mboost-dp1
Newz.dk goes east!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
LinguaIgnota (50) skrev:Jeg er ham, der klapper kat i starten. De var dælme søde, de der katte.
Det ville da også undre mig, hvis det var en anden fyr, som hele tiden klistrede sig op ad din kæreste. Men husk nu: Der må ikke bades i katte!
Der er også en eller anden, som har en stemme som er helt lig min. Skræmmende.
Hun klistrede op ad mig. Det var mig, der fandt og tog kontakt til kattene, faktisk! Der var tre. To af dem løb væk. :'(
Ingen hunde, ingen bjørne og ingen ulve, desværre. Der var dog et dyr, der havde skidt på en madras inde i beboelsesejendommen. Det var omkring 3-4. sal, såvidt jeg husker. Så noget oplevede vi da.
Ronson (48) skrev:Original MKV-video
Det er da en noget sørgelig hastighed du kan tilbyde. Henter kun med knap 10 Mbit... Snooork.
Dreadnought (58) skrev:Jo, der var faktisk et par ulve i den yderste zone.
Så du ulve uden at sige det til din onkel Ignota? Son... I am... disappoint!
Havde du kunnet høre, hvad der foregik på bagsædet, så ville du vide, at jeg på intet tidspunkt under køreturen holdte kæft med min snak om ulve og bjørne og bjørne, der red på ulve. Vandfarve valgte på flere tidspunkter at ignorere mig, fordi han mente, at jeg var en idiot med de ulve og bjørne og bjørne, der red på ulve, tror jeg.
Så fik jeg endeligt tid til at se filmen - kan godt lide geiger-tælleren er med, det tilføjer lidt til stemningen ;)
...
Har selvfølgelig glemt hvad jeg ville brokke mig over! Ih altså, filmen er for lang o_O
...
Glem det! Har lige zappet gennem filmen igen, kan simpelthen ikke huske det... Forøvrigt, hvad sker der for super-radioaktivt mos? Hvorfor bliver Wincape kun filmen når han står med en iPhone? Og hvorfor har man 380 volt smidt i noget der ligner hjemmebygget træ-kabinet fra sløjd i 5 klasse?
...
Har selvfølgelig glemt hvad jeg ville brokke mig over! Ih altså, filmen er for lang o_O
...
Glem det! Har lige zappet gennem filmen igen, kan simpelthen ikke huske det... Forøvrigt, hvad sker der for super-radioaktivt mos? Hvorfor bliver Wincape kun filmen når han står med en iPhone? Og hvorfor har man 380 volt smidt i noget der ligner hjemmebygget træ-kabinet fra sløjd i 5 klasse?
Næste gang I er på tur, bør alle få trykt deres brugernavn bag på jakken. Jeg vil vide hvem I er :'(
Ja, det havde jeg fået fat i, og hold op hvor blev jeg skuffet .. Det var som en se en filmatisering af en god bog, hvor intet er som man havde forestillet sig. No pun intended, Lingu.
Hvem er ham den langhårede der nærmest flygter fra kameraet hver gang det peger på ham? Det kan selvfølgelig være det er Ronson han flygter fra, og ikke kameraet?
Hvem er ham den langhårede der nærmest flygter fra kameraet hver gang det peger på ham? Det kan selvfølgelig være det er Ronson han flygter fra, og ikke kameraet?
For at præcisere, kan nogle så navngive disse tre personer? :)
http://peecee.dk/upload/view/336560
http://peecee.dk/upload/view/336560
Fordi det er mit kamera.Thoroughbreed (71) skrev:Hvorfor bliver Windcape kun filmen når han står med eniPhoneWindows Phone?
http://dl.dropbox.com/u/1744224/me_kiev.png < det er Windcape
Alrekr (86) skrev:Du ligner heller ikke dit avatar :(
I virkeligheden er Windcape kvadratisk og med mørk grålig baggrund. Han ser bare helt anderledes ud på billeder.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.