mboost-dp1

mine 2 cent :D:D:D:D:D:

Gå til bund
Gravatar #1 - madeinrussia
16. maj 2008 12:02
Gravatar #2 - milandt
16. maj 2008 13:42
Jeg er homo, og Apple og alle deres produkter sucks. Ca så meget er den undersøgelse værd :)
Gravatar #3 - markjensen
16. maj 2008 13:48
Hmm, kender nogle homoer der elsker Apple. Selv synes jeg det er okay, men nøjes med at have en iPod
Gravatar #4 - Bachy
16. maj 2008 13:50
# 2 Bare fordi man er homo, kan man jo sagtens have smag, Det er du jo så et levende bevis på :)
Gravatar #5 - madeinrussia
16. maj 2008 16:44
#2 one of a dozen
Gravatar #6 - myplacedk
16. maj 2008 17:34
Hvad f.... betyder "homo-venlig"? Hvad er det for et behov "homoer" har ved sine telefoner, computere og lomme-musik-afspillere, som "vi andre" ikke har?
Gravatar #7 - terracide
16. maj 2008 19:15
#6:
Går ud fra det betyder at man kigger mere på design, end på hardwaren...

Men sjovt de elsker Mac...for Apple er hverken OpenSource, det er propriært af helvede til...og (nok derfor homoseksulle kan lide det) så ser det fimset ud...og ja, jeg har hands-on experince med en Mac, ikke brugbart for mig...poppede Mac Crap...
Gravatar #8 - DanaKaZ
16. maj 2008 19:49
#6 Det er vel det modsatte af homofjendsk. I USA er der jo en lidt andet problematik omkring homoseksuelle end i DK.
Gravatar #9 - sissy
16. maj 2008 21:35
jeg er homo og elsker mac
Gravatar #10 - sissy
16. maj 2008 21:36
Det var så en af mine venner :s
så bare rolig, jeg hader oss mac
Gravatar #11 - myplacedk
16. maj 2008 21:45
Godt du nåede at rette det med "edit", når nu du så det med det samme.
Gravatar #12 - reefermadness  
16. maj 2008 21:48
ER DET EN NYHED!?!?!
Gravatar #13 - myplacedk
16. maj 2008 21:48
8 skrev:
#6 Det er vel det modsatte af homofjendsk. I USA er der jo en lidt andet problematik omkring homoseksuelle end i DK.

Hvad betyder så "homofjendsk"? Hvilket alternativ til iPod er "homofjendsk", og hvordan?

Hvad er det for en problematik i USA, der er relevant her? Udtrykker Apple og konkurrenterne deres homofili eller homofobi i markedsføringen eller hvad?
Gravatar #14 - Spiderboy
16. maj 2008 21:58
#6, #13
Homovenlig er et begreb, som dækker over, at et firma signalerer tolerance overfor homoseksualitet, f.eks. på arbejdspladen eller i medierne, f.eks. sponsorering af homorelaterede begivenheder (?). Lige ligesom "grønne" firmaer, der henvender sig til folk, der går meget op i miljøet.

Homofjendske firmaer er så firmaer, der har ry for det modsatte, altså være fuldstændig ligeglad med eller direkte imod homoseksualitet.

Nogle homoer går frygtelig meget op i den slags. F.eks. kan jeg mindes, at der var et teleselskab for et par år siden, der henvendte sig direkte til homoer. Lamt koncept - det er Danmark slet, slet ikke stor nok til.
Gravatar #15 - Ju9or
16. maj 2008 22:11
Jeg er en mac. Jeg elsker homo'er
Gravatar #16 - madeinrussia
16. maj 2008 23:40
12 skrev:
ER DET EN NYHED!?!?!

tupac er død, og det er abraham også, bare fordi jeg fortæller dig det behøver det ikke at være nyheder :P bare information ud til folk :D
Gravatar #17 - natterjack
17. maj 2008 10:43
7 skrev:
#6:
Går ud fra det betyder at man kigger mere på design, end på hardwaren...

Men sjovt de elsker Mac...for Apple er hverken OpenSource, det er propriært af helvede til...og (nok derfor homoseksulle kan lide det) så ser det fimset ud...og ja, jeg har hands-on experince med en Mac, ikke brugbart for mig...poppede Mac Crap...

Den sidste del hamrede lige sømmet i bund for et grinagtig generaliserende indlæg. Homoseksuelle kan lide 'fimsede' ting?! Siden hvornår er Apples produkter fimsede? Og det giver da ingen mening hvis en homoseksuel mener et firma er mere homovenligt fordi vedkommende kan lide firmaets design.
Gravatar #18 - terracide
17. maj 2008 12:43
#17:
Når jeg kigger på en Mac tænker jeg "Kvinde computer"...ergo fimset.
Gravatar #19 - vandfarve
17. maj 2008 13:07
#18 *Host host* Siger begrebet social konstruktion dig noget?

Nå ikke? Det burde da alle kende, hvis de har spenderet mere end fire minutter i børnehaveklassen... Alle simpelthen. ALLE!

Jeg tager forbehold for, at folk ikke kan genkende min utroligt veludførte parodi af Terracide.
Gravatar #20 - rpey60
17. maj 2008 13:14
#18:
"En sten kan ikke flyve. Du kan heller ikke flyve, mor. Altså er du
en sten!"
#19:
Meget vel udført!
Gravatar #21 - terracide
17. maj 2008 15:12
#19:
Når du skal gøre opmærksom på det forsvinder joken..tudekiks? :)

Terra - Copycats er kedelige..ZZZzzZZzzzZZZzzzZz...
Gravatar #22 - rasmusv
17. maj 2008 20:58
"Homofjendske firmaer er så firmaer, der har ry for det modsatte, altså være fuldstændig ligeglad ..."

Hvori består problemet ved at være ligeglad med kundesegmentets seksualitet? Hvis du gav forrang pga. homoseksualitet ville du jo diskriminere alle os andre.
Gravatar #23 - Spiderboy
17. maj 2008 21:13
Jeg er helt enig med dig, men en del homoer har desværre en "hvis du ikke er med os, er du mod os"-attitude.

I #14 skrev jeg hvad den generelle opfattelse i miljøet er, ikke nødvendigvis min personlige holdning. :-)
Gravatar #24 - engfeh
17. maj 2008 21:14
[joke]
OMG!
Hvorfor er det der altid skal komme en tungnem n00b og kritisere en god joke? Så FAT dog at der måske er andre der synes det er sjovt!
plz - Træt af shitty n00bs der ikke fatter en joke...
[/joke]
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login