mboost-dp1
Minecraft: Kom og byg :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hamderbob (1009) skrev:Griefer, lol lavede blot en Porre style, ved at lukke jer inde, da i stod AFK
Det er jo hvad du siger >.>
*whisper*har ikke været inde på serveren i ca. 3uger*whisper*Hamderbob (1011) skrev:Begge stod AFK da jeg var inde i går aftes, jeg lavede en porrestyle(dvs lukke dem(Crhis og DanielDane) inde i en 3x3x3 firkant) ikke mere eller mindre.
Hamderbob (1009) skrev:Griefer, lol lavede blot en Porre style, ved at lukke jer inde, da i stod AFK
Haha :D God stil
Mort (1014) skrev:så havde du øget underholdsningsværdien.
TNT kan kun antændes med ild eller strøm :P så..nej.
Hvis han derimod havde spawnet 58 Creepers...
Haha awesome ;D
Jeg mener dog jeg sagde "Blocks before Hoes"
Var det ikke da Zmazh droppede os for hans dame? :D
Jeg mener dog jeg sagde "Blocks before Hoes"
Var det ikke da Zmazh droppede os for hans dame? :D
Nej, det var problemet. 2 torches oven på hinanden ville jo altid give strøm til naboen (enten er den ene tændt eller så er den anden).
Den giver stadig strøm ud til siden, men der er kun 1 torch, så jeg kan slukke den.
Min dør er færdig, men jeg vil forsøge at lave den spamsikker.
Den giver stadig strøm ud til siden, men der er kun 1 torch, så jeg kan slukke den.
Min dør er færdig, men jeg vil forsøge at lave den spamsikker.
Neej, er bare ikke så meget på, porre.. desværre - har jo også det der arbejde, en kæreste og så LoL, self :P
Gargh, så er jeg alligevel ramt af en af pistonbuggene... ):
Den retter vist sig selv, når man lukker/åbner døren en anden gang, men øv alligevel.
Nå, nå. Så var du lige inde et sekund bare for at bevise, at du kommer i ny og næ.
Den retter vist sig selv, når man lukker/åbner døren en anden gang, men øv alligevel.
Nå, nå. Så var du lige inde et sekund bare for at bevise, at du kommer i ny og næ.
Hvis der er nogle af jer der er mere til SMP. Så har min kammerat og jeg en SMP server kørende (jeg har bemærket at begge "newz.dk" servere er creative).
Men hvis der er nogle af jer der gerne vil spille lidt SMP så må i meget gerne hoppe ind på serveren. Vi havde egentlig ikke planer om at åbne op for serveren som sådan - men nu når der er andre på newz der er så flinke at hoste så gør vi da også gerne :-) Serveren er lejet af et firma der meget gerne har taget imod mine jyskedollars og har derfor en god oppetid (når jeg ikke fucker noget config gøgl op).
Anyways, IP'en er: 95.211.124.129:28065
Regler etc. er ved spawn. Derudover så skal man promotes fra guest til miner før man kan bygge :-).
Vh. Nerq.
Men hvis der er nogle af jer der gerne vil spille lidt SMP så må i meget gerne hoppe ind på serveren. Vi havde egentlig ikke planer om at åbne op for serveren som sådan - men nu når der er andre på newz der er så flinke at hoste så gør vi da også gerne :-) Serveren er lejet af et firma der meget gerne har taget imod mine jyskedollars og har derfor en god oppetid (når jeg ikke fucker noget config gøgl op).
Anyways, IP'en er: 95.211.124.129:28065
Regler etc. er ved spawn. Derudover så skal man promotes fra guest til miner før man kan bygge :-).
Vh. Nerq.
Abech (1038) skrev:Jeg gider ikke alle mulige andre skod servere, og da SLET IKKE ham trylleklovns lorte server.
Hvad er IP'en til den oprindelige jeg lavede? Som nu er Bachys.
Jebus .. hvem faen har pisset på din sukkermad ;)
Jeg synes da bare det er fint at både Trylle og Nerq også stiller en server til rådighed, variation er fint med mig ;)
Adressen på min server er: newz.laq.dk
Adressen på Trylles server er: home.laq.dk
Adressen på Nerqs server er: nerq.laq.dk
Frit valg på alle hylder, også skylder vi også at sige mange gange tak for den omgang råd og vejledling Trylle af og til har været så væmmelig at hjælpe med ;)
Chewy (1044) skrev:@1043
Hvis du er oppet til builder, kan du bruge /warp til at se de forskellige warppoints, og så kan du warpe dertil med /warp [warppoint].
Porreland skulle gerne stå på listen. Ellers mener jeg at du skal warpe til porreminen og bruge kommandoen /top...
Og vi tager den heeeeelt ned - hvor henne/hvilken server?!
1.7.3 er lige released, fikser en masse piston relaterede bugs
Bukkit teamet arbejder på en opdatering, man kan dog vist nok opdatere klienten og den vil stadig kunne køre på en 1.7.2 server, blot uden de forskellige fixes ofcourse.
http://notch.tumblr.com skrev:- Corrected a block duplication bug when using pistons
- Corrected a redstone torch duplication bug when using pistons
- Corrected a client crash when placing a sign in front of the piston, powering the piston and then removing the block beneath the sign
- Ice blocks are now pushed without causing water streams breaking everything
- Booster rails are no longer being powered magically without a power source
- Pistons connected to the end of a piston-transistor via redstone are now properly closed when the power goes out
- Doors no longer create purple particles
- Hacking clients can no longer edit texts of placed signs in multiplayer
- Changed so that paintings pushed by pistons will pop off
Bukkit teamet arbejder på en opdatering, man kan dog vist nok opdatere klienten og den vil stadig kunne køre på en 1.7.2 server, blot uden de forskellige fixes ofcourse.
Korrekt. Men fremover må du gerne linke til wikien, da den også skriver nye bugs på (og tumblr'en er vist ikke altid en fuld liste).
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.