mboost-dp1

newz.dk-bugs - hvor mange har vi? "Tråd[en]"

Gå til bund
Gravatar #51 - apkat
17. jun. 2011 13:15
Mest en feature. Men med rss-updates i en tråd så kan den bare fortsætte selvom den bør skifte side. Opdateres og der kommer en side mere.
Pics or it didnt happen
Gravatar #52 - Daniel-Dane
17. jun. 2011 13:45
apkat (51) skrev:
Mest en feature. Men med AJAX-updates i en tråd så kan den bare fortsætte selvom den bør skifte side. Opdateres og der kommer en side mere.
Pics or it didnt happen
Fixed.

Og det fungerer, som det skal.
Gravatar #53 - apkat
17. jun. 2011 19:32
Rss, ajax same same. Det gør det da ikke?
Gravatar #54 - Daniel-Dane
17. jun. 2011 19:37
Indlæggene kommer ind, når de bliver skrevet. Jeg ville blive pissed, hvis den skiftede side.
Gravatar #55 - apkat
17. jun. 2011 19:39
Tjae, er vel ligegyldigt. Men dybt ulogisk at indlæg pludselig skifter hvilken side de står på.
Gravatar #56 - Daniel-Dane
17. jun. 2011 19:40
Det gør de ikke.
Gravatar #57 - Mnc
17. jun. 2011 19:49
apkat (55) skrev:
Tjae, er vel ligegyldigt. Men dybt ulogisk at indlæg pludselig skifter hvilken side de står på.
Når du har en tråd åben, vil nye indlæg blive smidt ned i bunden, uanset længden af tråden(aka antal indlæg på siden).
Når du loader tråden, vil indlæggene blive bidt over, til whatever antal per side, som du har sat den op til.

Hvordan kan det ikke være fint?

Ellers skulle indlæg bladre videre på næste side, selvom debatten foregår "on the fly" med siden åben.
Gravatar #58 - apkat
18. jun. 2011 13:13
Mnc (57) skrev:
Hvordan kan det ikke være fint?

Jamen [url= me hvis det ikke er ulogisk at indlæg #51 er på side 1 og derefter er på side 2. jesus.
Gravatar #59 - Mnc
18. jun. 2011 21:17
apkat (58) skrev:
Jamen [url= me hvis det ikke er ulogisk at indlæg #51 er på side 1 og derefter er på side 2. jesus.
Jeg kan bare ikke se hvordan det er ulogisk, at indlæggene fortsat dukker op på den side du har åben.
Når du så senere kommer tilbage, vil du ikke se 30k+ indlæg (Jeg er ham... -tråden), men de loader i bidder.

Jeg synes bare at det ville være irriterende, at man åbner en tråd med 49 indlæg og så dukker der et par svar op - på side 2, mens man læser igennem de nye siden sidst, på side 1.

Det ville kun være logisk at nye svar kom på side 2, hvis man fjernede polling. Så siden ikke spørger efter nyt, hvert halve minut.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login