mboost-dp1

Neverwinter som mmo

Gå til bund
Gravatar #1 - Sir Night
17. okt. 2009 15:35
hvon ønsker i at spil skal blive?jeg ønsker det bliver som first person, eller skal det være et tredjeperson?
Gravatar #2 - markjensen
18. okt. 2009 12:31
Hvad betyder hvon?
Gravatar #3 - vandfarve
18. okt. 2009 12:39
markjensen (2) skrev:
Hvad betyder hvon?

"Hvorn" er i min verden et ofte observeret slangudtryk for det sprogligt korrekte "hvordan".

Når "hvordan" udtales hurtigt, kan det nemt lyde som "hvor'n".
Gravatar #4 - markjensen
18. okt. 2009 12:57
#3 Ah okay. Det var også det jeg ville have gættet på. Jeg synes bare det er lidt uheldigt at fomulere sig skriftligt på den måde.

On topic: Jeg har kun spillet det første Neverwinter (ikke udvidelserne), men umiddelbart ville jeg bedst synes om at man beholdt stilen fra dette (altså tredjeperson). Af en eller anden grund synes jeg dog at spillet virker lidt klient-agtigt (hvis det giver mening at sige det), lidt ligesom WoW og Second Life (som jeg ikke har prøvet selv, men kun kigget over skuldrene, og disse var meget værre end Neverwinter). Det føles ikke altid som et spil, men mere som en chat med 3D-avatars, og det ødelægger det lidt for mig.
Gravatar #5 - Sir Night
19. okt. 2009 19:45
Du har ikke spille Neverwinter Night 2? Markjensen#
Gravatar #6 - markjensen
19. okt. 2009 20:34
Nej, jeg har desværre aldrig prøvet det.. Tvivler på at min nuværende computer kan klare det (jeg har kun prøvet at spille Diablo 2 på den. Jeg har absolut ikke prioriteret grafikkortet højt da den blev købt). Jeg har egentlig heller ikke rigtigt tid til at spille, og hvis jeg skulle, ville jeg nok hellere spille Final Fantasy :).

Hvordan er det i forhold til 2'eren? Jeg kunne gode lide historien i 1'eren, og gameplayet var sådan okay sjovt, men ikke noget vildt og det kunne nogle gange være lidt irriterende, andre gange var det dog rart nok at man ikke skulle sidde og lave button-mashing som i Diablo.
Gravatar #7 - Thalion
19. okt. 2009 22:07

Hvis du vil have neverwinter nights som MMO så skulle du tage at tage et kig på dungeons and dragons online, det er godt nok i ebberon settingen, men selve classes og races er meget ens

Link: http://www.ddo.com/playnow/ Det er gratis at spille, du kan så betale for at få mere xp og lign.
Gravatar #8 - Sir Night
20. okt. 2009 04:10
#6Jeg håber at du kan skifte dit grafikkortet ud, jeg tro du køre NWN2 med et G-force 8600.det er cool!

7# Ebberon det det udskiller seje ikke fra som Forgotten Realms Eller Draagonlance som gøre det
Gravatar #9 - Sir Night
20. okt. 2009 04:12
Sir Night (8) skrev:
#6Jeg håber at du kan skifte dit grafikkortet ud, jeg tro du køre NWN2 med et G-force 8600.det er cool!

7# Ebberon det udskiller seje ikke som Forgotten Realms Eller Draagonlance gøre det
det vill jeg ikke bruge tid på
Gravatar #10 - XorpiZ
20. okt. 2009 06:20
Er der andre end mig, der er dybt forvirrede?
Gravatar #11 - Norrah
20. okt. 2009 09:22
#10 Ja, lige pt prøver jeg at finde ud af hvem det er som har efterladt en ostepops på mit gulv, da jeg ikke spiser det lort.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login