mboost-dp1
Mafia
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg vil da lige gøre reklame for sitet Spil-Mafia.DK.
Det er den eneste dansksprogede side dedikeret til spillet mafia.
Mafia er et forumbaseret spil, der går ud på at diskutere, argumentere og lyve sin vej til sejr. Der findes mange forskellige variationer i de enkelte spil; nogle er bygget op omkring temaer og andre er mere standard spil.
I et standardspil er der 2 forskellige hold; Mafia og Byen. Hvert af holdene skal forsøge at vinde, ved at udrydde det andet hold.
Ved spillets start uddeles der af Moderatoren(spilstyreren) en rolle til hver deltager. Disse roller afgør holdene samt eventuelle powers(forklaring på powers findes længere nede) som de enkelte hold kan have. Som regel kender mafiaen hinanden, mens byboerne er uvidende om deres medspillere - derfor er byboerne ofte flere spillere, end mafiaen er.
Spillet går i al sin enkelthed ud på at gennemskue hvilke spillere der er mafia og hvilke der er byboere. Mafiaen vil selvfølgelig forsøge at skubbe enhver mistanke over på en byspiller men det er også ofte set, at mafiaen stemmer på hinanden for at forvirre eller for at redde sig selv.
Spillet er bygget op omkring 2 faser, en nat- og en dagsfase.
I dagsfasen skal deltagerne diskutere og stemme om, hvilken spiller der skal hænges. Hængningen afgøres ved overtal af stemmer. I nattefasen kan mafiaen udvælge en spiller, som ved nattefasens udgang bliver skudt. På den måde skal de to hold forsøge at luge ud i modstanderne, inden modstanderne gør det samme.
Mere information om selv spillet kan findes på selve sitet. Brug gerne mit referal-link, http://www.spil-mafia.dk/index.php?referredby=27 hvis du opretter dig.
Det er den eneste dansksprogede side dedikeret til spillet mafia.
Mafia er et forumbaseret spil, der går ud på at diskutere, argumentere og lyve sin vej til sejr. Der findes mange forskellige variationer i de enkelte spil; nogle er bygget op omkring temaer og andre er mere standard spil.
I et standardspil er der 2 forskellige hold; Mafia og Byen. Hvert af holdene skal forsøge at vinde, ved at udrydde det andet hold.
Ved spillets start uddeles der af Moderatoren(spilstyreren) en rolle til hver deltager. Disse roller afgør holdene samt eventuelle powers(forklaring på powers findes længere nede) som de enkelte hold kan have. Som regel kender mafiaen hinanden, mens byboerne er uvidende om deres medspillere - derfor er byboerne ofte flere spillere, end mafiaen er.
Spillet går i al sin enkelthed ud på at gennemskue hvilke spillere der er mafia og hvilke der er byboere. Mafiaen vil selvfølgelig forsøge at skubbe enhver mistanke over på en byspiller men det er også ofte set, at mafiaen stemmer på hinanden for at forvirre eller for at redde sig selv.
Spillet er bygget op omkring 2 faser, en nat- og en dagsfase.
I dagsfasen skal deltagerne diskutere og stemme om, hvilken spiller der skal hænges. Hængningen afgøres ved overtal af stemmer. I nattefasen kan mafiaen udvælge en spiller, som ved nattefasens udgang bliver skudt. På den måde skal de to hold forsøge at luge ud i modstanderne, inden modstanderne gør det samme.
Mere information om selv spillet kan findes på selve sitet. Brug gerne mit referal-link, http://www.spil-mafia.dk/index.php?referredby=27 hvis du opretter dig.
Det er vel ikke specielt relevant for newz.dk, men i det mindste er indlæget ærligt:
Fernor (1) skrev:Jeg vil da lige gøre reklame for
...
Brug gerne mit referal-link, http://www.spil-mafia.dk/index.php?referredby=27 hvis du opretter dig.
Tillykke du har fundet et spil som gør Mafia virksomhed kedeligt.
Hvor er alt det fede? Får man lov til at klippe de andre brugeres fingre af med en fjerkræssaks? Likvidere rivaler? Opbygge et kokain-imperie?
Tillykke du har fundet et spil som gør Mafia virksomhed kedeligt.
Hvor er alt det fede? Får man lov til at klippe de andre brugeres fingre af med en fjerkræssaks? Likvidere rivaler? Opbygge et kokain-imperie?
Det er da fint nogle kan blive sure over jeg forsøger at dele et godt spil med jer...:)
#4 ikke mere relevant end meget af alt det andet lort der ligger på news.dk foraet. Jeg kunne ikke finde et mere passende sted at ligge tråden, men en forum mod skal da ikke høre noget brok fra mig af hvis han/hun flytter tråden til en mere passende placering.
Ja selvfølgelig er jeg ærlig, jeg for intet ud af at man bruger mit referal link ud over man kan se hvor mange jeg har henvist, ønsker blot at dele et godt spil med jer andre :)
Tillykke du er kommet med en fuldstændig irrelevant kommentar.
Jeg synes det er et fedt spil og forsøger at dele det med jer andre fordi jeg kunne forstille mig der også er andre der kunne finde spillet interessant.
At du ikke kan se det spændende i et spil der udfordre din hjerne en smule kan jeg ikke se hvor vi andre skal bekymres med. Prøv da istedet bare at sætte dig en lille smule ind i hvad spillet går ud på og hvis det ikke er noget du finder interessant så gå videre i dit liv uden at have tabt noget.
#4 ikke mere relevant end meget af alt det andet lort der ligger på news.dk foraet. Jeg kunne ikke finde et mere passende sted at ligge tråden, men en forum mod skal da ikke høre noget brok fra mig af hvis han/hun flytter tråden til en mere passende placering.
Ja selvfølgelig er jeg ærlig, jeg for intet ud af at man bruger mit referal link ud over man kan se hvor mange jeg har henvist, ønsker blot at dele et godt spil med jer andre :)
Tillykke du er kommet med en fuldstændig irrelevant kommentar.
Jeg synes det er et fedt spil og forsøger at dele det med jer andre fordi jeg kunne forstille mig der også er andre der kunne finde spillet interessant.
At du ikke kan se det spændende i et spil der udfordre din hjerne en smule kan jeg ikke se hvor vi andre skal bekymres med. Prøv da istedet bare at sætte dig en lille smule ind i hvad spillet går ud på og hvis det ikke er noget du finder interessant så gå videre i dit liv uden at have tabt noget.
Fernor (7) skrev:Det er da fint nogle kan blive sure over jeg forsøger at dele et godt spil med jer...:)
Nej folk er sure fordi du laver en bruger og som eneste indlæg spammer foraet med et link så du kan få flere point.
Hvis du påstår andet, er du godt nok langt ude.
Jakob Jakobsen (9) skrev:Nej folk er sure fordi du laver en bruger og som eneste indlæg spammer foraet med et link så du kan få flere point.
Hvis du påstår andet, er du godt nok langt ude.
Jeg har længe læst på newz.dk både på nyheder og kommentar på forum, dog har jeg aldrig skrevet meget herinde og nej jeg oprettede ikke bruger herinde med det formål at poste links å jeg får flere point. At du påstår det er godt nok langt ude.
Jeg giver linket til selve sitet og skriver nederst i mit indlæg at hvis man opretter sig kan man bruge mit referal link, uden at ligge skjul på det er et referal link og opfordre kun at bruge det hvis man vil prøve spillet.
Som jeg også skrev før giver det mig absolut intet at i bruger mit refaral link ud over man kan se at I er kommet ind i spillet gennem mig.
Men hvad er det lige der gør det så forfærdeligt at jeg forsøger at fortælle andre om et spil jeg finder godt, at du føler dig nødsaget til at komme med usaglige kommentarer og tale ned til mig?
Du overdriver måske tingene en smule :) Det er så absolut muligt at aften spille, hvilket de fleste gør. Men nej det er ikke et spil som man sidder med i tre timer den ene dag og så glemmer alt om de næste 3 dage. Et spil varer typisk 3-5 dage og i den periode vil det være en god ide at kigge ind hver dag for at kunne følge med i hvad der sker.
@Fernor
Har du ikke glemt at nævne at det rent faktisk er dig der står for administrationen af siden?
Har du ikke glemt at nævne at det rent faktisk er dig der står for administrationen af siden?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.