mboost-dp1
Musikvideo - to tykke trunter
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Kæresten fortalte mig om en musik video hvori 2 tykke trunter går "amok". Genren skulle vist være rock (Hvilket betyder alt fra jazz til R 'n B), og bandet er vist amerikansk ("Jamen teksten var på engelsk!")...
Hun mente at den var så god at jeg lige skulle finde den på youtube/google. Nu er google ikke pisse godt til at søge efter "two fat chicks goes all the way" og vil nødigt traverse samtlige bookmarks jeg har i den kategori mens hun er her, så i desperation er jeg nødsaget til at henvende mig her.
Videoen har vist været på Boogie engang mente hun. Nogle bud?
Hun mente at den var så god at jeg lige skulle finde den på youtube/google. Nu er google ikke pisse godt til at søge efter "two fat chicks goes all the way" og vil nødigt traverse samtlige bookmarks jeg har i den kategori mens hun er her, så i desperation er jeg nødsaget til at henvende mig her.
Videoen har vist været på Boogie engang mente hun. Nogle bud?
#1 Såfremt vi kan udelukke, at det ikke er 2Girls1Cup, så bliver det nok et problem.
Jeg har fundet [url= liste[/url] på 1.320 forskellige videoer på YouTube.com, og så må du bare sætte din nevø i gang, næste gang han kommer på besøg. Han skal jo også arbejde for den pose Matador Mix, som han givetvis sætter til livs, når han kommer på besøg!
Jeg har fundet [url= liste[/url] på 1.320 forskellige videoer på YouTube.com, og så må du bare sætte din nevø i gang, næste gang han kommer på besøg. Han skal jo også arbejde for den pose Matador Mix, som han givetvis sætter til livs, når han kommer på besøg!
Tak for svarene og deltagelsen alle sammen. Det var naturligvis Rock Hard Power Spray: Trigger Nation.
#3, vældigt interessant :) Altid lækkert at kigge på et par damer.
#3, vældigt interessant :) Altid lækkert at kigge på et par damer.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.