mboost-dp1
Nettet går lige pludselig ned (Kæreste citat)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
NEJ, dette er ikke et support relateret spørgsmål, så det er ikke den forkerte kategori.
Derimod er det et citat fra en samtale jeg lige har haft med min kæreste, vi skal 5 dage til London - og i den forbindelse skulle vi afklare om vi skal lave en lille blog eller en håndlavet scrapbook. Min kæreste er uden tvivl mest til det sidst nævnte, og hendes argument i mod bloggen var at "Nette går lige pludselig ned!".
Kan slet ikke holde op med at grine - og det gjorde det ikke bedre, "Hvad? Jeg mener det sku"...
Hahahaha,
Tænkte jeg ville dele det med jer andre.
Kom frisk med gode citater fra jeres kærester?
Derimod er det et citat fra en samtale jeg lige har haft med min kæreste, vi skal 5 dage til London - og i den forbindelse skulle vi afklare om vi skal lave en lille blog eller en håndlavet scrapbook. Min kæreste er uden tvivl mest til det sidst nævnte, og hendes argument i mod bloggen var at "Nette går lige pludselig ned!".
Kan slet ikke holde op med at grine - og det gjorde det ikke bedre, "Hvad? Jeg mener det sku"...
Hahahaha,
Tænkte jeg ville dele det med jer andre.
Kom frisk med gode citater fra jeres kærester?
Det er vel irrelevant om nettet virker eller ej, da mens du skriver det bliver det altså stående der, selvom nettet går ned.Rufo (4) skrev:Ikke før man har gemt det !
Og hvis forbindelsen så er gået i mellemtiden, så må man jo kopiere det over i et andet dokument. Sådan har emails fungeret i snart 27 år.
Nettet virker jo altid, det er ens forbindelse til nettet der ryger... det er vel der humoren i indlægget skal findes ;)
Windcape (5) skrev:Det er vel irrelevant om nettet virker eller ej, da mens du skriver det bliver det altså stående der, selvom nettet går ned.
Og hvis forbindelsen så er gået i mellemtiden, så må man jo kopiere det over i et andet dokument. Sådan har emails fungeret i snart 27 år.
ved ikke om du kender til det der hedder ironi :Pdet var ikke ment seriøst ved godt hvad du mener..
Nerq (8) skrev:Just to clarify:
Hun mener faktisk at HELE internettet holder op med at virke en dag. (inden ret længe)
præcis, mente også det var det jeg nævnte i mit indlæg længere oppe..men good stuff der ;)
Jeg havde en diskution med min X om at han mente at Guild wars laggede fordi at det var netværks kablets skyld fordi "det var SÅ langt" 10 m kabel snakker vi om her..( note: Jeg sad og sugede med en download og spil :) )
Jeg synes at han var latterlig til grin da 100 % stod fast på det agument, og han tror at han viste hvad han snakkede om, og at det jeg fortalte ham var forkert... Sjovt nok havde jeg lige læst og være oppe til eksamen i det, da jeg tog min uddannelse som IT-sup.
Jeg synes at han var latterlig til grin da 100 % stod fast på det agument, og han tror at han viste hvad han snakkede om, og at det jeg fortalte ham var forkert... Sjovt nok havde jeg lige læst og være oppe til eksamen i det, da jeg tog min uddannelse som IT-sup.
#12-13
Utroligt med folk og deres stædighed... Især når de ikke fatter en skid når en "prof" forklare det...
Vi havde så mange dumme diskutioner inden for IT... gæt hvem der altid havde ret!? :P Hvertfald ikke ham.
Skrev med ham for noget tid siden, han sagde stolt at han var blevet familiens it mand... Jeg brød sammen af grin... stakkels mennesker han supportere :oP... Det ender altid med at han på en eller anden måde har fået installeret 3 forskellige search bars ind på folks maskiner :P
Utroligt med folk og deres stædighed... Især når de ikke fatter en skid når en "prof" forklare det...
Vi havde så mange dumme diskutioner inden for IT... gæt hvem der altid havde ret!? :P Hvertfald ikke ham.
Skrev med ham for noget tid siden, han sagde stolt at han var blevet familiens it mand... Jeg brød sammen af grin... stakkels mennesker han supportere :oP... Det ender altid med at han på en eller anden måde har fået installeret 3 forskellige search bars ind på folks maskiner :P
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.