mboost-dp1
Minecraft: Kom og byg :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Nåede ikke at se hvor langt han var kommet.
Er så småt ved ikke at kunne finde rundt på mappet mere. :D Der kommer for mange ting, alle mulige steder.
Bachy, overvej at lege med Tectonicus eller lignende :D?
Er så småt ved ikke at kunne finde rundt på mappet mere. :D Der kommer for mange ting, alle mulige steder.
Mnc_ (401) skrev:
JEg overvejer, men det er lidt bøvlet at få til at køre på Centos, jeg kigger lidt næmere på det
TherkelMJ (406) skrev:bech hvordan var det at du fjernede bedrock?
Kig under "Bedrock control" på min tidligere post
http://macnation.newz.dk/forum/tagwall/minecraft-k...
Det lyder mærkeligt, for de fleste admins er selv AFK minimum halvdelen af tiden. :Dgnarfsan (410) skrev:Admin bliver irriteret, hvis man ikke svarer med det samme.
Btw Bachy, hvad sker der for laggen? Voldtager du din linie? Kan du ikke sætte noget QoS op til minecraft :D?
Når man logger ind tager det minutter før den har loadet terrænet omkring en, og chatten lagger gerne 5+ sekunder.
gnarfsan (410) skrev:Jeg har gået i børnehave én gang, og det gider jeg ikke igen.
Øh .. er der noget jeg er gået glip af? Jeg synes ellers vi har det rimeligt frit og afslappet på serveren. Nej, tnt er som standard ikke tilladt, det er ikke fordi vi ikke stoler på dig, men mere det at serveren er åben, og alle ka joine. Det er heller ikke sikkert at alle vil kunne håndtere TNT forsvarligt, derfor er det som udganspunkt kun tilladt når der er admins online.
Mhs til flydende lava, så er du den første der brokker dig over at den ikke var flydende, det er den nu, efter at vi er blevet gjort opmærksomme på at det var et ønske, og efter at have kontrolleret at det ingen skade laver.
Ild er tilladt, det er blot begrænset til at du ikke kan brænde ting af, ild er sat til ikke at sprede sig, men du kan sagtens tænde bål i en træstamme eller lign, tingen bliver blot ikke brændt af.
Jeg har med vilje oppet 2 brugere til admins, for at sikre at der er nogen til at hjælpe, når jeg feks ikke kan være på serveren, ikke for at kontrollere dig, men for at hjælpe dig.
Hvis der er en admin der har skældt dig ud fordi du ikke svarede straks, så håber jeg da at det har været et teknisk uheld, og at adminen blot har været i dårligt umør den dag ;)
Mnc_ (411) skrev:
Btw Bachy, hvad sker der for laggen? Voldtager du din linie?
Serveren står på en 100mbit linie, og skulle nødig blive så belasted at det går ud over MC. Sikker på det ikke blot er din egen linie :)
*update*
Jeg tjekkede lige serveren, ved et teknisk uheld var jeg kommet til at starte den gamle version af bukkit, stoppede serveren og startede den nye version af bukkit, og nu ser det ud til den kører meget mere smooth ;)
trylleklovn (427) skrev:Eksperimental build til de modige http://bit.ly/kzGiPf
Uhh .. jeg er sgu ikke helt sikker på vi er modige, eller hvad siger i andre ;)
Det frarådes at prøve. Der er en seriøs chunk loading bug i 1.6.4 som gør at chunks random ikke bliver loaded, hvilket i praksis gør SMP uspilbart.
Bukkit afventer bugfix fra mojang.
Bukkit afventer bugfix fra mojang.
Bachy (431) skrev:Jeg har haft en halv travl weekend med noget koncert halløjsa jeg er indblandet i, så jeg har ikke haft tid til at kigge på updates.
Men jeg har så just kigget efter, og bukkit er stadig ikke klar med en update, så foreløblig anbefales der at blive på Minecraft1.5
Norch har også snakket om der kommet i hvertfald en update mere i næste uge.
@Bachy
Hvis du er android hoved, så tjek det her ud:
http://www.appbrain.com/app/minecraft-mobile-admin...
Hvis du er android hoved, så tjek det her ud:
http://www.appbrain.com/app/minecraft-mobile-admin...
trylleklovn (429) skrev:Bukkit afventer bugfix fra mojang.
Bachy (431) skrev:bukkit er stadig ikke klar med en update
Nok ikke Bukkit man skal klandre. :P
Notch, Y U NO STOP BREAKING GAME
Hamderbob (443) skrev:næh, hvem er du?
Jeg har hørt om ham, det er ham med tæerne, og motherfuckersyndromet ;)
Anyway, MC 1.6.6 er ude, final release (høhø .. så tror vi på den også) så nu skulle der være en mulighed for at Bukkit tøserne endelig ka fikse en ordentlig update sammen ;)
Og nåja, er det ikke ved at være på tide jeg kommer ind og chikanerer jer tøser ;)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.