mboost-dp1
Microsoft Sidewinder X5 - valg af musemåtte
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg har en Microsoft Sidewinder X5 mus, jeg er vældig glad for den - men den har desværre et kæmpe minus - den er ikke lige glad for alle overflader.
Jeg har en Steelseries måtte som jeg har brugt i lang tid og har været fuldt tilfreds med den, men jeg er blevet nødt til at vende den om på den anden side, for at min mus overhovedet gider kører hen over overfladen.
Det bevirker så tilgengæld, at musen ikke køre videre glat...
Det er jo lidt af et problem - når man spiller FPS spil f.eks.
Så jeg ville høre, om der er andre der har erfaring med dette og evt. kan anbefale en god musemåtte?
Jeg har søgt både på denne side og på Google, men har ikke været i standt i alt finde noget om det - desværre :(
Håber én eller anden kan hjælpe :)
Jeg har en Steelseries måtte som jeg har brugt i lang tid og har været fuldt tilfreds med den, men jeg er blevet nødt til at vende den om på den anden side, for at min mus overhovedet gider kører hen over overfladen.
Det bevirker så tilgengæld, at musen ikke køre videre glat...
Det er jo lidt af et problem - når man spiller FPS spil f.eks.
Så jeg ville høre, om der er andre der har erfaring med dette og evt. kan anbefale en god musemåtte?
Jeg har søgt både på denne side og på Google, men har ikke været i standt i alt finde noget om det - desværre :(
Håber én eller anden kan hjælpe :)
Køb en ny musemåtte.Skipper (1) skrev:Jeg har en Steelseries måtte som jeg har brugt i lang tid og har været fuldt tilfreds med den, men jeg er blevet nødt til at vende den om på den anden side, for at min mus overhovedet gider kører hen over overfladen.
Eller gør den ren!
Jeg kan helt klart anbefale en corepad.
Det er en glas musemåtte med små "huller" i overfladen så men undgår det problem andre glas musemåtter har med møg på overfladen.
Jeg har nu haft 2, den første døde da jeg kom til at tabe den :(
Det er en glas musemåtte med små "huller" i overfladen så men undgår det problem andre glas musemåtter har med møg på overfladen.
Jeg har nu haft 2, den første døde da jeg kom til at tabe den :(
Jeg har skam gjort min musemåtte ren (gør jeg nu jævnligt) og har endda 2 af dem, men det er som om at min mus bare ikke reagerer på overfladen..
#2 & #4
Jeg prøvede bare for sjov skyld og narrestreger, men det virkede ikke rigtig - for det første var det ikke særlig smooth og for det andet holdt min mus per. op med at reagere..
Men kan da være jeg skal kigge på #5's forslag - havde tidligere en Icemat men ja - der skulle kun lige komme et eller andet på, så føltes det som at køre musen på en overflade af grus...
Tak for kommentare og forslag :)
Jeg har skam gjort min musemåtte ren (gør jeg nu jævnligt) og har endda 2 af dem, men det er som om at min mus bare ikke reagerer på overfladen..
#2 & #4
Jeg prøvede bare for sjov skyld og narrestreger, men det virkede ikke rigtig - for det første var det ikke særlig smooth og for det andet holdt min mus per. op med at reagere..
Men kan da være jeg skal kigge på #5's forslag - havde tidligere en Icemat men ja - der skulle kun lige komme et eller andet på, så føltes det som at køre musen på en overflade af grus...
Tak for kommentare og forslag :)
Skipper (6) skrev:- havde tidligere en Icemat men ja - der skulle kun lige komme et eller andet på, så føltes det som at køre musen på en overflade af grus...
Jeg havde også samme problem da jeg havde en Icemat, og jeg skiftede til en Corepad af samme grund, jeg prøvede dog først en vens.
Jeg har købt en ny mus nu - så problem solved.
Problemet med X5'eren var ikke at den ikke kørte smooth, men at musen ganske enkelt ikke reagerede..
Så nu købte jeg en Steelseries IKARI laser mouse, som kører helt fint på alle de flader X5'eren ikke gjorde..
Mærkeligt - og lidt ærgeligt, men sådan er det bare... :S
Jeg har købt en ny mus nu - så problem solved.
Problemet med X5'eren var ikke at den ikke kørte smooth, men at musen ganske enkelt ikke reagerede..
Så nu købte jeg en Steelseries IKARI laser mouse, som kører helt fint på alle de flader X5'eren ikke gjorde..
Mærkeligt - og lidt ærgeligt, men sådan er det bare... :S
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.