mboost-dp1

Microsoft's Big Hidden Windows 8 Feature: Built-In Advertising

Gå til bund
Gravatar #2 - Magten
14. nov. 2012 15:37
Lidt tamt at MS smider apps i de programmer der følger med. Men så længe det kun er i apps og ikke i OS'et kan det ikke rigtig få mig op og køre.
Gravatar #3 - gramps
14. nov. 2012 16:09
I actually can't think of another immediate example where a piece of paid software shows ads.

Need for Speed Underground 2. SWAT 4. Splinter Cell: Conviction. Masser af spil viser reklamer. Alle tre her nævnte har jeg købt og betalt, fået en fysisk kopi, og spillet. Alle tre kostede mere end en opgradering fra Windows 7 til Windows 8.
Gravatar #4 - Ronson ⅍
14. nov. 2012 16:23
#2: Og hvor præcist går grænsen mellem OS og stock apps? Stock apps er jo en del af operativsystemet, eller kan du da købe det uden?
Gravatar #5 - Magten
14. nov. 2012 16:40
Ronson (4) skrev:
#2: Og hvor præcist går grænsen mellem OS og stock apps? Stock apps er jo en del af operativsystemet, eller kan du da købe det uden?
Så længe det kan fjernes er det ikke en del af OS'et imo.
Gravatar #6 - Ronson ⅍
14. nov. 2012 17:18
Så om MS har lavet en tilføj/fjern-funktion afgør om det er en del af operativsystemet.

Vil det sige at diverse stock apps på diverse telefoner, som ikke kan fjernes, er en del af operativsystemet - på trods af det er ligegyldige, overflødige ekstraprogrammer som twitter eller en musikafspiller?

Den holder sgu ikke i højesteret..
Gravatar #7 - Hubert
14. nov. 2012 17:19
Magten (5) skrev:
Så længe det kan fjernes er det ikke en del af OS'et imo.

Skal vi nu følge din logik er Internet Explorer en del af OS'et og MS blev derfor af EU tvunget til at fjerne en del af OS'et. Jeg tror sgutte helt din logik holder helt 100% :p
Gravatar #8 - Fjolle
14. nov. 2012 17:37
Hubert (7) skrev:
Skal vi nu følge din logik er Internet Explorer en del af OS'et og MS blev derfor af EU tvunget til at fjerne en del af OS'et. Jeg tror sgutte helt din logik holder helt 100% :p

Det var media player EU pålagde MS at fjerne...
Gravatar #9 - Magten
14. nov. 2012 17:53
Ronson (6) skrev:
Vil det sige at diverse stock apps på diverse telefoner, som ikke kan fjernes, er en del af operativsystemet - på trods af det er ligegyldige, overflødige ekstraprogrammer som twitter eller en musikafspiller?
Ja, efter min mening.

Men er Norton Antivirus så også en del af Windows fordi det er preinstalleret når du køber en HP computer med Windows? Eller trækker vi grænsen der? Hvis ja, hvorfor lige der? Fordi det ikke er et Microsoft program?

Hubert (7) skrev:
IE bliver ikke fjernet komplet fra Windows når du vælger en anden browser ;)
Gravatar #10 - Hubert
14. nov. 2012 18:30
Fjolle (8) skrev:
Det var media player EU pålagde MS at fjerne...

Ja det er da rigtigt. IE fik de bare lavet en semi løsning på.
Gravatar #11 - Hubert
14. nov. 2012 18:31
Magten (9)
Skal vi nu følge din logik er Internet Explorer en del af OS'et og MS blev derfor af EU tvunget til at fjerne en del af OS'et. Jeg tror sgutte helt din logik holder helt 100% :p [/quote skrev:
IE bliver ikke fjernet komplet fra Windows når du vælger en anden browser ;)

Nej desværre slipper man ikke for den si i kernen... :(
Gravatar #12 - Emil Melgaard
14. nov. 2012 20:05
Jeg ved ikke om de kun kommer i USA, men de kommer ihf. ikke hos mig:

http://i.imgur.com/9lABg.png
Gravatar #13 - Slettet Bruger [2896683547]
14. nov. 2012 20:14
"Hidden Secret"
"Reklamer"

Lyder ikke som nogen reklamer der kommer til at tjene mange penge hjem, hvis de er gemte.
Gravatar #14 - XorpiZ
14. nov. 2012 20:23
Emil Melgaard (12) skrev:
Jeg ved ikke om de kun kommer i USA, men de kommer ihf. ikke hos mig:

http://i.imgur.com/9lABg.png

Heller ingen reklamer her.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login