mboost-dp1
Martin fra PH
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg synes sgu han er cool nok.
Han er da ikke den dummeste derinde (bare det at han ikke siger ting som "Ronni og jeg's plan"), og har nogle fine udtalelser og metaforer ("spejlblank kamikazepilot" ramte da fuldstændig plet).
Og alt i alt har han da spillet spillet godt.
Han er da ikke den dummeste derinde (bare det at han ikke siger ting som "Ronni og jeg's plan"), og har nogle fine udtalelser og metaforer ("spejlblank kamikazepilot" ramte da fuldstændig plet).
Og alt i alt har han da spillet spillet godt.
Ahh... Sig det er løgn, men er vi nu begyndt at diskutere Paradise Hotel på Newz.dk?!
Damn, enden er sgu nær, når det sker! Paradise Hotel er sikkert hamrende sjovt, når man begynder at undre sig over deres manglende intelligens, men det er sgu næsten at fornærme dig andre, hvis vi kun taler om, at Martin er klam. De er ikke alt for skarpe nogle af dem.
Damn, enden er sgu nær, når det sker! Paradise Hotel er sikkert hamrende sjovt, når man begynder at undre sig over deres manglende intelligens, men det er sgu næsten at fornærme dig andre, hvis vi kun taler om, at Martin er klam. De er ikke alt for skarpe nogle af dem.
Det er nice, de smider en masse aber ind i et bur, så ryster de buret engang imellem mens de holder en banen som de skal dele ude foran :p
#13 Jep, det er falsk, og man må gerne krumme tæer, når man tænker på det, men det er ikke så meget værre end D.U.M., Robinsonekspiditionen, Huset, Pandoras Dåse eller hvad fanden de nu alle hedder.
Læn dig nu tilbage i din sikre viden om, at du hører til blandt de klogeste i Danmark, og at du sagtens kan hygge dig med at grine og sparke lidt til pøblen, der har valgt at krænge deres inderste hemmeligheder ud foran de 250.000 seere, som TV3 kan lokke til på en god dag.
Og ja, drik for Guds skyld, hver gang Martin siger noget idiotisk. Kan livet blive bedre?! :P
Læn dig nu tilbage i din sikre viden om, at du hører til blandt de klogeste i Danmark, og at du sagtens kan hygge dig med at grine og sparke lidt til pøblen, der har valgt at krænge deres inderste hemmeligheder ud foran de 250.000 seere, som TV3 kan lokke til på en god dag.
Og ja, drik for Guds skyld, hver gang Martin siger noget idiotisk. Kan livet blive bedre?! :P
thethufir (13) skrev:Jeg synes bare de typer der er med er så.. Udvalgte!
vandfarve (15) skrev:ep, det er falsk,
Jeg vil give jer ret. Jeg forestiller mig, at holdet "bag kameraene" har stor indflydelse på det vi ser, og at de kan manipolere med det i høj grad. Men selvom jeg godt ved, at det ikke er et 100 % sandfærdigt spejlbillede af virkeligheden, bliver jeg stadig tit godt underholdt, når jeg ser det.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.