mboost-dp1
Minecraft: Kom og byg :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
#350 Ye præcis. Men hvis det kun er et par uger siden du har installeret det så har du den nyeste launcher. Det er den der viser en feed fra deres tumblr blog når du starter det.
Når du starter MC idag, så kommer der en start skærm, også menuen, hvis der er opdateringer til MC, kommer den lige efter startskærmen, og spørger om du vil opdatere.
Det er så her jeg anbefaler du i første omgasng siger nejtak, idet serveren nok ikke vil være kompatibel med mc v1.6 de første par dage efter at opdateringen er udsendt :)
Det er så her jeg anbefaler du i første omgasng siger nejtak, idet serveren nok ikke vil være kompatibel med mc v1.6 de første par dage efter at opdateringen er udsendt :)
Nether er ikke native understøttet før 1.6. Jeg har læst, at Nether kan corrupte save games, men det er jo jeres hovedpine.
Den måde man kan enable nether på via bukkit, er bare en teleport mellem to forskellige maps, hvor nether mappet så bare er genereret så det ligner nether. Det har ikke noget med nativ nether support at gøre.
Det der kan corrupte saves er hvis man enabler nether i vanilla serverens config, da det så bare betyder at mappet er nether i stedet for det almindelige world map.
Bukkit metoden er altså så helt ufarlig, men gør også at der stadig er dag/nat i nether f.eks. Den gør så også at man kan have mange andre maps hvis man vil. Og de behøver ikke være netherlignende.
Det der kan corrupte saves er hvis man enabler nether i vanilla serverens config, da det så bare betyder at mappet er nether i stedet for det almindelige world map.
Bukkit metoden er altså så helt ufarlig, men gør også at der stadig er dag/nat i nether f.eks. Den gør så også at man kan have mange andre maps hvis man vil. Og de behøver ikke være netherlignende.
Anderledes end min ^^ mine portaler er for pladsbesparene grunde kun 1 blok store :D
Det gør det nemmere at gemme dem.
Det gør det nemmere at gemme dem.
Hvad er der nu galt i hvis knægtene vil spille på Lone ? ... Medmindre du selvfølgelig kender Lone, og ved at hun ikke vil ha at de spiller på hende ;(
Bortset fra det, så spottede jeg ikke fejlen før du gjorde mig opmærksom på den, havde nu været vaks, så havde informeret mig om fejlen indenfor 10 min, så jeg ku ha rettet den, men nej nej nej nej .. du skulle udstille mine manglende stave evner overfor resten af Newz, rigtig sørge for at alle ka grine af mig, suk ..
Eller noget :)
Bortset fra det, så spottede jeg ikke fejlen før du gjorde mig opmærksom på den, havde nu været vaks, så havde informeret mig om fejlen indenfor 10 min, så jeg ku ha rettet den, men nej nej nej nej .. du skulle udstille mine manglende stave evner overfor resten af Newz, rigtig sørge for at alle ka grine af mig, suk ..
Eller noget :)
Og her er et link til creaturebox:
http://forums.bukkit.org/threads/inactive-fix-misc...
http://forums.bukkit.org/threads/inactive-fix-misc...
Det var altså på Minecraft-plan.http://jp.dk/udland/usa/article2441573.ece skrev:Vi har altid sagt, at 21.maj var dagen [Hvor dommedag skulle ske], men vi forstod ikke, at det var på det spirituelle plan, at det ville ske
@378
3 dage fra eller til :-)
Men her er hvad der skete..
Først forsvandt alt vandet fra det ene sekund til det andet.
Efter lidt tid kom vandet pludseligt tilbage, dog en blok lavere end før, og med en lange "Moses-like" kløft igennem havet.
Der gik så et par minutter hvor efter vandstanden pludseligt steg med ca. 12 blokke. Der gik et par minutter til og den steg igen, denne gang med 6 blokke. Og så loggede vi af :-)
3 dage fra eller til :-)
Men her er hvad der skete..
Først forsvandt alt vandet fra det ene sekund til det andet.
Efter lidt tid kom vandet pludseligt tilbage, dog en blok lavere end før, og med en lange "Moses-like" kløft igennem havet.
Der gik så et par minutter hvor efter vandstanden pludseligt steg med ca. 12 blokke. Der gik et par minutter til og den steg igen, denne gang med 6 blokke. Og så loggede vi af :-)
Yup, og igår var jeg så inde og kaste vægge på etagerne op til "ground level" oppe på bjerget. :P
Med huller i væggede hvor der var huler.
Det kan jeg jo så få lov til at gøre igen. :D
Edit:
Havde også sat loft på 2-3 etager nedefra, med torches og lamper.
Det var jeg så igang med da serveren sagde "screw you!". :)
Med huller i væggede hvor der var huler.
Det kan jeg jo så få lov til at gøre igen. :D
Edit:
Havde også sat loft på 2-3 etager nedefra, med torches og lamper.
Det var jeg så igang med da serveren sagde "screw you!". :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.