mboost-dp1
Meninger om Happii
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej Nørder,
Jeg har invisteret i ny mobil og vil til at skifte abonnement, til et der passer mit nye forbrug bedre,
Har kikket på Happiis priser som jeg finder tiltalende, men,
Nogle der har erfaringer med deres
- Service
- Dækning
- Forretning generelt?
..Rahlff
Jeg har invisteret i ny mobil og vil til at skifte abonnement, til et der passer mit nye forbrug bedre,
Har kikket på Happiis priser som jeg finder tiltalende, men,
Nogle der har erfaringer med deres
- Service
- Dækning
- Forretning generelt?
..Rahlff
#1 Jeg har brugt happii siden de kom frem, og har deres maxii.abo hvor man betaler 99 kr. pr. måned...
Jeg har været ganske tilfreds med både deres dækning og service.
Mht. dækning, så bruger de jo TDC net, så der er praktisk talt ikke nogen steder hvor der ikke er dækning. Jeg har endnu ikke snakket med deres kundeservice...
Jeg har været ganske tilfreds med både deres dækning og service.
Mht. dækning, så bruger de jo TDC net, så der er praktisk talt ikke nogen steder hvor der ikke er dækning. Jeg har endnu ikke snakket med deres kundeservice...
- Service
De meldte ud hvilken dato de overflyttede mit nummer, og det stemte. Der er ikke ret meget andet at sige, så det spiller bare.
- Dækning
De bruger TDC's net, så det kan ikke være ret meget bedre.
- Forretning generelt?
Top dollar!
De meldte ud hvilken dato de overflyttede mit nummer, og det stemte. Der er ikke ret meget andet at sige, så det spiller bare.
- Dækning
De bruger TDC's net, så det kan ikke være ret meget bedre.
- Forretning generelt?
Top dollar!
Dejligt at høre.
Har nu bestil et basic abonnement, går ud fra man senere kan få tilknyttet en data pakke hvis man ønsker dette.
Har nu bestil et basic abonnement, går ud fra man senere kan få tilknyttet en data pakke hvis man ønsker dette.
#6 MZ tænker på at hvis han sendte dig en invite så fik du 150kr og MZ vil så kræve at du betaler ham 75kr.
DUH
ja hvis jeg var lidt smartere havde vi da ordnet det på den måde, men det fangede jeg ikke, My bad!
Men er ikke sikker på at jeg er registreret da der, som nævnt, gik nogle ting galt, bl.a. da jeg havde tastet mine dankort oplysninger ind og trykkede godkendt sagde den at transaktionen var godkendt, men den kom aldrig til kvitteringsiden?
Hvis jeg ikke er registreret sender jeg en PM til dig MZ
DUH
ja hvis jeg var lidt smartere havde vi da ordnet det på den måde, men det fangede jeg ikke, My bad!
Men er ikke sikker på at jeg er registreret da der, som nævnt, gik nogle ting galt, bl.a. da jeg havde tastet mine dankort oplysninger ind og trykkede godkendt sagde den at transaktionen var godkendt, men den kom aldrig til kvitteringsiden?
Hvis jeg ikke er registreret sender jeg en PM til dig MZ
#8 Det er ikke det de skriver.
happiimobil.dk skrev:Giv dine venner og familie mulighed for at score 150 kr. i bonus, ved at invitere dem til at blive happiimobil kunder. Den ven/veninde du inviterer får 150 kr. i bonus på sin mobilsaldo, hvis din ven tilmelder og aktiverer sit abonnement ved at flytte sit eksisterende mobilnummer til happiimobil.
#10 Så er det da blevet ændret, da de satte priserne op...! Jeg har både fået 75 kr.'s taletid fra min kæreste, min lillebror og en ven, fordi jeg inviterede dem.... Var dog næsten lige da de kom frem...
Underligt...
Underligt...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.