mboost-dp1
Nik og Jay opløst!! *jubel*
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Til alle de folk der gennem tidens løb har forbandet nik og jay som bøsserøve der burde dø, good newz :P..
http://www.metroxpress.dk/dk/article/2008/11/19/13...
http://www.metroxpress.dk/dk/article/2008/11/19/13...
Ja, det er næsten på højde med da Michael Jackson gik bort. P3 må snart have en aften udelukkende med Nik & Jay i æteren...
Ved som sådan ikke om det er grammatikken mere end formuleringen, den er gal med. Men jeg har hørt at de skriver deres tekster selv!!1 Ved så ikke om det skal forestille at være godt eller dårligt for dem...
Ja, det er næsten på højde med da Michael Jackson gik bort. P3 må snart have en aften udelukkende med Nik & Jay i æteren...
Ved som sådan ikke om det er grammatikken mere end formuleringen, den er gal med. Men jeg har hørt at de skriver deres tekster selv!!1 Ved så ikke om det skal forestille at være godt eller dårligt for dem...
Ja, de havde nok fundet noget andet at samles om, mon ikke. kon:trast eller Joey Moe er nærliggende bud. Men jo, de har da været en stor motor i "syndromet", mens de mest ekstreme tåber nok mest er til hardstyle, tror jeg... Så gad vide om det havde været lige så udbredt. Det er kontrafaktisk og et ganske godt spørgsmpl egentlig.
Ja, for ellers havde nogle andre gjort det.
Vidste godt det var en corny vending og påstand, jeg begav mig ud i, men det har noget med påklædning og attitude at gøre, vil jeg tro. Jeg hører ingen af delene, men kender et par typer. Og nej, man kan ikke "høre" jumpstyle. Det er svjv en dansegenre :)
Ja, for ellers havde nogle andre gjort det.
Vidste godt det var en corny vending og påstand, jeg begav mig ud i, men det har noget med påklædning og attitude at gøre, vil jeg tro. Jeg hører ingen af delene, men kender et par typer. Og nej, man kan ikke "høre" jumpstyle. Det er svjv en dansegenre :)
Man kan mene hvad man vil om Nik og Jay, men deres koncept er genialt, og deres markedsføring ligeså.
Respekt for deres måde at gøre det...
dont like the musik or clothingstyle
Respekt for deres måde at gøre det...
dont like the musik or clothingstyle
#23 du er jo sådan set stadig ikke kommet med noget konkret eksempel på hvad der er jumpstyle og hvad der er hardstyle i din verden, samt hvorfor du mener hardstyle er bedre og adskiller sig.
Kan umiddelbart ikke se hvorfor man ikke kombinerer de 2 danse da der virker til at være et meget begrænset antal dansetrin i begge 2 :)
Kan umiddelbart ikke se hvorfor man ikke kombinerer de 2 danse da der virker til at være et meget begrænset antal dansetrin i begge 2 :)
Og du har tydeligvis stadig ikke fattet noget. Hardstyle er ikke en dans. Jumpstyle er en musik genre, som man danser en dans af samme navn til. Nok er jeg ikke kommet med noget eksempel, på hvad der er jumpstyle og hardstyle, men du må sgu da for fanden læse hvad jeg skriver.
Og du har tydeligvis stadig ikke fattet noget. Hardstyle er ikke en dans. Jumpstyle er en musik genre, som man danser en dans af samme navn til. Nok er jeg ikke kommet med noget eksempel, på hvad der er jumpstyle og hardstyle, men du må sgu da for fanden læse hvad jeg skriver.
Dato:16. nov. 2009 07:41
Fra:Pernicious
Emne:Din nyhed er blevet slettet
Hej Daniel-Dane
Tak for dit bidrag, men din nyhed på newz.dk er blevet slettet da den falder uden for vor nyhedsinteresse.
Mvh
newz.dk
Nik og Jay gået hver til sit
Fra:Pernicious
Emne:Din nyhed er blevet slettet
Hej Daniel-Dane
Tak for dit bidrag, men din nyhed på newz.dk er blevet slettet da den falder uden for vor nyhedsinteresse.
Mvh
newz.dk
Nik og Jay gået hver til sit
Det ved jeg godt. Jeg sendte den jo også ind LIGE før han skrev det.
Det ved jeg godt. Jeg sendte den jo også ind LIGE før han skrev det.
izym (27) skrev:#25
Hvornår har du nævnt at hardstyle ikke er en dans?
Når du nu ikke har nævnt dette hvordan skal jeg så læse mig frem til det?
Jeg bad om en forklaring og får at vide jeg er en idiot fordi jeg ikke har læst en forklaring som du ikke har lavet.
http://www.metroxpress.dk/dk/article/2008/11/19/13/1053-83/index.xml skrev:Published 2008-11-19
øh....?
Doh09 (35) skrev:Hvornår har du nævnt at hardstyle ikke er en dans?
Når du nu ikke har nævnt dette hvordan skal jeg så læse mig frem til det?
Jeg bad om en forklaring og får at vide jeg er en idiot fordi jeg ikke har læst en forklaring som du ikke har lavet.
Ups, my bad, der var vidst lige noget jeg ikke havde fået med. Men jeg har dog nævnt forskellen på hardstyle og jumpstyle.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.