mboost-dp1
Microsoft Surface hos DR1?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Er jeg den eneste som lægger mærke til at det tilsynenladen er en Microsoft Surface skærm de bruger i deres valgstudie?
Kan godt se det praktiske og smarte i deres platform..
Thumps up..
Kan godt se det praktiske og smarte i deres platform..
Thumps up..
Som jeg så det var det en multitouch applikation som styrede hvad der var på skærmen.. Synes bare det minder om Surface.. og synes det så godt ud..
myplacedk (3) skrev:Godt spørgsmål. Den smule jeg så efter at have læst #1 var ikke noget verjudsigten ikke har gjort siden bluescreen var nyt. Altså bortset fra den dårlige billedkvalitet, som kommer af at filme et skærmbillede.
Det var helt tydeligvis en form for touch-screen de havde fået sat op.
Ham, der opdaterede om stemmeresultaterne trykkede på knapper i hjørnet af skærmen for at få forskellige ting frem: Data for afstemningen, oversigt over partiernes spidskandidater, som han kunne scrolle igennem (en slags kluntet udgave af iPhone album-art, hvor han også kunne highlighte kandidaters navne) o.l.
Helt sikkert ikke en bluescreen, og faktisk meget fedt at se, de er begyndt at bruge sådan noget
Præcis, og CNN's teknologi er udviklet af Jeff Han fra Perceptive Pixel - ikke Microsoft: http://www.thedailyshow.com/video/index.jhtml?vide...
Præcis, og CNN's teknologi er udviklet af Jeff Han fra Perceptive Pixel - ikke Microsoft: http://www.thedailyshow.com/video/index.jhtml?vide...
Tumleren (5) skrev:Ham, der opdaterede om stemmeresultaterne trykkede på knapper i hjørnet af skærmen for at få forskellige ting frem:
Det var smart da vejr-udsigten bag Voldborg skiftede slides helt af sig selv, lige når han havde brug for det.
Nu kan vi lave 40" touch-screen, så nu skal man da se controlleren.
Når vi er blevet vant til det, går vi nok tilbage til at man ikke skal se nogen styre det. Men vi har muligheden for at værten kan interagere direkte med billedet, fx. hvis han vil tegne med fingermaling, eller zoome ind på et eller andet.
Jeg synes personligt det er for sent at imponere med touch-screen. Det er længe siden jeg gik rundt med sådan en i lommen.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.