mboost-dp1

Martin fra PH

Gå til bund
Gravatar #1 - JensOle
10. maj 2009 17:33
Er det mig eller er han ikke bare mega klam ?
Gravatar #2 - vandfarve
10. maj 2009 17:53
Jo for helvede. Sikke en idiot...

Hvem er han?
Gravatar #3 - XorpiZ
10. maj 2009 17:53
Hvad er PH?
Gravatar #4 - JensOle
10. maj 2009 17:54
nørder
Gravatar #5 - GormDK
10. maj 2009 18:13
Jeg synes sgu han er cool nok.
Han er da ikke den dummeste derinde (bare det at han ikke siger ting som "Ronni og jeg's plan"), og har nogle fine udtalelser og metaforer ("spejlblank kamikazepilot" ramte da fuldstændig plet).
Og alt i alt har han da spillet spillet godt.
Gravatar #6 - cjoey
10. maj 2009 18:17
ahhh...Paradise Hotel...
Gravatar #7 - vandfarve
10. maj 2009 18:18
Ahh... Sig det er løgn, men er vi nu begyndt at diskutere Paradise Hotel på Newz.dk?!

Damn, enden er sgu nær, når det sker! Paradise Hotel er sikkert hamrende sjovt, når man begynder at undre sig over deres manglende intelligens, men det er sgu næsten at fornærme dig andre, hvis vi kun taler om, at Martin er klam. De er ikke alt for skarpe nogle af dem.
Gravatar #8 - thethufir
10. maj 2009 18:22
Så er der mig der af princip ikke gider se lortet fordi jeg ikke bryder mig om programmer hvor det går ud på at drikke, hore og blive uvenner. Specielt ikke når man går så langt som at kalde det underholdning... suk...
Gravatar #9 - JensOle
10. maj 2009 18:49
Hallo se det nu !!
Han er møg irriterende.
Gravatar #10 - Chewy
10. maj 2009 18:51
@8

Jeg er dybt enig.. Men med en lille undtagelse.

Prøv at se det sammen med et par af dine veninder.
Der er ikke noget mere underholdende end at høre 3 tøser gå helt i selvsving over det.. Det er GULD værd :-)
Gravatar #11 - madeinrussia
10. maj 2009 18:53
Det er nice, de smider en masse aber ind i et bur, så ryster de buret engang imellem mens de holder en banen som de skal dele ude foran :p
Gravatar #12 - vandfarve
10. maj 2009 18:54
#10 Jep, det kan godt være sjovt. Måske skal man lave et drukspil ud af det... Der er sgu mange muligheder!
Gravatar #13 - thethufir
10. maj 2009 18:57
Jeg synes bare de typer der er med er så.. Udvalgte!

Det skal være de der solbrune machotyper der er med..
tynde modelpiger der ser godt ud i badedragt. Helst så slutty som muligt.
Gravatar #14 - JensOle
10. maj 2009 18:59
#12 kanon ide.
Man skal drikke når Martin siger noget.
Man skal bunde nar Martin er irreterende.

Ho ho man bliver stiv så.
Gravatar #15 - vandfarve
10. maj 2009 19:01
#13 Jep, det er falsk, og man må gerne krumme tæer, når man tænker på det, men det er ikke så meget værre end D.U.M., Robinsonekspiditionen, Huset, Pandoras Dåse eller hvad fanden de nu alle hedder.

Læn dig nu tilbage i din sikre viden om, at du hører til blandt de klogeste i Danmark, og at du sagtens kan hygge dig med at grine og sparke lidt til pøblen, der har valgt at krænge deres inderste hemmeligheder ud foran de 250.000 seere, som TV3 kan lokke til på en god dag.

Og ja, drik for Guds skyld, hver gang Martin siger noget idiotisk. Kan livet blive bedre?! :P
Gravatar #16 - Norrah
10. maj 2009 19:02
Poul Henningsen?
Gravatar #17 - JensOle
11. maj 2009 20:52
Fuck hvor er jeg stiv nu.
Gravatar #18 - GormDK
11. maj 2009 21:09
thethufir (13) skrev:
Jeg synes bare de typer der er med er så.. Udvalgte!

vandfarve (15) skrev:
ep, det er falsk,

Jeg vil give jer ret. Jeg forestiller mig, at holdet "bag kameraene" har stor indflydelse på det vi ser, og at de kan manipolere med det i høj grad. Men selvom jeg godt ved, at det ikke er et 100 % sandfærdigt spejlbillede af virkeligheden, bliver jeg stadig tit godt underholdt, når jeg ser det.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login