, så kontakt os endelig på:
[email protected] eller
72 40 78 15 (mobil)
35 86 41 75 (direkte)
Vi vil dog holde øje med indlæg her.
Har du et godt forslag til et sted/event eller andet, hvor der kunne tænkes at være oplagte deltagere, hører vi også meget gerne om det.
Mvh
Zulu Love Champs-redaktionen.
Lige nu søger vi med lys og lygte deltagere til et tv-program, hvor single mænd mellem 18 og 35 bliver hjulpet og coachet af kærlighedseksperter - de bliver indviet i scorekunstens verden og ender som Love Champs.
Du skal have lyst til at få en sjov oplevese, blive udfordret og ændre dig.
Programmet er en opfølger til Zulu Love Camp, men med et let ændret koncept.
Er du interesseret, måske sidder du en bekendt i tankerne, der er verdens flinkeste mand, men bare ikke rigtig kan det med damerne, eller har du blot spørgsmål, så kontakt os endelig på:
[email protected] eller
72 40 78 15 (mobil)
35 86 41 75 (direkte)
Vi vil dog holde øje med indlæg her.
Har du et godt forslag til et sted/event eller andet, hvor der kunne tænkes at være oplagte deltagere, hører vi også meget gerne om det.
Mvh
Zulu Love Champs-redaktionen.
themuss (2) skrev:Jeg tilmelder Terracide uden at blinke... Han skal da ha en kæreste, skal han ikke?
Terracide har allerede en kæreste, og hun hedder Lise:
http://newz.dk/forum/koeb-salg/mm-vision-intel-ell...
Imaginære kærester gælder vist ikke, men eftersom de søger en, som man vil betegne som verdens flinkeste mand, tror jeg godt vi kan udelukke Terra.
Imaginære kærester gælder vist ikke, men eftersom de søger en, som man vil betegne som verdens flinkeste mand, tror jeg godt vi kan udelukke Terra.
Ellers er der sjovt nok en som hedder Isabel Terracide på Fjæsbog.
Med fare for at lyde gammel og tvær....... :)
Det skal blive en kold dag i helvede før jeg vil i TV.
Jeg forstår ikke hvorfor folk vil være med til det.
Jeg er også dybt uinteresseret i at se "almindelige" mennesker på TV og dermed har jeg afskåret mig fra at se de fleste TV kanaler. Selv Discovery er blevet inficeret med det(LA Ink, American Chopper). Der er nogle herlige untagelser som Dirty Jobs.
Jeg har været glad for Zulu siden de startede, men jeg syntes der er for meget TV3 over den efterhånden, i det mindste er der stadig Letterman, så er det kun Conan og Leno man skal finde andre steder. Men c'mon, pokertv og 2 jackass film.
Måske er jeg bare ved at blive for gammel til Zulu men ikke gammel nok til Charlie. :D
Det skal blive en kold dag i helvede før jeg vil i TV.
Jeg forstår ikke hvorfor folk vil være med til det.
Jeg er også dybt uinteresseret i at se "almindelige" mennesker på TV og dermed har jeg afskåret mig fra at se de fleste TV kanaler. Selv Discovery er blevet inficeret med det(LA Ink, American Chopper). Der er nogle herlige untagelser som Dirty Jobs.
Jeg har været glad for Zulu siden de startede, men jeg syntes der er for meget TV3 over den efterhånden, i det mindste er der stadig Letterman, så er det kun Conan og Leno man skal finde andre steder. Men c'mon, pokertv og 2 jackass film.
Måske er jeg bare ved at blive for gammel til Zulu men ikke gammel nok til Charlie. :D
Jakob Jakobsen (9) skrev:Hmm... gad vide hvorfor de lige kigger på Newz efter enlige mænd? :D
Enlige mænd = mænd, der mangler en computer
Mænd med kærester = useriøs småflirt med OSX, Windows og/eller Linux
Gifte mænd = Snævertsynet fanboys af enten OSX, Windows eller Linux
mon ikke der er nogle kbh, der er villig til at melde sig til sådan noget.
Har ikke store lyst til optræde på Tv, med mindre virklig kunne se en grund.... Syntes det er træls når folk kommer gående hen til en. Siger så dig i fjern for leden eller andet i stil med.
Hvis man er uheldig blive gjort til grin på åben skærm ikke lige det fedste bare min holdning...
Har ikke store lyst til optræde på Tv, med mindre virklig kunne se en grund.... Syntes det er træls når folk kommer gående hen til en. Siger så dig i fjern for leden eller andet i stil med.
Hvis man er uheldig blive gjort til grin på åben skærm ikke lige det fedste bare min holdning...
themuss (2) skrev:Jeg tilmelder Terracide uden at blinke... Han skal da ha en kæreste, skal han ikke?
PowerPatrick (4) skrev:Terracide har allerede en kæreste, og hun hedder Lise:
http://newz.dk/forum/koeb-salg/mm-vision-intel-ell...
noramskull (5) skrev:#4
Det ender vist med at jeg er nød til at poste en video of mig og damen for at lukke arret på nolge herinde :p *GG*
På den anden side, så ville det jo ødelægge store dele af jeres liv, ikke at kunne bahse ud efter mig....og her er sgu whineri nok i forvejen.
Men #0 skal da have tak for at minde mig om hvorfor jeg IKKE skal forny mit sputnik...
terracide (12) skrev:Det ender vist med at jeg er nød til at poste en video of mig og damen for at lukke arret på nolge herinde :p *GG*
Ja, internettet er et fremragende medie til pr0n.
Jeg melder mig gerne, dog med betingelserne:
- Jeg vil ikke gå i bad i 14 dage før jeg skal på eventuel date med nogle af hunkøn i tv. Med undtagelse af truckerbad lige før daten.
- Jeg vil have en papir-pose over hovedet. Påtegnet glad smiley.
- Jeg vil kun tale igennem et apparerat der forvrænger min stemme til en musse-stemme.
- Jeg vil kun tale/svare i rim.
- Hvert 5 minut vil jeg konsekvent sige : "jajajaja, alt jeg hører når du snakker er: BLABLABLABLA, Vironica".
- Mit tøj skal betå af plastikposer.
- Jeg må gerne have reklamer på et skildt på ryggen/maven.
- Dem jeg eventuelt dater skal være nøgne.
Bare skriv en PM!
- Jeg vil ikke gå i bad i 14 dage før jeg skal på eventuel date med nogle af hunkøn i tv. Med undtagelse af truckerbad lige før daten.
- Jeg vil have en papir-pose over hovedet. Påtegnet glad smiley.
- Jeg vil kun tale igennem et apparerat der forvrænger min stemme til en musse-stemme.
- Jeg vil kun tale/svare i rim.
- Hvert 5 minut vil jeg konsekvent sige : "jajajaja, alt jeg hører når du snakker er: BLABLABLABLA, Vironica".
- Mit tøj skal betå af plastikposer.
- Jeg må gerne have reklamer på et skildt på ryggen/maven.
- Dem jeg eventuelt dater skal være nøgne.
Bare skriv en PM!
Jeg er lidt træt af den der stereotypiske tanke gang der er her på sitet.
De eneste invitationer til tv-shows vi får herinde er: "Er du totalt kikset, og har lyst til at udstille dig selv som en idiot?" - Du lære self. noget af det.
Hvor er invitationerne til: "Er du bare top lækker, fremsynet og klog? Kom ind i vores show og bliv hyldet." showet...
De eneste invitationer til tv-shows vi får herinde er: "Er du totalt kikset, og har lyst til at udstille dig selv som en idiot?" - Du lære self. noget af det.
Hvor er invitationerne til: "Er du bare top lækker, fremsynet og klog? Kom ind i vores show og bliv hyldet." showet...
Norrah (18) skrev:Jeg er lidt træt af den der stereotypiske tanke gang der er her på sitet.
Jeg tror det er det samme andre steder. Der er vel ingen andre slags TV-udsendelser, hvor hovedpersonerne ikke er værter?
Newz.dk-bruger før Zulu Love Champs...
Newz.dk-bruger efter Zulu Love Champs...
Thanks, but no thanks!
Newz.dk-bruger efter Zulu Love Champs...
Thanks, but no thanks!
hej jeg er Terra kæreste lise og selvom jeg ikke er lige så provo som ham, og ikke vil lave videoer, så i kan sidde og savle.... griner.. synes jeg heller ikke det er i orden med de invitationer i får, da alle jo ved at nørder er de bedste i sengen hvilket jo også er bevist via undersøgelser. Lise
Savle Savle
Savle Savle
Hej, jeg er LinguaIgnotas kæreste, LinguaIgnotine, og jeg vil bare sige, at LinguaIgnota har en enormt stor pik. Og så er han god mod dyr. Savle savle.
Kærlig hilsen LinguaIgnotine.
Kærlig hilsen LinguaIgnotine.
LOL @ #1...
Lær dog tøserne at score nørder i stedet for det fis der...
Så kan i lære dem alle mulige brugbare ting:
- Hvordan tank-rusher man i Command i Conquer?
- Bedste sted at campe i de_dust
- Hvordan man sætter sine harddiske op i et raid
- Bestille pizza uden grøntsager, men med mere kød
- Farme guld i WoW
Lær dog tøserne at score nørder i stedet for det fis der...
- Farme guld i WoW
Jeg er pr. defination nørd
Spiller ikke Command and Conquer.
Hader Counter Strike som pesten.
Why?
Er Vegetar.
Kunne aldrig falde mig ind at spille world of warcraft.
Alle de ting du har nævnt er ting jeg ville kunne se igennem fingre med, undtagen WOW. Men det ville da på ingen måde hjælpe.
Spiller ikke Command and Conquer.
Hader Counter Strike som pesten.
Why?
Er Vegetar.
- Farme guld i WoW
Kunne aldrig falde mig ind at spille world of warcraft.
Alle de ting du har nævnt er ting jeg ville kunne se igennem fingre med, undtagen WOW. Men det ville da på ingen måde hjælpe.
Tæller det, hvis man tiltrækker de forkerte piger? Har ingen problemer med at score damer/få numre ude i byen/møde nye mennesker. Ender blot bare altid op med en trunte der kun vil have lidt sjov i en måneds tid, og så er hun ude af verdenen igen.
Sådan set ud fra et generelt og overordnet tidspunkt. Ikke at jeg skifter damer ligeså tit som underbukser. ;)
Sådan set ud fra et generelt og overordnet tidspunkt. Ikke at jeg skifter damer ligeså tit som underbukser. ;)
Tror nok også bare får alle sammen til droppe mig....
Det vil ikke give nogen mening for mig stille op. Det vil nok slutte med at der vil være pænt upopulær, nok ikke få nogen date...
Ved kan være meget provokerende overfor det modsate køn...
Det går nok :-D (slipper da for de *******)
Måske kunne være sjovt nok prøve. Være for andre sådan skal det ikke gøres.... hm
Det vil ikke give nogen mening for mig stille op. Det vil nok slutte med at der vil være pænt upopulær, nok ikke få nogen date...
Ved kan være meget provokerende overfor det modsate køn...
Det går nok :-D (slipper da for de *******)
Måske kunne være sjovt nok prøve. Være for andre sådan skal det ikke gøres.... hm
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.