mboost-dp1

Manipulerede DR?.. :P

Gå til bund
Gravatar #1 - sKIDROw
23. jan. 2008 09:53
http://ekstrabladet.dk//eceRedirect?articleId=9672...

Den selvudråbte tenor fra Holbæk, er vred fordi han mener DR, fik hans stemme til at lyde dårligere i X Factor. På TV2 Øst har de flere klip med selv samme mand, så nu kan folk jo selv dømme. Altså medmindre TV2 Øst også har sammensværget mod sangtalentet. Hvad syntes i?...

http://tv2east.dk/article?id=27297
Gravatar #2 - TullejR
23. jan. 2008 10:03
Nu har jeg ikke kunnet finde x-factor udgaven, men de andre er heller ikke noget at prale af.
Gravatar #3 - TullejR
23. jan. 2008 10:06
Omvendt vil jeg også sige at det dommer panel er useless - hvordan kunne de tåbelige tvillinger komme videre?

Teknikerne er heller ikke for skarpe. Nogen gange har lydmanden leget med noget delay, der bare ikke har virket. Etc.
Umiddelbart er showet bare en stor gang herlig middelmådighed på alle måder :P
Gravatar #4 - madeinrussia
23. jan. 2008 10:15
Hvis jeg skal være helt ærlig har jeg ikke "selv" tændt tvet i snart et år, og det er shows som x factor, american idols, top model osv. der har gjort det så godt som umuligt at tænde tvet og IKKE ramme lort eller reklamer og de 2 muligheder er bare ikke gode nok..

Men han synger af crap :D og whiner rigtig meget med en meget høj stemme..
Gravatar #5 - MiniatureZeus
23. jan. 2008 10:22
Helt seriøst, hvis nogen af jer har set programmet, så troede jeg fandeme det var en stor parodi på Idols, lavet af Tjenesten eller sådan noget lign. Og det der gjorde udslaget var nok den der helt utrolige maskuline havfrue?! O_o
Gravatar #6 - holmen
23. jan. 2008 10:24
#5 Får stadig gåsehud når jeg tænker på hende. Vågner i det mindste ikke skrigende op mere...
Gravatar #7 - Cloud02
23. jan. 2008 10:31
Her er mit bidrag til tråden:

Gravatar #8 - squad2nd
29. jan. 2008 19:34
Det er det samme med Paul Potts... folk tror han kan synge.
Prøv at hør den her stump fra før lydfolkene redigerede hans stemme:

Gravatar #9 - gentox
29. jan. 2008 19:47
Jeg har ALDRIG set X Factor, og kender derfor heller ikke de wannabees som i nævner, heldigvis.

I snart 5 år er det eneste jeg har set på TV, film fra enten DVD eller HD DVD, plus noget Discovery når jeg virkelig har kedet mig :)

TV er mig en evig og konstant kilde til irritation, så undgår det så meget som jeg kan.
Gravatar #10 - DanaKaZ
29. jan. 2008 20:01
Der er ikke nogen der skulle ligge inde med optagelsen af gutten fra x-factor?

Desuden så kan han jo ikke synes opera, ved ikke hvorfor der i de 2000 timer han skulle have bræget ikke er nogen der har fortalt ham det.
Gravatar #11 - gentox
29. jan. 2008 20:04
Desuden så kan han jo ikke synes opera, ved ikke hvorfor der i de 2000 timer han skulle have bræget ikke er nogen der har fortalt ham det.
Fordi han betalte?
Gravatar #12 - DanaKaZ
29. jan. 2008 23:15
#11 Fairnuf
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login