mboost-dp1

Mobiltelefoner - what to choose?

Gå til bund
Gravatar #1 - Zombie Steve Jobs
1. jan. 2010 18:29
Vil have ny fon, men er lidt i vilrede.

Overvejer en Tattoo, synes den er ret fed. Yderligerer overvejer jeg en E72, så valget står mellem disse to.

Endnu en ting, kan man købe sig en ny iPhone 3GS uden abb. i DK eller skal man på ebay eller andet?
Gravatar #2 - noramskull
2. jan. 2010 22:19
Tanghaar (1) skrev:
Endnu en ting, kan man købe sig en ny iPhone 3GS uden abb. i DK eller skal man på ebay eller andet?

Mobilpriser.dk siger ja, hvis du har mange penge.

http://www.mobilpriser.dk/index.php?page=103&l...
Gravatar #3 - <3Thinkpads
2. jan. 2010 22:44
Tattoo, mjah. Personligt er jeg rigtig skuffet over skærmen, den er meget fnideret og skarp efter min mening - jeg sammenligner den dog også med en Hero. Jeg ville vente på Nexus One eller købe en Hero. Jeg ville nok købe en Nexus One i håbet om at Google er hurtigere med SW updates end HTC.

Nokia E72 kender jeg ikke. Men jeg kender E61i og E71 som jeg har haft begge af. Kanon gode telefoner med enorm lang batteritid. Folk bitcher over Symbian, men på E71 har aldrig haft problemer for mig. Det kører flydende og kalenderen er rigtig rar.

iPhone kender jeg heldigvis ikke indgående i længere tids brug.
Gravatar #4 - BluepaiN
3. jan. 2010 10:15
Først og fremmest. Gør det klart hvad dine behov er.
Skal den bare bruges som MP3-afspiller, eller vil du rende rundt og tage billeder? Måske noget helt tredje?

Det er ikke noget ved at købe en telefon der har et fedt design, hvis man syntes indmaden stinker.
Gravatar #5 - Slettet Bruger [2160080967]
3. jan. 2010 10:28
Well, jeg sidder og venter på Motorola Milestone. som er undervejs med DHL.

Glæder mig til at se hvad telefonen der er bedre end "Verdens bedste telefon" har at byde på ^^

*droid er udnævnt til bedste telefon af times
** Milestone er droid med multitouch.. ergo ^^
Gravatar #6 - trylleklovn
3. jan. 2010 11:53
Tanghaar (1) skrev:

Bibob sælger dem snart, uden abn. https://www.bibob.dk/nyheder

Nokias E-serie er IMO noget forældet lort. Det var meget hipt dengang man legede med YoYo.

Android telefonerne er fine, men Androids medieafvikling er håbløs sammenlinget med iPhone.
Gravatar #7 - Windcape
3. jan. 2010 14:10
Hvis du har penge, så er der også Nokia N900
Gravatar #8 - <3Thinkpads
3. jan. 2010 19:05
trylleklovn (6) skrev:
Bibob sælger dem snart, uden abn. https://www.bibob.dk/nyheder

Nokias E-serie er IMO noget forældet lort. Det var meget hipt dengang man legede med YoYo.

Android telefonerne er fine, men Androids medieafvikling er håbløs sammenlinget med iPhone.

Huh?!

Nokias E serie er muligvis forældret pga Symbian, men tilgengæld kan de holde strøm.

Androids medieafvikling, den må du uddybe?
Gravatar #9 - Jakob Jakobsen
3. jan. 2010 19:09

Hold dig fra mobilpriser.dk
Det bliver kørt af en gruppe firmaer der holder nogenlunde ens priser, og firmaer der prøver at sætte priserne eksisterer ikke på siden ret længe.
Mener at siden var i EB på et tidspunkt.
Gravatar #10 - myplacedk
3. jan. 2010 21:08
trylleklovn (6) skrev:
Nokias E-serie er IMO noget forældet lort.

Jeg ville kalde den "moden". Min E51 til få hundrede kr. kan ALT hvad jeg har hørt folk prale af at deres iPhone kan. Og hvad jeg har hørt folk sukke over at deres iPhone ikke kan.

Altså bortset fra det med designet, at mærket, multitouch, moderne osv. Rent funktionelt kan den hvad jeg hører folk efterspørge.
(Og vigtigere for mig: Hvad JEG efterspørger.)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login