mboost-dp1
Newz på Wikipedia
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Makey (103) skrev:Hvis wikipedia ikke vil have alt det tekst vi sikkert kan skrive, hvad så mede at lave newz.dk's egen wiki, med informationer om alt hvad der er sket igennem tiden, samt info om trolls etc?
I'm in!
Jeg skal nok skrive om mig selv. Det er jeg efterhånden god til. [Kilde mangler]
Makey (102) skrev:Har taget et par stykker, men damn ting kan være godt væk. Og faktisk lidt sjovt at se igennem tags der har været brugt på nyheder og så er blevet omdøbt senere.
Forsøgte også at tage nogle, men ja - det kræver gode googleskills at finde de gamle nyheder.
But, but...Makey (103) skrev:Hvis wikipedia ikke vil have alt det tekst vi sikkert kan skrive, hvad så mede at lave newz.dk's egen wiki, med informationer om alt hvad der er sket igennem tiden, samt info om trolls etc?
Daniel-Dane (48) skrev:Vi burde lave en knowyournewz.dk
Nobody listens to me... ):
Jeg synes jeg har rigelig med domæner jeg ikke bruger, en anden må tage den her.
Med mindre I kan bruge funkybananaclub.dk - den bruger jeg ikke alligevel. Og det er jo sådan et dejligt navn!
Under alle omstændigheder forventer jeg at wiki.newz.dk peger den uden tvivl kommende wiki.
Med mindre I kan bruge funkybananaclub.dk - den bruger jeg ikke alligevel. Og det er jo sådan et dejligt navn!
Under alle omstændigheder forventer jeg at wiki.newz.dk peger den uden tvivl kommende wiki.
https://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=funkybananaclub.dk&submit=S%F8g skrev:Domænenavn: funkybananaclub.dk
DNS: funkybananaclub.dk
Status: Aktivt
Oprettet: 17. juli 2010
Registrant:
Bruger-id: RD104-DK
Navn: Rune Hansen Duus
Adresse: Solvænget 67
Postnr. & By: 5580 Nørre Aaby
Land: Danmark
Telefonnummer: +45 28 89 25 91
Fuldmægtig:
Bruger-id: RD104-DK
Navn: Rune Hansen Duus
Adresse: Solvænget 67
Postnr. & By: 5580 Nørre Aaby
Land: Danmark
Telefonnummer: +45 28 89 25 91
Navneserver:
ns1.gratisdns.dk GDNS1-DK
ns2.gratisdns.dk GDNS1-DK
ns3.gratisdns.dk GDNS1-DK
ns4.gratisdns.dk GDNS1-DK
ns5.gratisdns.dk GDNS1-DK
https://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=knowyournewz.dk&submit=S%F8g skrev:Domænenavn: knowyournewz.dk
Søgningen gav intet resultat.
Jeg vil gerne ofre 100 kroner om året på knowyournewz.dk, hvis nogen har tænkt sig at lave noget seriøst (ubetalt) arbejde derinde (jeg har i hvert fald).
Daniel-Dane (111) skrev:Jeg vil gerne ofre 100 kroner om året på knowyournewz.dk, hvis nogen har tænkt sig at lave noget seriøst (ubetalt) arbejde derinde (jeg har i hvert fald).
Årh hvad, I'm in! Jeg er fan af ubetalt arbejde :P
- spørgsmålet er så bare hvad jeg kan bidrage med af (u)seriøsiteter?
Det skal være seriøst arbejde, hvor det går ud på at være useriøs. Altså skal I formå at være seriøst meget useriøse!
Ronson (114) skrev:Så sig det da som det er: du vil have en dansk encyclopædia dramatica
http://spademanns.wikia.com/wiki/Newz.dk
?
Alrekr (119) skrev:Et sted at starte fra bunden: http://en.wikipedia.org/wiki/Newz.dk
This page has been deleted. The deletion and move log for the page are provided below for reference.
Bllets (121) skrev:This page has been deleted. The deletion and move log for the page are provided below for reference.
Det var i 2007, og hvis siden bliver lavet ordentligt fra start (en oversættelse af det der ligger på den danske burde være nok), så kommer så får den nok lov at blive.
Ronson skrev, at han ville lægge noget serverplads til. Desuden er det nemt at smide en wiki op (done it). Du skal bare ordne serveren! :Dzin (120) skrev:D-D: Alright, alright. Gimme some FTP axxezz or summit. Så smider jeg noget wiki op. Jeez.
Så ja, snak med Ronson. Ellers må jeg finde noget.
Indtægter Nej, kun selvtægter.
...
Registrering Ikke påkrævet - men uundværligt
Hvem har lavet den på spademanns?
MadiZone (135) skrev:#133 og #134
jeg kan høre at I har urealiseret skribentpotentiale og er sprængfyldte med konkrete ideer til hvordan spademanns artiklen bliver mindre dårlig. Så hvad med at redigere artiklen og fjerne det der lamme ævl med selvtægterne?
Æh, jeg kommenterer bare noget jeg fandt morsomt :P Det var skam ingen kritik ;)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.