mboost-dp1

Næste version af Newz.dk er lige på trapperne...

Gå til bund
Gravatar #1 - Corholio
13. jan. 2008 19:45
...tænk i retning af: "Newz møder Arto"

ungNewz.dk

Det er f.... god stil, bare ærgeligt at jeg er født sådan ca. 10-15 år for sent.

øv, øv, øv....

eller? :-)
Gravatar #2 - Spiderboy
13. jan. 2008 21:13
Mon Freeway står bag? Hehe. ;-)
Gravatar #3 - rwzxy
13. jan. 2008 21:14
I seriously hope they are kidding
Gravatar #4 - vandfarve
13. jan. 2008 21:19
stk. 1. Det er strangt forbudt at opfordre andre bruger til spam i forumet, sker dette vil brugeren blive straffet med 14 dages ban.

Flot stavet! Det skal i nok skaffe mange brugere på.

For de interesserede:
http://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&qu...
Gravatar #5 - Spiderboy
13. jan. 2008 22:17
Der er MANGE flere stavefejl end bare lige den, som de har fremhævet. ;-)
Gravatar #6 - madeinrussia
13. jan. 2008 22:19
anmedelser

roflmao :D
Gravatar #7 - jeldtoft
13. jan. 2008 23:59
Haha.. Fjolset bor i min naboby! Skal der mon IRL flames?
Gravatar #8 - MetteVoldum
14. jan. 2008 10:15
Jeldtoft.. HVor bor du? For du må bo rimelig tæt på mig..

On topic: Ungnewz? Bog anmeldelser osv? Hvad fanden sker der...
Gravatar #9 - MiniatureZeus
14. jan. 2008 10:19
Som de fleste her sikkert allerede har fundet ud af, så er det selvfølgelig ikke newz.dk som ejer domænet i #1, og der har heller ikke været givet tilladelse til brug af vores navn.
Gravatar #10 - madeinrussia
14. jan. 2008 10:21
#9 Tror det bliver svært at få ham til at droppe navnet "newz" når det ligger så tæt på af "news" som er et helt almindeligt ord.. men vi kan evt. tage æren for siden også kan TGG nedlægge den for os?
Gravatar #11 - paradise_lost
14. jan. 2008 11:26
Helt, ærlig, lad dog den stakkels dreng være, man skal jo starte et sted, hvis siden fik et facelift og der faktisk kom nogen brugere på sitet så var det da en god ide til 10-15 årige. Så kunne det også være vi slap for dem herinde :)
Gravatar #12 - rwzxy
14. jan. 2008 13:42
#9 MiniatureZeus

rofl, i ejer sq da ik navnet newz.. det er et ganske almindeligt slang ord.
Gravatar #13 - MiniatureZeus
14. jan. 2008 14:28
#12 Jeg tror faktisk at ungnewz.dk ville passe særdeles godt til dig...
Gravatar #14 - rwzxy
14. jan. 2008 14:38
#13 MiniatureZeus

HAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

du er sej
Gravatar #15 - rwzxy
14. jan. 2008 14:49
Som de fleste her sikkert allerede har fundet ud af, så er det selvfølgelig ikke newz.dk som ejer domænet i #1, og der har heller ikke været givet tilladelse til brug af vores navn.

http://www.google.dk/search?hl=da&q=newz+-.dk&...

rofl
Gravatar #16 - madeinrussia
14. jan. 2008 14:51
rwzxy, mit nye nickname skal være rvzxy, okay?

det er noget at gøre med at man er voksen, det med ikke at tage andres navne bevist.. du finder ud af det om nogen år.
Gravatar #17 - rwzxy
14. jan. 2008 14:53
#16 madeinrussia

selvf. valgte personen at stjæle navnet fra danmarks største nørde site. mmm selvf.. næppe.
Gravatar #18 - madeinrussia
14. jan. 2008 14:57
newz eller ungnews har han ihvertfald kendt til før han lavede den side.
Gravatar #19 - rwzxy
14. jan. 2008 15:02
ROOOOOOOFL

hvad er det for et argument? hvad har det at gøre med at tage navnet bevist? tror du ik han er klar over at navnet newz er flittigt brugt på nettet og at det ikke bare er newz.dk som bruger navnet? hvorfor tror du at det lige er newz.dk han tager det fra? rofl.

min teori: han har ingen ide om at newz.dk eksisterer og tager navnet ungnewz fordi newz er et kendt slangord for news.
Gravatar #20 - rwzxy
14. jan. 2008 15:23
ja lyder meget mere sandsynligt at han har kendt til siden ungnews.dk
Gravatar #21 - MiniatureZeus
14. jan. 2008 15:56
Jeg er ikke speciel 'stærk' på emnet omkring ophavsret, men er dog ret så sikker på, at newz.dk ville få rettens ord for, at han ikke må kalde sit site for ungnewz.dk, både fordi at newz.dk er lidt over 8 år gammelt, hvorimod ungnewz.dk kun er 3 måneder gammelt. Derudover så misbruger han newz.dks navn og omdømme på nyheds- og forumområdet.
Tag og læs T-mobile debatten igennem, så får du en smule viden.
Gravatar #22 - trylleklovn
14. jan. 2008 16:01
#21 Tror snarere han vil få problemer med ungnews.dk end newz.dk
Gravatar #23 - MiniatureZeus
14. jan. 2008 16:08
#22 Ja tror jeg nu også.
Kan principielt ikke rigtig se fidusen i, at newz.dk skulle begynde at gøre en stor sag ud af det, for tror næppe at den stjæler brugere herfra :)
Kan dog være at han burde oplyse, at siden officielt ikke har noget med newz.dk at gøre, men ved det dog ikke.
Gravatar #24 - rwzxy
14. jan. 2008 16:45
Jeg er ikke speciel 'stærk' på emnet omkring ophavsret, men er dog ret så sikker på, at newz.dk ville få rettens ord for, at han ikke må kalde sit site for ungnewz.dk, både fordi at newz.dk er lidt over 8 år gammelt, hvorimod ungnewz.dk kun er 3 måneder gammelt. Derudover så misbruger han newz.dks navn og omdømme på nyheds- og forumområdet.
Tag og læs T-mobile debatten igennem, så får du en smule viden.

hvor misbruger han newz.dk´s navn og omdømme på nyheds og forumområdet? kan du uddybe? jeg har læst t-mobile debatten men kan simpelthen ik forstå hvor du vil hen :\

foresten hvad så med dette site: www.csmnewz.1go.dk ?? jeg tror i for MEGET MEGET MEGET svært ved at vinde en sag.
Gravatar #25 - reefermadness2
14. jan. 2008 16:55
Farvel newz, nu smutter jeg til fordel for det zuper seje unge medie ungnewz.dk :)
Gravatar #26 - DarX
14. jan. 2008 17:31
Jeg ved næsten intet om ophavsret, men ifølge min filosofi.. Så "ejer" man ikke et navn medmindre man har varemærke på det, dvs. været forbi Patent- og varemærkestyrelsen (http://www.dkpto.dk) og betale et par tussinde for varemærket. Jeg ser ingen (R)'er eller TM'er på newz.dk, så jeg går ud fra, at det ikke er tilfældet. Ret mig endelig hvis jeg er forkert i min opfattelse af hvordan det er skruet sammen. (Ret mig også hvis i rent faktisk har varemærke/det ene eller det andet, for jeg er for doven til at kigge nærmere...)
Men hvis I alligevel går i gang med at sagssøge folk uden grundlag, så kom også lige forbi http://www.thenewz.net/ og http://www.newz.info/ hvor "the magical word" også indgår.
Jeg tror ikke på at "Vi brugte ordet først!!!111one" holder.. Men ret mig igen, jeg ved intet...
Gravatar #27 - MiniatureZeus
14. jan. 2008 17:37
#26 Jeg ved somsagt heller ikke ret meget, end hvad jeg har læst mig frem til i T-mobile tråden, så kan sagtens være at du har ret! :)
Gravatar #28 - Spiderboy
14. jan. 2008 21:22
Hvor vil folk hen med deres mere eller mindre irrelevante referencer til alle mulige andre internationale websteder, der hedder noget med newz? Jeg synes ungnewz.dk ser ud til at være ret inspireret af newz.dk.

Men jeg er enig med MiniatureZeus om, at det nok ikke kan betale sig for nogen parter at gøre en stor sag ud af det.

Dette har intet med ophavsret at gøre - det er varemærker vi taler om.

Jeg er heller ikke ekspert i varemærkelovgivningen, men jeg tror, at det er amerikansk lov du omtaler der. I Danmark mener jeg, at man får varemærkebeskyttelse automatisk, ligesom med ophavsret.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login