mboost-dp1
Minecraft: Kom og byg :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
I skal huske at skrive det rigtigt portnummer til serveren, da den ip bliver delt med andre servere.
Jeg har prøvet at lave en lavafælde i bunden af min mob spawner, men det hjælper ikke. De dør, men spillet holder en konstant bestand af 8 blæksprutter, så man får ikke flere "farlige" mobs af det.
Jeg har læst samtlige 1063 indlæg her i tråden, og jeg fatter stadig ikke, hvad I ævler om. Lavefælder, blæksprutter, porte - what is this shit?!
Det er ikke slang for stoffer, vel, spørger jeres meget bekymrede onkel Ignota? Er der noget, I har brug for at tale om? Går det OK i skolen? Bliver I drillet eller noget?
Det er ikke slang for stoffer, vel, spørger jeres meget bekymrede onkel Ignota? Er der noget, I har brug for at tale om? Går det OK i skolen? Bliver I drillet eller noget?
LinguaIgnota (1064) skrev:what is this shit?!
It's mining and it's a craft. Also it involves rare mushrooms.
+1Zhadow (1065) skrev:It's mining and it's a craft. Also it involves rare mushrooms.
Hvorfor var der ikke serlig mange inde på serveren igår??
LinguaIgnota (1064) skrev:Jeg har læst samtlige 1063 indlæg her i tråden, og jeg fatter stadig ikke, hvad I ævler om. Lavefælder, blæksprutter, porte - what is this shit?!
Det er et spil som er bygget op i klodser
mikk4237880 (1066) skrev:+1
Der var da en 5-6 online da jeg var derinde..
var inde kl 3:18 og der var kun 1 på(som var afk)MiniatureZeus (1068) skrev:mikk4237880 (1066) skrev:+1
Der var da en 5-6 online da jeg var derinde..
ja..ellers havde jeg skrevet 15:18 :-)MiniatureZeus (1070) skrev:om natten?
Man skal lige vende sig til dodging...er død 7 gange pga. det :-)
du er hurtig :-) ja har ferie men selv på verdagene går jeg først i seng kl 2-2:30 for kan ikke sove før..izym (1073) skrev:Han har vel ferie.
izym (1073) skrev:Han har vel ferie.
Uanset om man har ferie eller ej, så bør det vel ikke undre nogen at normale mennesker med et job ikke sidder oppe kl. 3.18 om natten. Og selvom førnævnte mennesker har ferie, så har de fleste nok bedre at tage sig til midt om natten.
gælder det kun normale menesker???fjols (1075) skrev:Uanset om man har ferie eller ej, så bør det vel ikke undre nogen at normale mennesker med et job ikke sidder oppe kl. 3.18 om natten. Og selvom førnævnte mennesker har ferie, så har de fleste nok bedre at tage sig til midt om natten.
+1Mnc (1078) skrev:Damnit - jeg tænkte at du måske henviste til lagengymnastik af olympisk karakter.
*pssssttt*Trolling*pssssttt*fjols (1080) skrev:Ja, du har åbenbart ikke bedre at tage dig til og det virker ikke som om du selv havde nogen som helst forståelse for hvorfor andre ikke var online.
Jeg ved ikke om i kender [url= her[/url], men hvis ikke, så værs'go.
Skru ned, hvis i ikke kan li techno.
Skru ned, hvis i ikke kan li techno.
Provokerende... jeg havde netop i tankerne at prøve at lave en elevator med half-steps.. og nu kan jeg jo umuligt tage credit for ideen >_>
SlettetBruger (1086) skrev:Provokerende... jeg havde netop i tankerne at prøve at lave en elevator med half-steps.. og nu kan jeg jo umuligt tage credit for ideen >_>
Nåja, hvis det var samme princip, har du vel lidt credits ;-)
så det vil sige at der er sommer når vi kommer til vinter i real life??Hamderbob (1093) skrev:Så vinteren sku kommet inde på serveren :)
Er der nogle af jer der bruger serven jævnligt, som i løbet af de sidste 2 uger har oplevet problemer med den?
Nå jeg kigger i server consollen, kan jeg se en hulens masse java fejl, men jeg ved ikke om det har nogen egentlig betydnign for hvordan serveren kører, og desværre har jeg ikke haft alt for meget tid til MC på det seneste, så jeg har ingen føling med om der er problemer med serveren ?
Nå jeg kigger i server consollen, kan jeg se en hulens masse java fejl, men jeg ved ikke om det har nogen egentlig betydnign for hvordan serveren kører, og desværre har jeg ikke haft alt for meget tid til MC på det seneste, så jeg har ingen føling med om der er problemer med serveren ?
Bachy (1097) skrev:Er der nogle af jer der bruger serven jævnligt, som i løbet af de sidste 2 uger har oplevet problemer med den?
Den har lagget, og så blev jeg smidt af en del i går. Der var meget lag i går også (4-5 blocks kom tilbage efter at være gravet væk).
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.