mboost-dp1

Nike+.....

Gå til bund
Gravatar #1 - Norrah
7. jan. 2008 01:34
Har lige haft min første tur med nike+, skoende er ikke kommet endnu, så sensoren var en smugle ubehagelig.

Men forsatan hvor er det godt.
Skulle der være nogle løbere på newz, så kan jeg varmt anbefale det. Det er motiverende, samt skide smart.

Ville bare lige give mine 5 øre.
Gravatar #2 - Benjamin Krogh
7. jan. 2008 15:43
Hvad er det?
Gravatar #3 - MiniatureZeus
7. jan. 2008 17:37
Det er en sender som du sætter i røven på din iPod nano (svjv den eneste iPod som duer sammen med Nike+) og så har man en modtagerenhed, som man kan clipse på sine Nike+ sko, og så kan man i iTunes lave løbeprogrammer så der kommer løbe musik og lunte musik, og desuden så registere iPoden hele ens løbetur med statistik osv.
Gravatar #4 - cazotaro
7. jan. 2008 18:20
lyder ret fedt og sikkert godt når nu det anbefales ;)

Men rat så dyrt, specielt når jeg ikke lige har en Ipod nano, bruger alligevel ikke rigtigt mp3-afspiller da der er en i min mobil telefon.
Den har jeg tilgengæld løbet med et par gange, netop fordi (noget) musik er meget motiverende. Skulle nok få mig sådan en holdet til at have om armen hvor mobilen kan være i. Ville dog gerne kunne se nogle facts om mit løb. Måske skulle jeg bare tage og bruge lidt penge på stadset og derefter tage mig sammen og løbe noget oftere :)

btw. svjv står for?
Gravatar #5 - helsinghof
7. jan. 2008 18:23
svjv = så vidt jeg ved

Lyder som et fedt koncept! (altså Nike delen, ikke svjv)
Gravatar #6 - cazotaro
7. jan. 2008 18:32
#5 takker :-)
Gravatar #7 - RHO
7. jan. 2008 18:53
Har det liggende og har en ting så jeg kan sætte det på alm. løbesko.. men bruger det ikke særligt meget, er ret dårligt til at få synkroniceret også videre..

Og mangler frem for alt en noobie puls måler i systemet, den behøver ikke være advanceret eller noget, bare lige så man har en fornemmelse af hvordan det går... og så synes jeg det er ret så provokerende at hastigheden er opgivet i min/km så vidt jeg husker... hvor svært kan det være at få den til at skrive det i Km/t eller m/s i stedet for...

Ellers er det ganske udemærket
Gravatar #8 - MiniatureZeus
7. jan. 2008 19:57
Hvis det bliver opgivet i Kilometer pr. minut er det jo ikke det sværeste at omregne det til km/t ?
Gravatar #9 - vandfarve
7. jan. 2008 20:10
Det lyder faktisk ret så interessant... Hvis man nu tager sig sammen, så kunne det faktisk være en god undskyldning for at spendere lidt mere tid i skoven!

Hvor svært er det at opsætte, tilslutte, synkronisere og så videre? Hvordan vælger den løbemusikken? Registrerer den selv, hvilken musik jeg normalt vælger og "lærer" derfra mine ønsker, tæller den beats eller hvad gør den?
Gravatar #10 - Norrah
7. jan. 2008 23:59
Kommer lige med en fuld "forklaring" og svar på spørgsmål... Efter jeg har løbet en tur...

Er med i en udfordring, og hvis jeg ikke løber 5km i dag så kommer jeg bagud.

Norrah
Gravatar #11 - mindzero
8. jan. 2008 07:00
I kunne jo også selv kigge lidt her:
http://www.apple.com/ipod/nike/
http://en.wikipedia.org/wiki/Nike%2BiPod

Der er jo forklaret ret godt hvordan det virker og hvad det kan.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login