mboost-dp1
Nedtælling til...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... d. 2. januar er hermed begyndt!
Da mine evner til at kode cirka strækker sig til at kunne tænde min computer og vide, at C+ ikke er en bil fra Citroen, så vil jeg i stedet lave en manuel countdown til midnat, når den lidt nyere/frækkere/interessante version af Newz.dk bliver lanceret. Ifølge crewet skulle de nye tabs invies d. 2. januar, og hvis jeg kender dem ret, så sker det på klokkeslaget. Eller måske lidt senere...
Men for at vende tilbage til pointen: Der er nu 0 dage, 1 time og 12 minutter til, at hemmeligheden bliver afsløret.
BOOOOM!
Da mine evner til at kode cirka strækker sig til at kunne tænde min computer og vide, at C+ ikke er en bil fra Citroen, så vil jeg i stedet lave en manuel countdown til midnat, når den lidt nyere/frækkere/interessante version af Newz.dk bliver lanceret. Ifølge crewet skulle de nye tabs invies d. 2. januar, og hvis jeg kender dem ret, så sker det på klokkeslaget. Eller måske lidt senere...
Men for at vende tilbage til pointen: Der er nu 0 dage, 1 time og 12 minutter til, at hemmeligheden bliver afsløret.
BOOOOM!
Lige nu kører den udelukkende på dårlig samvittighed over al det pensum, som jeg IKKE fik læst i julen, og så lidt af den alkohol jeg stadig prøver at forbrænde.
Mit bedste gæt vil være ASDWIPTHAL ("Alone Sorry Dude Who Is Pretending To Have A Life")
0 dage, 0 timer, 51 minutter og så det løse...
Mit bedste gæt vil være ASDWIPTHAL ("Alone Sorry Dude Who Is Pretending To Have A Life")
0 dage, 0 timer, 51 minutter og så det løse...
Det bliver stort...
Det bliver meget stort...
Det bliver rigtig rigtig stort...
DET BLIVER FAKTISK MEGA !
og det bliver ved med at vokse!
Wooooow!
Det bliver meget stort...
Det bliver rigtig rigtig stort...
DET BLIVER FAKTISK MEGA !
og det bliver ved med at vokse!
Wooooow!
I LOOOOOOOVEEEEEEEEEE THIS WEBSITE!!!! WRUUUAAAAAAH!!!!!!
DEVELOPERS! DEVELOPERS! DEVELOPERS! DEVELOPERS!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.