mboost-dp1
Mmm Mojito's
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Fandt lige denne konkurrence, hvor man - hvis man er heldig - kunne vinde en mojito pakke.. mums
Mojito konkurrencen
Andre som prøver lykken her i sommervejret? Hvis i vinder, så del den lige med mig ikke ;)
Mojito konkurrencen
Andre som prøver lykken her i sommervejret? Hvis i vinder, så del den lige med mig ikke ;)
Det var da pænt af dig lige at registrere, for liiiige at reklamere for en side, som du helt sikkert ikke har noget med at gøre...
Tak for det
Tak for det
9 skrev:#7
Det lyder som en date. Ses på Pan i aften? Bare gå efter den feminine med netundertrøjen. Du kan ikke misse mig!
Der er ikke noget der hedder Pan længere. Nogle Hellerup drenge har købt stedet og lavet det om til en en champagnebar for overklassen og golddiggers.
4 skrev:Mojitos er generelt overvurderede.. de smager ikke specielt godt
LØGNER!! Der findes ikke en bedre cocktail (som er til at betale) end en ægte, dejlig kølig Mojito. Nok min ynglingsdrink, lige efter gratis sprut...
Jeg fik engang en flaske Mirabellengeist af en makker. Det var sgu noget der kradsede i sækken...hehe
edit:
Det var noget en tysker selv havde brygget. Så det var noget hidsigt stads. Vi drak det til fester og gav det gerne til nyankomne der ikke vidste hvad lortet var for noget. Der var nogle der blev lidt gasblå i bøtten af det :o)
/edit
edit:
Det var noget en tysker selv havde brygget. Så det var noget hidsigt stads. Vi drak det til fester og gav det gerne til nyankomne der ikke vidste hvad lortet var for noget. Der var nogle der blev lidt gasblå i bøtten af det :o)
/edit
#12 I Århus har PAN skiftet navn til Blender - og nu er det blevet hipt at tage på Blender når man går i byen??
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.