mboost-dp1

Newz på Endomondo 2

Gå til bund
Gravatar #1 - KaW
14. aug. 2012 11:54
En opfølgning på denne tråd: http://newz.dk/forum/tagwall/newz-paa-endomondo-12...

Ferien er ved at være slut, og vi skal igang igen. Vi har en Endomondo gruppe her, med nogle utroligt aktive personer: http://www.endomondo.com/teams/mGSt4HLR7YU

Join op, stram løbeskoene, og løb! :)
Gravatar #2 - KaW
14. aug. 2012 11:58
Jeg har selv købt et par Inov8 BareX 200 minimalist løbesko, som jeg glæder mig til at komme igang med.

Jeg har haft et par problemer med skinnebensbetændelse (som egentlig er en utrolig bred betegnelse), og nogle på reddit skrev at minimalist sko havde hjulpet på deres problemer.

Jeg starter stille op, men kommer forhåbentligt snart op i gear :)
Gravatar #3 - vortex
14. aug. 2012 15:59
cyklisterne snyder!!!1
Gravatar #4 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
14. aug. 2012 16:26
Og jeg glemmer at logge ting >_<
Gravatar #5 - Internet-Ekspert KopNudler
14. aug. 2012 16:30
Jeg er lige startet med en kur/træning i denne uge (Har løbet 3 km og troede jeg skulle dø, har ikke løbet i 3-4 år), og har lige tilmeldt mig gruppen.

Nogle gode tips til en nybegynder i løb? :D
Gravatar #6 - Slettet Bruger [1356606548]
14. aug. 2012 16:38
Jeg skal også i gang igen, blev lige en lille pause grundet kyssesyge og en ferietur til Løkken.
Gravatar #7 - KaW
14. aug. 2012 16:41
Vossen (6) skrev:
kyssesyge og en ferietur til Løkken.

Er de to forbundet?

Jeg troede ikke man måtte dyrke idræt op til et halvt år efter man havde haft kyssesyge, noget med milten.
Gravatar #8 - Magten
14. aug. 2012 16:42
Jeg regner med at starte op på løb igen imorgen og så ellers straffe cyklen en masse her i ferien hvor jeg har tid til begge dele :)

Har lige et par kilo ekstra der skal smides efter Smukfest.. Puha..
Gravatar #9 - KaW
14. aug. 2012 16:45
KopNudler (5) skrev:

Nogle gode tips til en nybegynder i løb? :D

Start stille og roligt.

Kig måske på noget C25K, du kan finde en dansk udgave af løbeprogrammet, det er altid en god start.

Begynd efterfølgende at kigge på noget interval træning (Betalingsudgaven af Endomondo kan hjælpe dig med at træne interval)

Og hold måske øje med /r/running på reddit, og kig deres sidebar og FAQ (massere af info for trænede og begyndere)

Vil du gerne have musik med ud på dine løbeture? Så er der lidt inspiration til musik her, og ellers jeg kan anbefale Daft Punk - Alive albummet :)

Velkommen til :-)
Gravatar #10 - Hånter
14. aug. 2012 16:45
Thoroughbreed (4) skrev:
Og jeg glemmer at logge ting >_<

Haha! In other words: Jeg løber/cykler/går ikke. :D

Gravatar #11 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
14. aug. 2012 17:24
Hånter (10) skrev:
Haha! In other words: Jeg løber/cykler/går ikke. :D

Jeg cykler på arbejde hver dag - træner 3 gange i ugen, og hvis det ikke er for varmt løber jeg derned :D

- men tilgengæld fik jeg logget næsten alle gåture da jeg passede min søsters hund i ferien :P
Gravatar #12 - Windcape
14. aug. 2012 17:26
Jeg startede ud igen i Søndags, efter en måneds pause. Bliver dog svært at holde fokus de næste par måneder :p
Gravatar #13 - Magten
15. aug. 2012 16:34
Magten (8) skrev:
Jeg regner med at starte op på løb igen imorgen og så ellers straffe cyklen en masse her i ferien hvor jeg har tid til begge dele :)

Har lige et par kilo ekstra der skal smides efter Smukfest.. Puha..
Meh, det bliver sgu ikke til noget løb idag kan jeg mærke. 35 km cykling var nok (nej det er ikke meget, men festivalen sidder stadig i kroppen kan jeg mærke :P).. Tilgengæld står den på cykling og kanotur imorgen.
Gravatar #14 - vortex
15. aug. 2012 17:30
Vi får nok aldrig slået Kim Hein....!
http://peecee.dk/uploads/082012/Unavngivet15.jpg
Gravatar #15 - Magten
15. aug. 2012 18:01
Er der nogen der kan anbefale et godt pulsur til max 400 kr?
Gravatar #16 - Slettet Bruger [1356606548]
16. aug. 2012 10:39
Nej, de er ikke forbundet og hvis de er, så er det alligevel kærsten der har smittet mig. Jeg var ikke på druktur, det var bare sightseeing i Nordjylland med damen.

Jeg fik at vide af lægen at jeg godt må løbe, jeg må bare ikke dyrke kontaktsport hvor jeg kan få et slag i maven. Mit tilfælde var meget mild, første uge var med smerter i led og muskler, anden uge var med noget halsbetændelses-ligende noget, jeg nåede aldrig over en temperatur på 37,9º, det kan man jo knapt kalde feber.
Gravatar #17 - Slettet Bruger [1356606548]
16. aug. 2012 10:40
Jeg bruger puls måler til min telefon, sammen med Endomondo. Jeg kan ikke huske prisen da det var en min bror købte, men jeg mener det var maks. 60€.
Gravatar #18 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
16. aug. 2012 10:40
Android eller iOS?
Gravatar #19 - Slettet Bruger [1356606548]
16. aug. 2012 10:53
Android, men jeg skulle mene den virker til alle Endomondo enheder.

EDIT: Okay, den virker ikke til iPhone, men de har også målere der virker til iOS.

Det er af denne type. http://dk.store.endomondo.com/collections/heart-ra...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login