mboost-dp1
Mobiltelefoner
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg er på udkig, men nu hvor det er så skide moderne at kunne gå på nettet osv. ( mit trådløse fx. ) så vil jeg gerne have en der kan det, men den skal kunne kunne de mest basale ting, fx. java og shockwave skal den kunne klare, den skal ikke være kæmpe og gerne koste under en halv million.. er der nogen gode på markedet? jeg er virkelig røget ud af det siden min k750i som jeg har haft meget længe nu :)
Tja.. har kigget rundt omkring.. men kan ikke finde en som jeg virkelig kan lide, så måske kan en af jer en god en :)
Tja.. har kigget rundt omkring.. men kan ikke finde en som jeg virkelig kan lide, så måske kan en af jer en god en :)
Jeg er personligt modstander af alt, der ikke står Sony/Ericsson på (:P), så mit bud må være K810i eller K850i... I K850i mister du det (IMO) meget intuitive joystick, der nu er erstattet af (tilsvarende Nokia) irriterende pileknapper.
K810i er derfor mit valg. Net, java, godt kamera, hurtig, intuitiv, etc. Kan køre programmer i baggrunden.
K810i er derfor mit valg. Net, java, godt kamera, hurtig, intuitiv, etc. Kan køre programmer i baggrunden.
Foretrækker faktisk også sony erickson, af den grund at deres kameraer er 10 gange bedre end alle andres :)
Sony Ericsson P1 har faktisk alle de ting du eftersøger.
Det er en slags lillebror til P990i, bare bedre, mindre og flottere.
Den har både WiFi og java osv.
Men hvad med en iPhone? Kameraet er måske ikke det bedste, men folk mener jo at den har den bedste browser til mobiltelefoner, og med udgivelsen af SDK'et, forventes det jo også at der både kommer fuld java understøttelse? Den har ca. samme pris som en P1
Det er en slags lillebror til P990i, bare bedre, mindre og flottere.
Den har både WiFi og java osv.
Men hvad med en iPhone? Kameraet er måske ikke det bedste, men folk mener jo at den har den bedste browser til mobiltelefoner, og med udgivelsen af SDK'et, forventes det jo også at der både kommer fuld java understøttelse? Den har ca. samme pris som en P1
#9 hvis du vil snakke browsere til telefoner, så kan jeg 110% klart anbefale Opera Mini.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.