mboost-dp1
Microsoft Doesn’t Seem To Get It Even After a Decade
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Enig.
Specielt "Stop announcing stuff too early"-delen synes jeg han rammer godt. Microsoft er eksperter i at annoncere noget og når det endelig kommer på markedet så er spændingen omkring det forsvundet fordi der er kommet 100 andre interessante produkter i mellemtiden.
Surface fx, hvad skal vi med en præsentation af nogle enheder hvor vi skal vente 5 måneder på den ene og 7 måneder på den anden, hvis vi er heldige.
Specielt "Stop announcing stuff too early"-delen synes jeg han rammer godt. Microsoft er eksperter i at annoncere noget og når det endelig kommer på markedet så er spændingen omkring det forsvundet fordi der er kommet 100 andre interessante produkter i mellemtiden.
Surface fx, hvad skal vi med en præsentation af nogle enheder hvor vi skal vente 5 måneder på den ene og 7 måneder på den anden, hvis vi er heldige.
Nu kan man diskutere hvorvidt surface er spændende eller ej men ja jeg vil i den grad også give ham ret i at det er fjollet at fortælle om noget så lang tid i forvejen. Her tænker jeg ikke kun på surface men også på hvordan det er fået før i tiden. WinFS og andre ting vi blev lovet helt tilbage før vista men som vi stadig ikke har set.
wc4 (7) skrev:#6
Men lige præcis dét du siger der, er jo selve problemet. Nu venter du til jul med at købe en ny mobil, i stedet for at købe en allerede nu, og så evt. også en til jul.
Hvem er det et problem for?
Det problem jeg ser ved at de melder ud så tidligt er at de har haft en historik med at love mere end de har kunne holde.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.