mboost-dp1
Mit eget private internet..
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Iflg. DR er hvert sjette private internet usikkert. Det siger en undersøgelse lavet af Telia.
Man har faktisk undersøgt 543 internetnetværk i Horsens.
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2008/07/13/165605...
Jeg synes nu alligevel det er friskt nok at der er så mange i Horsens der forsøger at starte sit eget private internet op.
Man har faktisk undersøgt 543 internetnetværk i Horsens.
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2008/07/13/165605...
Jeg synes nu alligevel det er friskt nok at der er så mange i Horsens der forsøger at starte sit eget private internet op.
- De åbne netværk skyder hul i vores ellers stramme terrorlovgivning. En terrorist kan bruge en helt uskyldigs netværk til at udsende trusler, siger teknologichef hos Telia Stofa Torben Mellerup til TV Syd.
ja ja
fuck da folks personlige sikkerhed..
TÆNK PÅ TERRORLOVGIVNINGEN
de der terrorister der er OVERALT
- er der nogensinde nogen der har set en terrorist i DK?
Mine klasse kammerater og jeg mødte på et tidspunkt en indvandre i metroen der svinede en gammel dame og hendes lille hund til...
Mine kammerater og jeg spurgte ham så om hvorfor han absolut skulle gøre det, og hans svar var "Wallah, jeg er terrorist mand!! Er du soldat?! Wallah, jeg skal så meget tage på militær og blive terrorist..!!"
Vi er sikre på at han ligger et sted inden på den lukkede afdeling nu...! Tæller den med?
Mine klasse kammerater og jeg mødte på et tidspunkt en indvandre i metroen der svinede en gammel dame og hendes lille hund til...
Mine kammerater og jeg spurgte ham så om hvorfor han absolut skulle gøre det, og hans svar var "Wallah, jeg er terrorist mand!! Er du soldat?! Wallah, jeg skal så meget tage på militær og blive terrorist..!!"
Vi er sikre på at han ligger et sted inden på den lukkede afdeling nu...! Tæller den med?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.