mboost-dp1
meebox.net vs gigahost.dk
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
ja titlen siger næsten det hele. ville bare gerne høre hvor god gigahost.dk er i forhold til meebox.net(som jeg har nu) har ikke nogen problemer ved meebox , blev bare lidt interesseret i at høre(da jeg så reklamen) om der er nogen som har prøvet begge og ved om der er en støre fordel ved at være gigahost kunde?
//csstener
//csstener
Nu ved jeg ikke hvilket produkt du kigger på. Jeg har deres Cloud VPS og den kører umiddelbart fint, men selve management delen er for ringe lavet. Man har forskellige logins til forskellige kontrolpaneler som styrer forskellige ting (f.eks. billing, abonnementer, opsætning, m.m.). Det burde være samlet under ét. Derudover kan man ikke få lov at ændre de autogenererede adgangskoder til noget man kan huske.
Tror det er gigahost.dk han snakker om. Da jeg har meebox og ikke har en helt masse logins til for skellige ting(alt er under 1 login)
Tror det er gigahost.dk han snakker om. Da jeg har meebox og ikke har en helt masse logins til for skellige ting(alt er under 1 login)
Hov, det glemte jeg at nævne. Jeg snakker om Meebox.
Man har ét login til deres hovedkontrol panel my.meebox.net og så har man et andet login til deres cloudtjeneste på cloud.meebox.net.
Jeg kan se at der er kommet mulighed for at man kan ændre koden til my.meebox.net - det kunne jeg ikke da jeg forsøgte for en måned siden. På cloud.meebox.net er det dog fortsat umuligt at ændre koden, så man er bundet til en autogenereret kode som er umulig at huske.
Man har ét login til deres hovedkontrol panel my.meebox.net og så har man et andet login til deres cloudtjeneste på cloud.meebox.net.
Jeg kan se at der er kommet mulighed for at man kan ændre koden til my.meebox.net - det kunne jeg ikke da jeg forsøgte for en måned siden. På cloud.meebox.net er det dog fortsat umuligt at ændre koden, så man er bundet til en autogenereret kode som er umulig at huske.
Det kommer helt an på dine behov.
Personligt foretrækker jeg Gigahost, fordi deres systemer ganske enkelt passer bedst til mine behov. Gigahost har en udmærket support, men det er bedst, hvis man kan klare sig selv. Ellers vil jeg anbefale Meebox, som skulle have en rigtig god support og meget brugervenlighed, som dog også er lidt dyrere. Og det er ikke bedre stablitet du får for pengene, men bedre kundeservice og brugervenlighed.
Så hvis du har tjek på det selv og ikke vil betale det ekstra for brugervenlighed og overvenlig kundeservice, så vælg Gigahost.
Det kommer helt an på dine behov.
Personligt foretrækker jeg Gigahost, fordi deres systemer ganske enkelt passer bedst til mine behov. Gigahost har en udmærket support, men det er bedst, hvis man kan klare sig selv. Ellers vil jeg anbefale Meebox, som skulle have en rigtig god support og meget brugervenlighed, som dog også er lidt dyrere. Og det er ikke bedre stablitet du får for pengene, men bedre kundeservice og brugervenlighed.
Så hvis du har tjek på det selv og ikke vil betale det ekstra for brugervenlighed og overvenlig kundeservice, så vælg Gigahost.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.