mboost-dp1
mine 2 cent :D:D:D:D:D:
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hmm, kender nogle homoer der elsker Apple. Selv synes jeg det er okay, men nøjes med at have en iPod
#6:
Går ud fra det betyder at man kigger mere på design, end på hardwaren...
Men sjovt de elsker Mac...for Apple er hverken OpenSource, det er propriært af helvede til...og (nok derfor homoseksulle kan lide det) så ser det fimset ud...og ja, jeg har hands-on experince med en Mac, ikke brugbart for mig...poppede Mac Crap...
Men sjovt de elsker Mac...for Apple er hverken OpenSource, det er propriært af helvede til...og (nok derfor homoseksulle kan lide det) så ser det fimset ud...og ja, jeg har hands-on experince med en Mac, ikke brugbart for mig...poppede Mac Crap...
8 skrev:#6 Det er vel det modsatte af homofjendsk. I USA er der jo en lidt andet problematik omkring homoseksuelle end i DK.
Hvad betyder så "homofjendsk"? Hvilket alternativ til iPod er "homofjendsk", og hvordan?
Hvad er det for en problematik i USA, der er relevant her? Udtrykker Apple og konkurrenterne deres homofili eller homofobi i markedsføringen eller hvad?
#6, #13
Homovenlig er et begreb, som dækker over, at et firma signalerer tolerance overfor homoseksualitet, f.eks. på arbejdspladen eller i medierne, f.eks. sponsorering af homorelaterede begivenheder (?). Lige ligesom "grønne" firmaer, der henvender sig til folk, der går meget op i miljøet.
Homofjendske firmaer er så firmaer, der har ry for det modsatte, altså være fuldstændig ligeglad med eller direkte imod homoseksualitet.
Nogle homoer går frygtelig meget op i den slags. F.eks. kan jeg mindes, at der var et teleselskab for et par år siden, der henvendte sig direkte til homoer. Lamt koncept - det er Danmark slet, slet ikke stor nok til.
Homovenlig er et begreb, som dækker over, at et firma signalerer tolerance overfor homoseksualitet, f.eks. på arbejdspladen eller i medierne, f.eks. sponsorering af homorelaterede begivenheder (?). Lige ligesom "grønne" firmaer, der henvender sig til folk, der går meget op i miljøet.
Homofjendske firmaer er så firmaer, der har ry for det modsatte, altså være fuldstændig ligeglad med eller direkte imod homoseksualitet.
Nogle homoer går frygtelig meget op i den slags. F.eks. kan jeg mindes, at der var et teleselskab for et par år siden, der henvendte sig direkte til homoer. Lamt koncept - det er Danmark slet, slet ikke stor nok til.
12 skrev:ER DET EN NYHED!?!?!
tupac er død, og det er abraham også, bare fordi jeg fortæller dig det behøver det ikke at være nyheder :P bare information ud til folk :D
7 skrev:#6:
Den sidste del hamrede lige sømmet i bund for et grinagtig generaliserende indlæg. Homoseksuelle kan lide 'fimsede' ting?! Siden hvornår er Apples produkter fimsede? Og det giver da ingen mening hvis en homoseksuel mener et firma er mere homovenligt fordi vedkommende kan lide firmaets design.
#18 *Host host* Siger begrebet social konstruktion dig noget?
Nå ikke? Det burde da alle kende, hvis de har spenderet mere end fire minutter i børnehaveklassen... Alle simpelthen. ALLE!
Jeg tager forbehold for, at folk ikke kan genkende min utroligt veludførte parodi af Terracide.
Nå ikke? Det burde da alle kende, hvis de har spenderet mere end fire minutter i børnehaveklassen... Alle simpelthen. ALLE!
Jeg tager forbehold for, at folk ikke kan genkende min utroligt veludførte parodi af Terracide.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.