mboost-dp1

Microsoft Doesn’t Seem To Get It Even After a Decade

Gå til bund
Gravatar #2 - Hubert
20. jul. 2012 08:16
Jeg er enig med ham i nogle ting og hamrende uenig med ham i andre. Man alt i alt synes jeg det var et godt blog indlæg.
Gravatar #3 - Magten
20. jul. 2012 08:23
Enig.

Specielt "Stop announcing stuff too early"-delen synes jeg han rammer godt. Microsoft er eksperter i at annoncere noget og når det endelig kommer på markedet så er spændingen omkring det forsvundet fordi der er kommet 100 andre interessante produkter i mellemtiden.

Surface fx, hvad skal vi med en præsentation af nogle enheder hvor vi skal vente 5 måneder på den ene og 7 måneder på den anden, hvis vi er heldige.
Gravatar #4 - Hubert
20. jul. 2012 08:27
Nu kan man diskutere hvorvidt surface er spændende eller ej men ja jeg vil i den grad også give ham ret i at det er fjollet at fortælle om noget så lang tid i forvejen. Her tænker jeg ikke kun på surface men også på hvordan det er fået før i tiden. WinFS og andre ting vi blev lovet helt tilbage før vista men som vi stadig ikke har set.
Gravatar #5 - stekkurms
20. jul. 2012 08:59
Magten (1) skrev:
http://pocketnow.com/2012/07/19/microsoft-doesnt-seem-to-get-it-even-after-a-decade
Prøver det site på at sætte ny rekord i tredjepartscookies? Jeg talte cookies fra 50 nye domæner efter jeg åbnede den URL.
Gravatar #6 - Mnc
22. jul. 2012 07:43
Jeg er skideglad for at de annoncerer ting så tidligt.

Jeg ved at jeg ikke skal have ny telefon før til efteråret eller nærmere jul (alt efter hvilke modeller der er tilgængelige ved launch).
Jeg kan spare op allerede nu.

Det er sgu da smart.
Gravatar #7 - wc4
22. jul. 2012 11:16

Men lige præcis dét du siger der, er jo selve problemet. Nu venter du til jul med at købe en ny mobil, i stedet for at købe en allerede nu, og så evt. også en til jul.
Gravatar #8 - Hubert
22. jul. 2012 11:22
wc4 (7) skrev:

Men lige præcis dét du siger der, er jo selve problemet. Nu venter du til jul med at købe en ny mobil, i stedet for at købe en allerede nu, og så evt. også en til jul.

Hvem er det et problem for?

Det problem jeg ser ved at de melder ud så tidligt er at de har haft en historik med at love mere end de har kunne holde.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login