mboost-dp1
Microsoft's Big Hidden Windows 8 Feature: Built-In Advertising
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
I actually can't think of another immediate example where a piece of paid software shows ads.
Need for Speed Underground 2. SWAT 4. Splinter Cell: Conviction. Masser af spil viser reklamer. Alle tre her nævnte har jeg købt og betalt, fået en fysisk kopi, og spillet. Alle tre kostede mere end en opgradering fra Windows 7 til Windows 8.
Så om MS har lavet en tilføj/fjern-funktion afgør om det er en del af operativsystemet.
Vil det sige at diverse stock apps på diverse telefoner, som ikke kan fjernes, er en del af operativsystemet - på trods af det er ligegyldige, overflødige ekstraprogrammer som twitter eller en musikafspiller?
Den holder sgu ikke i højesteret..
Vil det sige at diverse stock apps på diverse telefoner, som ikke kan fjernes, er en del af operativsystemet - på trods af det er ligegyldige, overflødige ekstraprogrammer som twitter eller en musikafspiller?
Den holder sgu ikke i højesteret..
Ja, efter min mening.Ronson (6) skrev:Vil det sige at diverse stock apps på diverse telefoner, som ikke kan fjernes, er en del af operativsystemet - på trods af det er ligegyldige, overflødige ekstraprogrammer som twitter eller en musikafspiller?
Men er Norton Antivirus så også en del af Windows fordi det er preinstalleret når du køber en HP computer med Windows? Eller trækker vi grænsen der? Hvis ja, hvorfor lige der? Fordi det ikke er et Microsoft program?
IE bliver ikke fjernet komplet fra Windows når du vælger en anden browser ;)Hubert (7) skrev:Skal vi nu følge din logik er Internet Explorer en del af OS'et og MS blev derfor af EU tvunget til at fjerne en del af OS'et. Jeg tror sgutte helt din logik holder helt 100% :p
Magten (9)IE bliver ikke fjernet komplet fra Windows når du vælger en anden browser ;)
Skal vi nu følge din logik er Internet Explorer en del af OS'et og MS blev derfor af EU tvunget til at fjerne en del af OS'et. Jeg tror sgutte helt din logik holder helt 100% :p [/quote skrev:
Nej desværre slipper man ikke for den si i kernen... :(
"Hidden Secret"
"Reklamer"
Lyder ikke som nogen reklamer der kommer til at tjene mange penge hjem, hvis de er gemte.
"Reklamer"
Lyder ikke som nogen reklamer der kommer til at tjene mange penge hjem, hvis de er gemte.
Emil Melgaard (12) skrev:Jeg ved ikke om de kun kommer i USA, men de kommer ihf. ikke hos mig:
http://i.imgur.com/9lABg.png
Heller ingen reklamer her.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.