mboost-dp1
MSN blokeret fra skole
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg kan ikke komme på MSN fra min skole, sandsynligvis fordi den er blokeret af den proxy som vi er tvunget til at køre igennem.. Er der nogen måder at komme på msn på, evt. ved at bruge en anden klient, bruger Windows Live Messenger pt.
Har prøvet ebuddy og nu også www.iloveim.com, begge blokeret af proxien... nazi skole :) - ellers tak for hjælpen
#5 ingen success, men pga din signatur bliver jeg nødt til at tage på burgerking i frikvarteret tror jeg..
Du kunne i det mindste have ulejliget dig til at nævne typen af proxy i bruger. Hos os kører vi igennem en http-proxy (squid), og jeg kan sagtens få pidgin igennem proxyen når jeg beder den om at bruge proxy.
#8 Har ik så meget styr på det, bruger IE7 og proxy adressen indtaster jeg under Funktioner > Internetindstillinger > Forbindelser > Lan Indstillinger > Proxy Server > 10.0.0.106, Port 8080
Du skal vist ikke sidde på msn så skod du er til computere og når du NU tager en computer uddannelse :P
#11 Det var ikke mig der rev et lysleder kabel over så halvdelen af firmaet stod uden internet vel :)?
12 skrev:#11 Det var ikke mig der rev et lysleder kabel over så halvdelen af firmaet stod uden internet vel :)?
Ohh nice one! :P
du kunne også have en pc, ståene der hjemme og så lave remote desktop til den, så kan du frit sufe rundt på nette som du vil
SSH adgangen har jeg ikke lige tjekket, jeg har altid bare brugt www.logmein.com istedet for at besvære mig med diverse løsninger :)
Skal dog først tilbage på skolen (uhh svendeprøve) om en måned, så kan ikke engang lige tjekke..
Men den er blevet ret effektiv med tiden den proxy.. Kan huske for 2½ år siden da jeg startede, der var den ikke meget værd :)
SSH adgangen har jeg ikke lige tjekket, jeg har altid bare brugt www.logmein.com istedet for at besvære mig med diverse løsninger :)
Skal dog først tilbage på skolen (uhh svendeprøve) om en måned, så kan ikke engang lige tjekke..
Men den er blevet ret effektiv med tiden den proxy.. Kan huske for 2½ år siden da jeg startede, der var den ikke meget værd :)
Ja, det er jo det :D Mangler kun lige at få taget min 70-291 exam, så den kommer med på min ansøgning.. Men den bliver taget her inden maj :)
Har dog stadig mulighed for at blive her i firmaet i minimum 3 måneder efter jeg er færdig - kommer an på hvor hurtigt de finder en til at tage min plads :)
Sorry for OT :P
Ja, det er jo det :D Mangler kun lige at få taget min 70-291 exam, så den kommer med på min ansøgning.. Men den bliver taget her inden maj :)
Har dog stadig mulighed for at blive her i firmaet i minimum 3 måneder efter jeg er færdig - kommer an på hvor hurtigt de finder en til at tage min plads :)
Sorry for OT :P
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.