mboost-dp1
Newz.dk-ekskursion til Pripyat
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Som om. Jeg tør sgu ikke at lægge billedet op uden kattens samtykke. Jeg risikerer bare, at DiZaster får en hjerneblødning.
LinguaIgnota (603) skrev:Som om. Jeg tør sgu ikke at lægge billedet op uden kattens samtykke. Jeg risikerer bare, at DiZaster får en hjerneblødning.
Det er der vist ingen fare for, da det mig bekendt endnu ikke er sket?
Jeg går ud fra at du hentyder til mit indlæg omkring, at offentligørelse af persondata her på siden samt KYNZ burde være ens for alle, uagtet om man er ny eller garvet bruger.
Nå, så blev kæresten træt af alle de mail hun fik, pga gruppemedlemskabet. Hun lavede derfor en konto mod min vilje, som jeg prombte deaktiverede. Hvorfor helvede kan man ikke slette sin konto?
BTW: Lingu, du er nu min sekretær igen.
Dreadnought (612) skrev:Nå, så blev kæresten træt af alle de mail hun fik, pga gruppemedlemskabet. Hun lavede derfor en konto mod min vilje, som jeg prombte deaktiverede. Hvorfor helvede kan man ikke slette sin konto?
Man kan slå notifikationerne fra, så du ikke modtager nogle beskeder, når der sket nyt på Facebook.
Det vil gøre Onklens tilværelse væsentligt lettere.
Dreadnought (612) skrev:Hvorfor helvede kan man ikke slette sin konto?
FFS brug dog kontoen i de 6 måneder, så du er med til de vigtige beslutninger...
Du har bl.a. allerede misset beslutningen om, at vi bruger vandfarve som brækjern, hvis der er en dør der lukket.
Du har bl.a. allerede misset beslutningen om, at vi bruger vandfarve som brækjern, hvis der er en dør der lukket.
Jeg kan trygt overlade vigtige beslutninger til jer. I er jo trods alt fornuftige og kyndige mennesker. Er I ikke?
Nej den nåede jeg at få med, før tøsen spolerede min aften.
MiniatureZeus (619) skrev:Du har bl.a. allerede misset beslutningen om, at vi bruger vandfarve som brækjern, hvis der er en dør der lukket.
Nej den nåede jeg at få med, før tøsen spolerede min aften.
Suckers, få bestilt jeres billet! Prisen stiger rimelig hurtigt!
Inb4: lad være med at være en kegle som mig, og bestille hjemturen med lufthansa så man skal flyve kl. fucking 06.20 fra Kiev, hvor de andre skal flyve kl. 13.10...
Inb4: lad være med at være en kegle som mig, og bestille hjemturen med lufthansa så man skal flyve kl. fucking 06.20 fra Kiev, hvor de andre skal flyve kl. 13.10...
Alle børnene bestilte billetter til afgangen fra Kiev kl. 13:30 - undtagen MiniatureZeus, han bestilte til 06:20, for han er et meget specielt menneske.
MiniatureZeus - onlinehandel forvirrer mig.
LinguaIgnota (626) skrev:Alle børnene bestilte billetter til afgangen fra Kiev kl. 13:30 - undtagen MiniatureZeus, han bestilte til 06:20, for han er et meget specielt menneske.
Jeg er udpræget morgenmenneske! Mere har jeg ikke at sige om den sag!
Eller!
Hvis man nu, som jeg, ser det på den positive side, så får jeg faktisk tre (3) rejser for én pris!
Wien - Kiev - München, som desuden skulle være en meget flot og inspirerende lufthavn med et rigt kulturliv og flotte bagagebånd!
Ja ja! Den kloge narre den mindre kloge hva'?!
Hvis man nu, som jeg, ser det på den positive side, så får jeg faktisk tre (3) rejser for én pris!
Wien - Kiev - München, som desuden skulle være en meget flot og inspirerende lufthavn med et rigt kulturliv og flotte bagagebånd!
Det vælter jo fandeme med gode undskyldninger! Igen beviser det jo bare den overlegenhed inden for planlægning og intelligens jeg besidder!
MiniatureZeus (628) skrev:Eller!
men nu er det jo sådan at du ikke får de smukke bagagebånd at se når det bare er en mellemlanding. Jeg skal derimod ned og kigge på münchens bagagebånd om 1½ måneds tid!
in..
your..
face!
drbravo (631) skrev:MiniatureZeus (628) skrev:Eller!
men nu er det jo sådan at du ikke får de smukke bagagebånd at se når det bare er en mellemlanding. Jeg skal derimod ned og kigge på münchens bagagebånd om 1½ måneds tid!
in..
your..
face!
Derimod risikerer han at de smider hans bagage væk, og får dermed lidt spænding i hverdagen! :)
KaW (633) skrev:drbravo (631) skrev:MiniatureZeus (628) skrev:Eller!
in..
your..
face!
Derimod risikerer han at de smider hans bagage væk, og får dermed lidt spænding i hverdagen! :)
Ahh! Kammerat det kan man vel også risikere ved mellemlandningen i den utroligt kedelige Wien lufthavn. I Tyskland, München derimod, der følger de det klassiske mantra Ordnung muss sein! og Arbeit Macht Frei! som jo virkelig viser deres gennemtænkte system og arbejdsomhed! Næ du, jeg ser faktisk snart mere frem til at opleve dette imponerende stykke tysk mekanik, end Pripyat!
Og hvem var importøren af både Ordnung muss sein og Arbeit macht frei? - Nemlig, Adolf, den stolte mand fra Østrig. Østrig, som ikke ligger i Tyskland. Wien ligger i Østrig. Østrig, som stadig ikke er Tyskland.
So there, faggot.
So there, faggot.
LinguaIgnota (635) skrev:Og hvem var importøren af både Ordnung muss sein og Arbeit macht frei? - Nemlig, Adolf, den stolte mand fra Østrig. Østrig, som ikke ligger i Tyskland. Wien ligger i Østrig. Østrig, som stadig ikke er Tyskland.
So there, faggot.
:(
@633
Hvis han vil have spænding, så skal han have en printplade, med ledninger der fører hen til en klump hvidt ler, i sin carry-on... Se det er spænding (og ikke kun for dig, men også for det stakkels personale der står og mangler lidt variation i deres hverdag...) ;-)
...og får dermed lidt spænding i hverdagen! :)
Hvis han vil have spænding, så skal han have en printplade, med ledninger der fører hen til en klump hvidt ler, i sin carry-on... Se det er spænding (og ikke kun for dig, men også for det stakkels personale der står og mangler lidt variation i deres hverdag...) ;-)
En lille update på situationen omkring flybilletter:
Vi er 9 personer der har bestilt billet med afgang fra DK fre 4.nov 2011 kl. 7 og ankomst kl. 12 og afgang fra Kiev for 8 personer man 7.nov 2011 kl. 13.30 med ankomst københavn kl 17
Jeg flyver fra kiev kl. 6.30 og lander i kbh kl. 12
Situationen er dog den, at prisen for at komme med samme fly derhen stiger og stiger, den ligger nu på ca. 1800 kr., mens der formentlig snart ikke er flere pladser på flyet fra Wien til KBH...
Det er altså vigtigt at folk kommer ind og for bestilt nogle billetter, med mindre man vil rejse solo a la me!
Vi er 9 personer der har bestilt billet med afgang fra DK fre 4.nov 2011 kl. 7 og ankomst kl. 12 og afgang fra Kiev for 8 personer man 7.nov 2011 kl. 13.30 med ankomst københavn kl 17
Jeg flyver fra kiev kl. 6.30 og lander i kbh kl. 12
Situationen er dog den, at prisen for at komme med samme fly derhen stiger og stiger, den ligger nu på ca. 1800 kr., mens der formentlig snart ikke er flere pladser på flyet fra Wien til KBH...
Det er altså vigtigt at folk kommer ind og for bestilt nogle billetter, med mindre man vil rejse solo a la me!
Jeg husker, at jeg blev slået i hovedet med en flaske på vejen til Athen, indtil jeg blødte fra hovedbunden. På vejen tilbage snorkede jeg så meget, at folk rundt om mig var nødt til at flytte sæde for ikke at miste trommehinderne.
True story.
True story.
Daniel-Dane (642) skrev:Jeg husker, at jeg blev slået i hovedet med en flaske på vejen til Athen, indtil jeg blødte fra hovedbunden. På vejen tilbage snorkede jeg så meget, at folk rundt om mig var nødt til at flytte sæde for ikke at miste trommehinderne.
Cool story, bro.
MiniatureZeus (643) skrev:Daniel-Dane (642) skrev:Jeg husker, at jeg blev slået i hoveden med en flaske på vejet til Athen, indtil jeg blødte fra hovedbunden. På vejen tilbage snorklede jeg så lidt, at folk rundt om mig var nødt til at flytte sæd for ikke at miste trommehindrende.
Cool story, bro.
Ronson (644) skrev:MiniatureZeus (643) skrev:Daniel-Dane (642) skrev:Jeg husker, at jeg blev slået i hoveden med en flaske på vejet til Athen, indtil jeg blødte fra hovedbunden. På vejen tilbage snorklede jeg så lidt, at folk rundt om mig var nødt til at flytte sæd for ikke at miste trommehindrende.
Cool story, bro.
Daniel-Dane (646) skrev:Mnc_ (645) skrev:Ronson (644) skrev:MiniatureZeus (643) skrev:Daniel-Dane (642) skrev:Jeg husker, at jeg blev slået i hoveden med en flaske på vejet til Athen, indtil jeg blødte fra hovedbunden. På vejen tilbage snorklede jeg så lidt, at folk rundt om mig var nødt til at flytte sæd for ikke at miste trommehindrende.
Cool story, bro.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.