mboost-dp1
Minecraft: Kom og byg :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Bukkit ser ud til at supportere 1.6.6 fint nu...
http://forums.bukkit.org/threads/when-will-bukkit-...
/pokes the sleeping Bachy
http://forums.bukkit.org/threads/when-will-bukkit-...
/pokes the sleeping Bachy
Går ud fra at man kan køre videre på eksisterende config, men vil lige høre om du har pillet ved dét i denne omgang, eller bare opdateret og kørt videre? :)Bachy (462) skrev:Hovsa, man kan ikke flyve, skal nok have reinstalleret moddet ;)
* Nyeste Zombe som understøtter 1.6.6 findes her
Mnc_ (465) skrev:Men pillede du ved Zombe's config da du opdaterede?
Kære Mnc, jeg ved godt det er tideligt på dagen endnu, og jeg ved godt du er sjællænder, og den eneste grundtil at jeg nu sviner dig til, er at du ikke gad hente min krydsboks igår!
Nå, men altså, Zombe ligger lokalt på din maskine, ikke på serveren. Derfor er du nødt til at opgradere Zombe når du har opgraderet MC ;)
Håber ikke det var alt for teknisk for an stakkels sjællænder ;)
Jeg kan fint følge med, men du svarer ingenlunde på mit spørgsmål.Bachy (466) skrev:Kære Mnc, jeg ved godt det er tideligt på dagen endnu, og jeg ved godt du er sjællænder, og den eneste grundtil at jeg nu sviner dig til, er at du ikke gad hente min krydsboks igår!
Nå, men altså, Zombe ligger lokalt på din maskine, ikke på serveren. Derfor er du nødt til at opgradere Zombe når du har opgraderet MC ;)
Har du (dig) pillet ved (måttet modificere) Zombe(moddet du downloader til din klient)'s config (den der er lokalt på din maskine) da du opdaterede?
Min dybeste sympati for, at du udfordres sådan af det sprog vi blev enige om for længe siden.
Mnc_ (467) skrev:Jeg kan fint følge med, men du svarer ingenlunde på mit spørgsmål.Bachy (466) skrev:Kære Mnc, jeg ved godt det er tideligt på dagen endnu, og jeg ved godt du er sjællænder, og den eneste grundtil at jeg nu sviner dig til, er at du ikke gad hente min krydsboks igår!
Har du (dig) pillet ved (måttet modificere) Zombe(moddet du downloader til din klient)'s config (den der er lokalt på din maskine) da du opdaterede?
Min dybeste sympati for, at du udfordres sådan af det sprog vi blev enige om for længe siden.
Du skal sætte Zombe moddet op igen, når du installere det på ny.
Denne gang er der dog en installer med som gør det lidt nemmere at installere samt hurtigt
Mnc_ (467) skrev:Min dybeste sympati for, at du udfordres sådan af det sprog vi blev enige om for længe siden.
Se havde du nu nævnt at vi snakkede lokalt, så havde vi to ikke behøves at snakke forbi hinanden, men skidt nu med det.
Nej og ja, du skal reinstallere Zombe moddet, med en version der er kompatibel med MC 1.6.6 så ja, i teorien har jeg pillet i den eksisterende config, idet jeg under install af den nye Zombe skal indstille styringen på ny.
Håber jeg denne gang fangede hvad du snakker om min ven, ellers må du sparke til mig igen ;)
Bachy (469) skrev:Se havde du nu nævnt at vi snakkede lokalt, så havde vi to ikke behøves at snakke forbi hinanden
Jeg antog at du ved med på, at vi snakkede lokalt, da jeg snakkede om et klient mod. ;)
Men egentlig havde jeg, så vidt jeg husker, beholdt default bindings, så jeg skal bare kigge på multipliers inden jeg updater.
Burde være til at overskue.
Selv for mig.
Gah, nu har server administratoren for den server jeg nu spiller på også installeret mods som gør at visse brugere får cheats på og kan fremtrylle alle de resourcer de vil - Hvilket allerede er blevet brugt i stor stil.
Hvor er jeg træt af at folk snyder, det ødelægger oplevelsen for resten af os :(
Hvad mon spillerne i andre spil ville sige til at visse personer pludselig havde alle våben, det bedste gear, uendeligt guld og hvad folk ellers går op i at gøre en indsats for det?
Hvor er jeg træt af at folk snyder, det ødelægger oplevelsen for resten af os :(
Hvad mon spillerne i andre spil ville sige til at visse personer pludselig havde alle våben, det bedste gear, uendeligt guld og hvad folk ellers går op i at gøre en indsats for det?
Mort (484) skrev:Gah, nu har server administratoren for den server jeg nu spiller på også installeret mods som gør at visse brugere får cheats på og kan fremtrylle alle de resourcer de vil - Hvilket allerede er blevet brugt i stor stil.
Spil på minecraft.dk - der spawnes ingen resurser, ikke engang af admins.
Og så er det survival pvp uden for de sikre områder.
Bachy (486) skrev:Medmindre man selvfølgelig er enige om at alle er lige, og alle har adgang til de samme rescourser, ja så er det trælst når nogen har fordele som andre ikke har.
Ja og reglerne ikke ændrer sig lige pludselig. Det var en server hvor der ikke var mods eller begrænsninger. Det ændrede sig så pludselig.
Jeg er sådan set lidt ligeglad med hvordan serveren skal køres, jeg fornemmede der var flertal for at vi fortsatte stilen som den var fra da Bech havde serveren, også tilretter jeg ellers serveren efter de forslag der kommer.
Der er dog en smule forskel lige nu, idet vi er et par admins der tester et plugin langt ude i ørkenen, det var bla derfor det pludselig gav sig til at regne med rail ;)
Om plugginnet nogensinde bliver frigivet til alles brug, det er jeg ikke sikker på, idet man med pluginnet kan lave stor skade, og ikke alle kan håndtere det ;)
Men alle er velkommen ude i area 51 til at teste med ;)
Der er dog en smule forskel lige nu, idet vi er et par admins der tester et plugin langt ude i ørkenen, det var bla derfor det pludselig gav sig til at regne med rail ;)
Om plugginnet nogensinde bliver frigivet til alles brug, det er jeg ikke sikker på, idet man med pluginnet kan lave stor skade, og ikke alle kan håndtere det ;)
Men alle er velkommen ude i area 51 til at teste med ;)
hvad er det for et plugin?
Damn, lorte eksamens opgave.. savner minecraft, og har en del idéer der skal realiseres!
Damn, lorte eksamens opgave.. savner minecraft, og har en del idéer der skal realiseres!
Serveren er lige gået i knæ, jeg genstøvler lige, og hvis der er flertal, så starter vi gerne en ny map, ser frem til at i fortæller om i ønsker nyt map (Og dermed kaos resten af dagen når vi tager os kærligt af det gamle) eller om i ønsker ay vi fortsætter på det gamle ?
Jeg synes det kunne være sjovt med et nyt map.. Både så der kunne komme lidt struktur til, så alt ikke ramler sammen, og så man kan få nogle friske idéer..
@494
Ohhhh noo.. Hell no..... Det kan jeg slet ikke overskue....
Og hvis ting begynder at ramle sammen. Så må man bare lægge dem længere væk fra nuværende ting. Der burde være massere af plads:
http://notch.tumblr.com/post/443693773/the-world-i...
Den eneste anke jeg kan komme i tanke om, er at jeg synes at det er ved at være på tide med en 'genstart'.
Ohhhh noo.. Hell no..... Det kan jeg slet ikke overskue....
Og hvis ting begynder at ramle sammen. Så må man bare lægge dem længere væk fra nuværende ting. Der burde være massere af plads:
As I was optimizing and fixing bugs today, I found a few places where I was still using 32 bit floats instead of 64 bit floats. As a result of fixing this, the maximum surface area in Minecraft is now 4096 million square kilometers, or about eight times the surface area of earth.
http://notch.tumblr.com/post/443693773/the-world-i...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.