mboost-dp1
Mobilt bredbånd
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg kunne tænke mig at være i stand til at gå på nettet, via min laptop, fra flere forskellige steder.
Mobilt bredbånd virker som den rette løsning.
Der SKAL være dækning i storkøbenhavn (Ballerup) og central københavn, hvilket heller ikke skulle være et problem Jeg er bare ikke så glad for TDC's begrænsning på 10 GB. 3, som jeg kun har hørt dårligt om, har samme begrænsning.
Har du, eller en du kender, en trådløs bredbåndsforbindelse som er anbefalelsesværdig?
Ønsker:
0-6 mdr.'s binding.
frit forbrug.
rimelig oprettelse < 500,-
(maks 400,-/mdr)
Benytter TDC's net.
Det ender sikkert med TDC's løsning, som også er til at leve med, er bare ikke så vild med begrænsningen på 10 GB.
Mobilt bredbånd virker som den rette løsning.
Der SKAL være dækning i storkøbenhavn (Ballerup) og central københavn, hvilket heller ikke skulle være et problem Jeg er bare ikke så glad for TDC's begrænsning på 10 GB. 3, som jeg kun har hørt dårligt om, har samme begrænsning.
Har du, eller en du kender, en trådløs bredbåndsforbindelse som er anbefalelsesværdig?
Ønsker:
0-6 mdr.'s binding.
frit forbrug.
rimelig oprettelse < 500,-
(maks 400,-/mdr)
Benytter TDC's net.
Det ender sikkert med TDC's løsning, som også er til at leve med, er bare ikke så vild med begrænsningen på 10 GB.
Hi3Gs begrænsning er en Gentleman-agreement hvilket vil sige at du ikke bliver takseret over de 10 GB pr. måned, men hvis det er helt overdrevet så kan Hi3G dog lukke forbindelsen.
Min far har et sådan modem til sin lappy og i julen downloadede jeg over 50 GB, og der skete ingenting. Nu bruger han det dog ikke overdrevet meget normalt (omkring 4-5 GB pr. måned) men hvis man konstant ligger på 50 GB/mdr. så er faren dog at det bliver lukket.
Min far har et sådan modem til sin lappy og i julen downloadede jeg over 50 GB, og der skete ingenting. Nu bruger han det dog ikke overdrevet meget normalt (omkring 4-5 GB pr. måned) men hvis man konstant ligger på 50 GB/mdr. så er faren dog at det bliver lukket.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.