mboost-dp1
Minecraft: Kom og byg :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gad vide hvor bjørnebanden: Ambysdotnet, Bjarnet og Iotadk er henne har ikke set dem online siden serveren skiftede adresse, samt jensjohan er heller ikke set siden hans counter blev færdig.. har folk mistet lysten ?
(Ja, jeg ved godt folk kan have travlt i hverdagen også, har jeg selv til tider :) )
(Ja, jeg ved godt folk kan have travlt i hverdagen også, har jeg selv til tider :) )
hvis i mangler noget at lave, så er jeg ved at lave en metro som i meget gerne må hjælpe med... den starter i et lille hus af jern ved siden af bech's labyrint, når i går der ned kan i se hvordan den skal se ud og finde de materialer i skal bruge i kisterne (er kun i gang med at lave gangene så ved ik helt hvordan vi lægger skinnerne, men det finder vi ud af når vi når der til) Der skal laves gange ud til alle større bygningsværker så det er bare med at komme i gang =)
TherkelMJ (314) skrev:hvis i mangler noget at lave, så er jeg ved at lave en metro som i meget gerne må hjælpe med... den starter i et lille hus af jern ved siden af bech's labyrint, når i går der ned kan i se hvordan den skal se ud og finde de materialer i skal bruge i kisterne (er kun i gang med at lave gangene så ved ik helt hvordan vi lægger skinnerne, men det finder vi ud af når vi når der til) Der skal laves gange ud til alle større bygningsværker så det er bare med at komme i gang =)
Held og løkke! Er i hvert fald imponerende stort!
Hamderbob (324) skrev:SlettetBruger det virker jo først fra patch 1.6 i multiplayer ;)
Therkel vi mangler dig log lige på
?
Det var da enabled på bechs server..
Hamderbob (324) skrev:SlettetBruger det virker jo først fra patch 1.6 i multiplayer ;)
Therkel vi mangler dig log lige på
... det forklare hvordan jeg har bygget det i Nether jeg har ;)
var lige ude af huset et par timer =) men er på nu og regner med at være på det meste af aftenen
var lige ude af huset et par timer =) men er på nu og regner med at være på det meste af aftenen
Abech (335) skrev:Haha, så kan Bachy mærke ansvaret ved at have en MC server kørende.
Alt skal opdateres konstant. Java fejl kommer hele tiden, så serveren skal genstartes. instillinger skal revideres, folk skal tilføjes til grupper, osv. osv.
Han har skam hjælp på serveren med hensyn til folk :)
roennow (336) skrev:jaja andre bliver efterlyst, men ikke mig. Tak for lort!
hehe sorry roennow dig havde jeg lige glemt i farten :)
gnarfsan (343) skrev:@Bachy: Er der nogen mulighed for at få moderator status på serveren? Det er lidt kedeligt at mine sig til det hele :-) Brugeren hedder det samme, som jeg gør her.
Du er blevet addet til builder, så du kan give dig det hele selv, kom ind på serveren så kan du se det :)
Mnc_ (348) skrev:Opdaterer klienten ikke automatisk? :P
Nej. Ikke hvis du har den nyeste launcher. Downloader den på minecraft.net. Den spørger dig om du ønsker at opdatere, hvis der er en ny version.
Og vi snakker om denne:
Ikke sandt?
Det er ikke uden et par uger siden jeg wipede .minecraft + launcher, så jeg sku gerne have den nyeste.
Men så længe launcheren er 'for sig selv' og opbevarer spillet i .minecraft, så kunne jeg jo egentlig bare hente launcheren igen og erstatte når jeg kommer hjem, just in case.
http://www.minecraft.net/download.jsp skrev:Windows:
Download Minecraft.exe, place it anywhere you want, then run it.
Ikke sandt?
Det er ikke uden et par uger siden jeg wipede .minecraft + launcher, så jeg sku gerne have den nyeste.
Men så længe launcheren er 'for sig selv' og opbevarer spillet i .minecraft, så kunne jeg jo egentlig bare hente launcheren igen og erstatte når jeg kommer hjem, just in case.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.